hier heb je denk ik jaren over zitten denk knap hoor .. nog wat onderbouwend te melden ?/.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Eigen schuld, dikke bult.
Israëliërs hebben gewoon een land ingepikt omdat het in de Bijbel zou staan ....
Vind je het gek dat de Palestijnen boos zijn?
Als er nu opeens een heleboel Kenianen naar Nederland zouden komen en het land zouden claimen omdat het hun 'volgens de Bijbel beloofd was', zouden wij ook niet blij zijn.
Klopt. Als ze gewoon de terreur zouden afzweren, dan hadden ze klaar, voila, 1-2-3 hun eigen staat gehad, kijk maar naar de Westelijke Jordaanoever.quote:Op zaterdag 9 april 2011 07:29 schreef C_N het volgende:
[..]
het blokkeren heb zo zijn reden kees 88. ze konden een leuk strook staatje hebben als ze niet voor tereur kozen
Er valt niet zoveel over te zeggen .... ze hoeven van mij echt niet te verwachten dat ik medelijden heb met de Israëliërs.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef C_N het volgende:
[..]
hier heb je denk ik jaren over zitten denk knap hoor .. nog wat onderbouwend te melden ?/.
ok we hoeven geen medelijde van jou , dat hebben wij voor jou ,quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel over te zeggen
Volgd?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:06 schreef C_N het volgende:
coler red alarm nu in sderoth askelon en asdoth meer volgd.
zonde van je tijd geloof mij nou .quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Iets met normaal gesproken Hebreeuws spreken, en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |