Ziet er heel tof uit!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:54 schreef Orea het volgende:
Wowowow! Eerder lukte hij om een of andere reden niet... maar het is gelukt! En ze zit als een huis!!En het zit 500.000 keer fijner dan de rucksack (waar ik ook al uren mee kan lopen!)
Hij kan wel nog wat strakker, maar meer voor het oog. Want hij zit al wel als een huis!
[ afbeelding ]
Je hebt nog tijd zat om te beginnen hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:08 schreef Morretje het volgende:
Ohh, zo ziet ie er ook uit Orea!
Welke is dat?
Als ik dat zie dan baal ik nog wel een beetje dat het knopen hier niet goed lukte, en dat ik te lui was om er energie in te steken![]()
Moet voor de zomer nog wel een Mei Tai denk ik, verwacht dat de Bondolino dan te warm gaat zijn.. Ik wil em ook wel zelf maken, maar echt goed met de naaimachine kan ik niet overweg. Is dat een beetje te doen met de tutorial die in de OP staat?
Uhm, ja, daar heb je gelijk in. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer, en draag fijn met de Bondolino.. Dus tja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd zat om te beginnen hoor.ik begon met doeken ook pas toen X 1 was.
En heb haar nog 1,5 jaar in doeken gedragen. V. draag ik nu vanaf dag 1 al
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
Bedankt voor het meedenken! Ik heb niet meer geoefend vandaag, maar ga er morgen mee aan de slag. Vanavond eens rustig alle filmpjes een paar keer bekijken. Het klinkt allemaal wel lastig, maar ik denk dat het net is als in het begin: geduld hebben, rustig blijven oefenen en dan krijg je er vanzelf handigheid in.
MP: zowel Ivan als Lena vonden het eerst ook niet leuk, vooral omdat ik wat zat te klungelen met het knopen en het een tijdje duurde. Maar als ze eenmaal erin zaten en ik een stuk ging lopen raakten ze al snel tevreden (en vielen ze in slaap). Lena is het nu alweer zo gewend dat het in de doek doen ook geen probleem meer is.
Maar ik blijf om deze reden een fan van mijn ringsling, hoor. Dat gaat zo snel en makkelijk en ik kan nog rustig aanspannen. Ik kwam pas op een feestje een andere draagster tegen die ook een ringsling had, maar die was er behoorlijk van onder de indruk hoe makkelijk en fijn het eruit zag. Zij kon met haar ringsling geen vriendjes worden. Ik vermoed dat ik per ongeluk een ontzettend fijn exemplaar heb gekocht.
Opgelostquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:39 schreef MamaPurk het volgende:
Pvoes ik probeer je mijn FB te sturen maar dat ding zegt dat jou inbox vol is.
doek op de grond leggen en dan met uiteinde hamonicavouwen, dan gevouwd door de ringen halen, dan kan je het zo uitvouwen en zit het netjesquote:Op maandag 4 april 2011 11:53 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb een vraagje over ringslings:
Hoe krijg e de sto netjes door die ringen heen? Zonder al teveel gefrummel?
Ik heb een flimpje gezien van draagdoekmama, maar dat krijg ik niet voor elkaar zoals zij dat doet.
Zijn er ook andere manieren/tips en trucs?
Dat lijkt erg op ons wagenpark!quote:Op maandag 4 april 2011 09:53 schreef simmu het volgende:
nicole, wij hebben hier een compleet wagenpark staan![]()
onze vervoerverzameling:
alle doeken (2 mei tais, 1 ringsling, 1 korte doek en 1 lange doek)
1 aftandse buggy voor selene
1 fancy buggy voor ravi (zo een uit een set met maxi cosy en babybak)
1 aftandse duowagen
Wat mooi geknoopt Orea.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:54 schreef Orea het volgende:
Wowowow! Eerder lukte hij om een of andere reden niet... maar het is gelukt! En ze zit als een huis!!En het zit 500.000 keer fijner dan de rucksack (waar ik ook al uren mee kan lopen!)
Hij kan wel nog wat strakker, maar meer voor het oog. Want hij zit al wel als een huis!
[ afbeelding ]
en zo te zien nog bungelbeentjes ookquote:Op maandag 4 april 2011 14:42 schreef WupWup het volgende:
En dan doen wij moeilijk over fietshelmpjes en zitjes
[ afbeelding ]
waarom verkoop je Tobi?quote:Op maandag 4 april 2011 18:54 schreef Asyniur het volgende:
MamaPurk, ze krijgen het niet snel benauwd. Wat jullie fijn vinden, moet je even uitproberen maar je poging ziet er best oke uit
Ik zet mijn Tobi te koop.
Ik zou het zelf niet zo fijn vinden om Lena er zo in te hebben, vooral omdat ik haar en haar ademhaling dan niet goed in de gaten kan houden. Wat heb je nu gebruikt als oefenmateriaal? Ik doe het zelf net zoals Kim in dit filmpje, alleen laat ik dat laatste meestal achterwege:quote:Op maandag 4 april 2011 17:20 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had de buik tegen buik knoop geprobeerd, maar voor mijn idee zit Sarah dan wel erg in de doek en ik vraag me af of ze het dan niet benauwd krijgt? Ik had ook het idee dat Sarah de liggende houding lekkerder vind maar we proberen het morgen gewoon nog een keer.
[ afbeelding ]
zo zat ze in de rechtop houding, ik vind hem er best professioneel uitzien
Ik heb dit niet gezien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:38 schreef WupWup het volgende:
Ik was stash happy en uitgekocht.... en nu is er een sale bij S&T en valt mijn oog op 2 pfauen en een teviot![]()
![]()
*gaat op handen zitten*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |