doek op de grond leggen en dan met uiteinde hamonicavouwen, dan gevouwd door de ringen halen, dan kan je het zo uitvouwen en zit het netjesquote:Op maandag 4 april 2011 11:53 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb een vraagje over ringslings:
Hoe krijg e de sto netjes door die ringen heen? Zonder al teveel gefrummel?
Ik heb een flimpje gezien van draagdoekmama, maar dat krijg ik niet voor elkaar zoals zij dat doet.
Zijn er ook andere manieren/tips en trucs?
Dat lijkt erg op ons wagenpark!quote:Op maandag 4 april 2011 09:53 schreef simmu het volgende:
nicole, wij hebben hier een compleet wagenpark staan![]()
onze vervoerverzameling:
alle doeken (2 mei tais, 1 ringsling, 1 korte doek en 1 lange doek)
1 aftandse buggy voor selene
1 fancy buggy voor ravi (zo een uit een set met maxi cosy en babybak)
1 aftandse duowagen
Wat mooi geknoopt Orea.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:54 schreef Orea het volgende:
Wowowow! Eerder lukte hij om een of andere reden niet... maar het is gelukt! En ze zit als een huis!!En het zit 500.000 keer fijner dan de rucksack (waar ik ook al uren mee kan lopen!)
Hij kan wel nog wat strakker, maar meer voor het oog. Want hij zit al wel als een huis!
[ afbeelding ]
en zo te zien nog bungelbeentjes ookquote:Op maandag 4 april 2011 14:42 schreef WupWup het volgende:
En dan doen wij moeilijk over fietshelmpjes en zitjes
[ afbeelding ]
waarom verkoop je Tobi?quote:Op maandag 4 april 2011 18:54 schreef Asyniur het volgende:
MamaPurk, ze krijgen het niet snel benauwd. Wat jullie fijn vinden, moet je even uitproberen maar je poging ziet er best oke uit
Ik zet mijn Tobi te koop.
Ik zou het zelf niet zo fijn vinden om Lena er zo in te hebben, vooral omdat ik haar en haar ademhaling dan niet goed in de gaten kan houden. Wat heb je nu gebruikt als oefenmateriaal? Ik doe het zelf net zoals Kim in dit filmpje, alleen laat ik dat laatste meestal achterwege:quote:Op maandag 4 april 2011 17:20 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had de buik tegen buik knoop geprobeerd, maar voor mijn idee zit Sarah dan wel erg in de doek en ik vraag me af of ze het dan niet benauwd krijgt? Ik had ook het idee dat Sarah de liggende houding lekkerder vind maar we proberen het morgen gewoon nog een keer.
[ afbeelding ]
zo zat ze in de rechtop houding, ik vind hem er best professioneel uitzien
Ik heb dit niet gezien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:38 schreef WupWup het volgende:
Ik was stash happy en uitgekocht.... en nu is er een sale bij S&T en valt mijn oog op 2 pfauen en een teviot![]()
![]()
*gaat op handen zitten*
Ik pak hem nooit meer. Hij is te lang voor heupdragen en ik vind de rucksack niet meer de fijnste manier van dragen nu Harry groter is. En voor andere knopen is hij te kort.quote:
Dat durf ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:25 schreef Vlindur het volgende:
Wat heerlijk Tan![]()
Rienk deed ik in de sling wel eens op mijn rug. Ff prutsen, maar dan zit hij wel prima
Nou ja, Hij zit zo goed dat Rienk prima zit, maar dat ik het niet langer dan een kwartier volhoudquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef Pvoesss het volgende:
Dat vind ik zo knap! In een sling op de rug dat krijg ik niet lekker zittend
Bedankt voor de tip, maar niet mijn smaakquote:Op woensdag 6 april 2011 11:45 schreef Twinkly het volgende:
Lotte, Ivan
, Elyas bij Tan
CP, Asy heeft een Didy maatje 3 te koop staan.
Haha WupsHij heeft iig een been...
Dat!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:30 schreef Orea het volgende:
Indio met linnen!! Als ik zou moeten kiezen uit die 3kun je eventueel ook nog in een desgewenst kleurtje verven.. maar linnen is echt superfijn!!
Dan wil je al helemaal niet weten wat voor boekje ik van de week heb gehad: 256 pagina's recepten met chocolaquote:
Ja he! Als ik geld hadquote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef wickie het volgende:
Ooooooo die is moooooooi! Twinks, die met die uiltjes moet je kopen!
Nee, helemaal geen last van die riempjes, bij de Boba ook niet. Jij wel?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef WupWup het volgende:
Tnx voor de info. Ik heb het reisdraadje inmiddels ook gevonden en gelezen en het ziet er goed uit zeg! Als de heupband bij jou goed zit, dan durf ik wel te stellen dat 'ie bij mij ook prima zal zitten. Ik zag dat hij vanaf maat 44 ongeveer minder prettig zou zijn, maar daar kom ik niet bij in de buurt. Heb je bij de Boba last gehad van de riempjes onder je oksel door? En is dat bij de Tuli anders?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef Pvoesss het volgende:
heee wupwup!!!!! doe nou maar klikken! ze zijn mooi
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook gekliktquote:Op donderdag 7 april 2011 21:30 schreef WupWup het volgende:
Pvoessss, ik verwacht wel binnenkort actiefoto's van de paarse pauw
oh wist je dat niet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:55 schreef WupWup het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een draak zeg, zo nieuw uit de doosDat wordt flink mishandelen... 1 keer vingerhaken deed al heel veel, dus ik heb goede hoop. Zou wel eens een heeeeeele fijne doek kunnen worden
![]()
Huup, wat grappig dat je met A op het kaartje van de VDC staat!
quote:Op zondag 10 april 2011 11:52 schreef trui het volgende:
om iemand te motiveren voor draagdoeken ben ik op zoek naar dat filmpje dat hier ooit eens gepost is over het verschil in de beleving voor de baby wanneer hij in een wandelwagen ligt of in een draagdoek zit. heeft iemand misschien het linkje voor me? ik kan 'm zo snel niet vinden nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |