Altijd nog beter dan het 13-in-een-dozijn zondagsbackpackers.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact, en allemaal een "weblog" van pappie zodat de hele familie en vriendenkring mee kan genieten hoe jij daar huisjes of schooltjes staat te bouwen voor het goede doel, terwijl je zelf nooit je kont hebt hoeven afvegen. Ik zag ze vaak genoeg in Zuid-Afrika ook, walgelijk volk.
Ik ben niet zo in de hipster-scenequote:Op zondag 27 maart 2011 23:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Japan en hipsters? Neejoh, Japan is populair onder dikke vette thuiswonende 20-ers die allemaal een getekend meisje van 10 willen hebben.
Daar zeg je wat, van de week weer eens een weekje Egypte boeken.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan het 13-in-een-dozijn zondagsbackpackers.
"woehoe, yeah, I'm gonna to austraalia!"
Twee maanden Melbourne later voelen ze zich helemaal wereldwijs
Goddank is het niet zo ernstig, maar het houd nooit op inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit je weer aan de pep, zoals het een echte zakenman betaamt?
Ik overweeg het Papierversnipperaar-arrangement naar Libië.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, van de week weer eens een weekje Egypte boeken.
Ik heb een tijd in Australië gewoond, de meeste Europeanen zijn inderdaad met zo'n instelling daar. We hebben altijd een bek vol van de Amerikanen in het buitenland, maar ik kan werkelijk zeggen dat er weinig ernstigers is dan een groep yuppie Nederlanders aan de andere kant van de planeet.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan het 13-in-een-dozijn zondagsbackpackers.
"woehoe, yeah, I'm gonna to austraalia!"
Twee maanden Melbourne later voelen ze zich helemaal wereldwijs
Inclusief zak stenen, bedoel je?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik overweeg het Papierversnipperaar-arrangement naar Libië.
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik overweeg het Papierversnipperaar-arrangement naar Libië.
quote:Wij vonden 0 vluchten voor u.
* betyar pakt nog even vlug een Alfa.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:29 schreef Voorschrift het volgende:
Goed nieuws dan, het is nog weekend de komende 30 minuten.
Geen zin meer in drank. Nu aan de ijs thee en ik wordt vergezeld door twee mooie jonge schonen. Oftewel twee hele jonge katjes die de hele tijd om me heen hangen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
Zit zelf aan de wodka-disaronno op dit moment ook, bier helpt niet meer.
Echt waar?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:27 schreef betyar het volgende:
Nu ga ik echt doordeweeks geen bier meer drinken
En waar is mevrouw Vogels in dezen?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen zin meer in drank. Nu aan de ijs thee en ik wordt vergezeld door twee mooie jonge schonen. Oftewel twee hele jonge katjes die de hele tijd om me heen hangen.
Ach, Jagermeister, Wodka, Disaronno, Whiskey of bier hier meestal. Mixen als ik zin heb aan een "punch" met wat zoetigheid.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:33 schreef betyar het volgende:
Mix drank in welke vorm dan ook is voor vrouwen. Ik neem liever een biertje of iets sterkers wel puur.
Koos Vogelsquote:Op zondag 27 maart 2011 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen zin meer in drank. Nu aan de ijs thee en ik wordt vergezeld door twee mooie jonge schonen. Oftewel twee hele jonge katjes die de hele tijd om me heen hangen.
Ach, heb je al meer aandacht dan dat hier op dit moment geschiedt.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn niet van mij, maar van een vriendin. Ze logeren een weekje.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En waar is mevrouw Vogels in dezen?
Katjes zijn ook een tikje vrouwelijk
Welk ras?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn niet van mij, maar van een vriendin. Ze logeren een weekje.
Jagermeistertje, cachacha, cognacje of whisky(wel een robuuste).quote:Op zondag 27 maart 2011 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, Jagermeister, Wodka, Disaronno, Whiskey of bier hier meestal. Mixen als ik zin heb aan een "punch" met wat zoetigheid.
Geen idee. Klein en wollig. Gewoon doorsnee huis- tuin en keukenkatten.quote:
Laphroaig.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Jagermeistertje, cachacha, cognacje of whisky(wel een robuuste).
Mooi! Lijken ze een beetje op het poesje van de vriendin in casu?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Klein en wollig. Gewoon doorsnee huis- tuin en keukenkatten.
Een Ardberg vind ik wel aardig met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Goed betaalbaar voor een smaakvolle whiskey.quote:
Ze zijn wel een tikkeltje meer behaard.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi! Lijken ze een beetje op het poesje van de vriendin in casu?
Dat is fijn voor de kittens.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze zijn wel een tikkeltje meer behaard.
Misschien wel. Misschien nietquote:Op maandag 28 maart 2011 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
Elke keer dat ik in BNW post, heb ik een 'note' te pakken kennelijk....
Hoe werkt dat nou eigenlijk met die 'notes'. Als een moderator je niet mag dan schrijft hij gewoon naar believen een hoeveelheid 'notes' bij op je conduite staat???
Graaien kan leuk zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 00:02 schreef GSbrder het volgende:
Ik ga maar eens wat kapitalistische films kijken op bed. Welterusten!
Daar komt het naar mijn idee wel op neer. In het VKZ-subforum, dat werd geleid door Ferdo en Lavenderrr, heb ik ontiegelijk veel notes binnengeharkt.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
Elke keer dat ik in BNW post, heb ik een 'note' te pakken kennelijk....
Hoe werkt dat nou eigenlijk met die 'notes'. Als een moderator je niet mag dan schrijft hij gewoon naar believen een hoeveelheid 'notes' bij op je conduite staat???
Amateur. VKZ = Verkiezingen.quote:
Bestaat ook niet meer. Was een tijdelijk forum ivm de TK-verkiezingen vorig jaar. Vrijwel alle huidige POL-bezoekers hingen daar rond.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:16 schreef Voorschrift het volgende:
Weet ik veel, ik kom niet buiten Nieuws of Politiek.
Dat subforum was me niet eens opgevallen.
Ah vandaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bestaat ook niet meer. Was een tijdelijk forum ivm de TK-verkiezingen vorig jaar. Vrijwel alle huidige POL-bezoekers hingen daar rond.
De versplintering des vaderlands is zelfs online meetbaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Een schrijnend voorbeeld van ongelegitimeerd separatisme.
En wat is nujij.nl dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:38 schreef dotCommunism het volgende:
VKZ was de online versie van een tuigdorp.
En dan is het nog afhankelijk van hoe groot het scherm van de ontvangende partij is ook, beste kan je dergelijke mails gewoon in een word bestand voegen en dan als bijlage versturen en de mail alleen als medium zien. Tenminste, zo los ik het meestal op.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:46 schreef Picchia het volgende:
Neem ik de moeite om een zeer keurige mail te schrijven, wordt bij het verzenden de hele opmaak verkracht tot het onleesbare toe.
Ja hoor. Limitless is een vermakelijke film.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Hallo iedereen.
Ik had gezegd dat graaien leuk kan zijn. Het hoeft dus niet.
Even verbeterd naar maatschappelijke gevoelens.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:10 schreef GSbrder het volgende:
"Graaien" is tegenwoordig elk salaris boven ¤1M 50.000.
Kwestie van goed onderhandelen en kwaliteiten tonen, kan je ook meer geld vragen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
Rechtsmensen zijn per definitie graaiers.
Behalve als het arme PVV-paupers zijn die jij ook rechts noemtquote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
Rechtsmensen zijn per definitie graaiers.
Hoho, ik noem PVV'ers rechts noch links. Kan het ook niet helpen dat figuren als Holograph zichzelf beschouwen als 'rechtsen'.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Behalve als het arme PVV-paupers zijn die jij ook rechts noemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |