Behoorlijk. En dan ook nog n's doen alsof elk meisje tussen twaalf en zestien hem leuk vindtquote:Op zondag 27 maart 2011 19:36 schreef Tem het volgende:
Wat een kut item van het rtl nieuws...en waarom schiet je in godsnaam in de lucht Tarik uit Zaandam met je militaire kleding van de dump.![]()
Is dat niet Justin Bieber?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Behoorlijk. En dan ook nog n's doen alsof elk meisje tussen twaalf en zestien hem leuk vindt
Ja, had je het daar niet over?quote:
The new axis of evilquote:Op zondag 27 maart 2011 19:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee het item daarvoor. Justin Bieber is de wortel van al het kwaad.
Zoveel maatregelen neemt dit kabinet eigenlijk niet. Ze hebben al aangekondigd om over alles wat maatschappelijk ook maar een beetje van belang is geen maatregelen te nemen deze periode. En gaan ze bijvoorbeeld iets aan de woningmarkt doen dan gaat dat weer alleen om de huurmarkt waar ze het lekker duurder gaan maken maar blijft de koopmarkt geheel buiten schot. Het is allemaal wat simpel en lafjes naar mijn idee. Het is het slechtste van twee werelden naar mijn idee de combinatie van alleen aan de babyboomers denken van CDA en VVD gecombineerd met de boze bange mensen van de PVV.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
Het is sowieso nooit goed, het vorig kabinet had niets want die nam nergens een beslissing over, dit kabinet neemt wel maatregelen, maar dan is het ineens "botte bijl"-aanpak of bezuinigen met de kaasschaaf. Ik vind het eigenlijk wel lekker, zo zonder kiezersgeslijm schoon schip maken.
quote:
quote:
Plaats dat filmpje weer even terugquote:
Supertriest filmje op Youtube: Gale vs. Casey.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Plaats dat filmpje weer even terugKon het net niet zien
Klopt.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:15 schreef dotCommunism het volgende:
Dat is gewoon dat filmpje van die jongen die een pester op de grond smeet? Niks nieuws aan. Je loopt achter.
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:15 schreef dotCommunism het volgende:
Dat is gewoon dat filmpje van die jongen die een pester op de grond smeet? Niks nieuws aan. Je loopt achter.
Dat kutjong werd op de basisschool gepest. Die dikke op de mideelbare school. Ze ontmoetten elkaar.quote:
Ze werden alle twee gepest. Tja.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dus die dikke werd gepest? (sorry voor het taalgebruik) Nou, 't is wonderbaarlijk hoe licht die pestkop reageert nadat hij is neergegooid
Heb je paranormale gaven?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kutjong werd op de basisschool gepest. Die dikke op de mideelbare school. Ze ontmoetten elkaar.
Schijnt dat de dikke ervoor de dunne had uitgescholden.
"Schijnt", lol.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kutjong werd op de basisschool gepest. Die dikke op de mideelbare school. Ze ontmoetten elkaar.
Schijnt dat de dikke ervoor de dunne had uitgescholden.
Tegenstander zou nooit terugslaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:22 schreef Tem het volgende:
Ik verdiep me in andere dingen. Zag alleen dat dat pestventje begon met meppen. Terechte actie...altijd eerst kijken wie je tegenstander is.
Ik vond het vies tegenvallen dat hij niets brak.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tegenstander zou nooit terugslaan.![]()
nu wel....
Tja, risico van het vak.
Viel mij nog mee dat het ventje nog opstond en het relatief goed afbracht.
Z'n knie deed auw.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik vond het vies tegenvallen dat hij niets brak.
quote:
Je bent te laat geboren.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Ben maar blij ik nooit werd gefilmd, dan was er elke dag een "bully wordt gepakt" item.
Toen kon je nog een blauw oog oplopen en terug meppen weer naar binnen de kroeg in en samen een pilske pakken en je liet elkaar verder met rust. Tegenwoordig mag je blij zijn thuis te komen zonder een mes tussen je ribben te krijgen. Of dat ze je met 20 man tegelijk aanvallen.quote:
Heb je er ooit gewoond?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:22 schreef dotCommunism het volgende:
Oh Amerika.
fetus called to testify before Ohio lawmakers
He, waar is ie nou toch, die link, o ja, The rules of disinformationquote:
Rationeel gezien is de Verenigde Staten gewoon een land die beter functioneert dan menig land ter wereld, een grotere machtsbasis kent dan menig land ter wereld, technologisch geavanceerder is dan menig land ter wereld, meer welvaart en mogelijkheden kent dan menig land ter wereld en en een samenleving heeft opgezet waar menig nog een puntje aan kan zuigen.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:29 schreef Reya het volgende:
Ik begrijp dat de wetten van het internet punten toekennen voor het plaatsen van een link naar een obscure website en populair doen over de inhoud daarvan, maar ik blijf het toch weinig overtuigend vinden.
Exact.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:00 schreef GSbrder het volgende:
Daarnaast zijn cijfers natuurlijk ook ontzettend politiek gekleurd en kunnen zelfs onderzoeken naar drugsdoden, gevangenen, criminaliteit, wapenmisbruik en sociale mobiliteit zo gevormd worden dat Amerika ofwel het meest slechte land ter wereld is, ofwel het beste land dat er bestaat.
"If you torture the data long enough, it will confess."
Wat mij opvalt is dat het heel populair is om naar landen als Ethiopië te gaan om een periode je handen uit de mouw te steken, of lekker alternatief naar (inderdaad) Azië of Zuid-Amerika te gaan naar al die corrupte landen, omdat "die nog ergens voor staan" in het leven.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef GSbrder het volgende:
Ach, in sommige kringen is populair doen over de USA not done. Enkel met Japan scoor je punten onder de hipsters, hoewel zij natuurlijk al in 1992 sushi aten en het kapitalistische Japanse element hekelen, zijn ze wel lyrisch over de 'cultuur' van dergelijke landen.
Ik uit vaak kritiek op de VS, maar het is stiekem nog steeds mijn droom om aan het werk te gaan in New York.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef GSbrder het volgende:
Ach, in sommige kringen is populair doen over de USA not done. Enkel met Japan scoor je punten onder de hipsters, hoewel zij natuurlijk al in 1992 sushi aten en het kapitalistische Japanse element hekelen, zijn ze wel lyrisch over de 'cultuur' van dergelijke landen.
Vaak grietjes, hoger opgeleid en zelf nooit armoede gekend,quote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat het heel populair is om naar landen als Ethiopië te gaan om een periode je handen uit de mouw te steken, of lekker alternatief naar (inderdaad) Azië of Zuid-Amerika te gaan naar al die corrupte landen, omdat "die nog ergens voor staan" in het leven.
Ik snap het niet, maar goed ik ben dan ook zo'n verwerpelijk persoon die het "vuige Westen" erkent om wat we bereikt hebben en daar nog enige trots op los durf te laten.
Nope, zoals het hoort. Ik geef de zomertijd de schuldquote:Op zondag 27 maart 2011 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die enigszins beschonken is?
Nee, ik ben nu al 32 uur op zonder goede slaap, ik denk dat mon amis alcohol het enige is dat me nog op m'n been houd op dit moment.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige hier die enigszins beschonken is?
Japan en hipsters? Neejoh, Japan is populair onder dikke vette thuiswonende 20-ers die allemaal een getekend meisje van 10 willen hebben.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef GSbrder het volgende:
Gelukkig. Boulevard + zon was vanmiddag de ideale combinatie.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nope, zoals het hoort. Ik geef de zomertijd de schuld
Exact, en allemaal een "weblog" van pappie zodat de hele familie en vriendenkring mee kan genieten hoe jij daar huisjes of schooltjes staat te bouwen voor het goede doel, terwijl je zelf nooit je kont hebt hoeven afvegen. Ik zag ze vaak genoeg in Zuid-Afrika ook, walgelijk volk.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vaak grietjes, hoger opgeleid en zelf nooit armoede gekend,
maar dan wel naar zwart-Afrika, want dat geeft zulke mooie foto's met die vliegen-kindjes.
Zit je weer aan de pep, zoals het een echte zakenman betaamt?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu al 32 uur op zonder goede slaap, ik denk dat mon amis alcohol het enige is dat me nog op m'n been houd op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |