SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Ik lees liever een vrolijk uitgaans/hosseltopic dan het zoveelste verzuurde 'van mijn belastingcenten' betoog van een kerel van veertigquote:Op zondag 27 maart 2011 15:10 schreef Madridista het volgende:
Jongen. Denk je dat we ook maar een neuk gegeven om je leven?
Binnenkort komen de miljoenen vleesklompen/dikke mensen in kortebroeken topics weerquote:Op zondag 27 maart 2011 15:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik lees liever een vrolijk uitgaans/hosseltopic dan het zoveelste verzuurde 'van mijn belastingcenten' betoog van een kerel van veertig
Maar ook de mensen-met-ontblootte-bovenlijven-in-de-super topics en die zijn altijd tofquote:Op zondag 27 maart 2011 15:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Binnenkort komen de miljoenen vleesklompen/dikke mensen in kortebroeken topics weer.
Links, dat vond ik wel vanzelfsprekend. Maar het wordt geen makkie, zij is zo'n chick die teveel aandacht krijgt en al die jongens befriend, dus ik ga de rollen omdraaien en haar befrienden. Die krijgt nog geen x-je van mij!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar ook de mensen-met-ontblootte-bovenlijven-in-de-super topics en die zijn altijd tof
Maar welke is je hossel nou?
Aii chanterrrrrquote:Op zondag 27 maart 2011 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Links, dat vond ik wel vanzelfsprekend. Maar het wordt geen makkie, zij is zo'n chick die teveel aandacht krijgt en al die jongens befriend, dus ik ga de rollen omdraaien en haar befrienden. Die krijgt nog geen x-je van mij!
Mijn kansen liggen ongeveer op 20%.
Dankjewel, ik probeer ook maar een beetje de katalysator te zijn. Tijd voor wat meer kwaliteit.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:17 schreef 9611Niels het volgende:
Goed uitgaanstopic, mooi avontuur, ik geef een 9. Tevens wil ik anderen aansporen hun uitgaansverhaal van gisteravond ook te posten, ik ben zelf helaas niet geweest.
Tevens, Children Of The Night
Je kunt de bazen eruit pikken, zij die de kwaliteit herkennen.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:54 schreef Schalks. het volgende:
Het is wel tekenend voor fok! dat dit soort topics (helaas) ondergewaardeerd worden
ja dat snap ik niet, net als dat sommige mensen serieus posten en nooit trollen maarja volgensmij zijn dat altijd een beetje dezelfde typesquote:Op zondag 27 maart 2011 15:54 schreef Schalks. het volgende:
Het is wel tekenend voor fok! dat dit soort topics (helaas) ondergewaardeerd worden
post anders nog een van je walvissen die ergens achter hun cam liggenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:23 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Wat?Ben ik nou de enige die dat wil zien?
Andere keer misschien als het een topic waard is.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
post anders nog een van je walvissen die ergens achter hun cam liggen
Altijd leuk, meestal open ik zelf een topic als ik iets te klagen heb. Maar gisteren heeft een meid heel mijn avond betaald dus ik ben tevredenquote:
Baas, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:02 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Altijd leuk, meestal open ik zelf een topic als ik iets te klagen heb. Maar gisteren heeft een meid heel mijn avond betaald dus ik ben tevreden
Meisje die betaalde is meisje A, ander meisje is B. Ik had dus afgesproken met meisje B en meisje A die vroeg aan mij of ik met haar wilde gaan stappen. Als smoesje zei ik dat ik geen geld had en daarom liever wat anders ging doen. Toen zei ze: Je mag wel geld van me lenen. Waarop ik zei: Ik hou niet van lenen. En toen voordat ik naar huis ging zei ze: Als je meegaat morgen I pay your drinksquote:Op zondag 27 maart 2011 17:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Baas, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Woow ik zou dat echt niet chill vinden. Zou ik niet gedaan hebben.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:25 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Meisje die betaalde is meisje A, ander meisje is B. Ik had dus afgesproken met meisje B en meisje A die vroeg aan mij of ik met haar wilde gaan stappen. Als smoesje zei ik dat ik geen geld had en daarom liever wat anders ging doen. Toen zei ze: Je mag wel geld van me lenen. Waarop ik zei: Ik hou niet van lenen. En toen voordat ik naar huis ging zei ze: Als je meegaat morgen I pay your drinksEn toen zei ik: Nee joh dat kan toch niet!
Maar ze vond het niet erg dus toen heb ik meisje B afgezegd en ben ik gratis gaan stappen met meisje A
Ik had laatst een topic over vrouwen die hun uiterlijk misbruiken en daardoor dus dingen krijgen van kerels, door dat topic bedacht ik dat ik eigenlijk zoveel mogelijk moet profiterenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Woow ik zou dat echt niet chill vinden. Zou ik niet gedaan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok verandert levens vriendquote:Op zondag 27 maart 2011 17:33 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik had laatst een topic over vrouwen die hun uiterlijk misbruiken en daardoor dus dingen krijgen van kerels, door dat topic bedacht ik dat ik eigenlijk zoveel mogelijk moet profiteren
Just get it in, bro.quote:een dronken chick die ik al kende (een mooie halfbloed) afgewimpeld toen ze me wilde kussen omdat het niet sexy was dat ik haar overeind moest houden tijdens het gesprek,
Dan moet ik altijd aan boeren denken.quote:
Grappig.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:49 schreef PalmRoyale het volgende:
Wat geven jullie meiden nou eigenlijk? En waar raken jullie ze mee?
Zaad, penis.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:49 schreef PalmRoyale het volgende:
Wat geven jullie meiden nou eigenlijk? En waar raken jullie ze mee?
Mag ik zeggen dat ik die blonde, de rechter dus leuker vind?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:27 schreef Skylark. het volgende:
De positieve reacties moedigen me aan om dit vaker te doen. Dank jullie wel, forumvriendjes.
De linker is maar 10 miljoen keer knapperquote:Op zondag 27 maart 2011 23:31 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik die blonde, de rechter dus leuker vind?
Ik doe het toch
Je mag het zeggen, maar dan is je smaak niet zo best.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:31 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik doe het toch
Dubstep is tof juist.quote:
Met smerige dubstep bedoelde hij (denk ik) dit soort dubstep:quote:Op maandag 28 maart 2011 00:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dubstep is tof juist.
Oh en die linker is wel leuk
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:31 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik doe het toch
lol desperate lolquote:
Oeh, ik moet je helaas teleurstellen. Ik heb nog geen actie met dit meisje ondernomen, aangezien ik m'n handen tijdelijk vol heb met iemand anders :$.quote:
foto's dan!quote:Op maandag 4 april 2011 00:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oeh, ik moet je helaas teleurstellen. Ik heb nog geen actie met dit meisje ondernomen, aangezien ik m'n handen tijdelijk vol heb met iemand anders :$.
Deze man.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |