Nee, helemaal geen last van die riempjes, bij de Boba ook niet. Jij wel?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef WupWup het volgende:
Tnx voor de info. Ik heb het reisdraadje inmiddels ook gevonden en gelezen en het ziet er goed uit zeg! Als de heupband bij jou goed zit, dan durf ik wel te stellen dat 'ie bij mij ook prima zal zitten. Ik zag dat hij vanaf maat 44 ongeveer minder prettig zou zijn, maar daar kom ik niet bij in de buurt. Heb je bij de Boba last gehad van de riempjes onder je oksel door? En is dat bij de Tuli anders?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef Pvoesss het volgende:
heee wupwup!!!!! doe nou maar klikken! ze zijn mooi
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook gekliktquote:Op donderdag 7 april 2011 21:30 schreef WupWup het volgende:
Pvoessss, ik verwacht wel binnenkort actiefoto's van de paarse pauw
oh wist je dat niet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:55 schreef WupWup het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een draak zeg, zo nieuw uit de doosDat wordt flink mishandelen... 1 keer vingerhaken deed al heel veel, dus ik heb goede hoop. Zou wel eens een heeeeeele fijne doek kunnen worden
![]()
Huup, wat grappig dat je met A op het kaartje van de VDC staat!
quote:Op zondag 10 april 2011 11:52 schreef trui het volgende:
om iemand te motiveren voor draagdoeken ben ik op zoek naar dat filmpje dat hier ooit eens gepost is over het verschil in de beleving voor de baby wanneer hij in een wandelwagen ligt of in een draagdoek zit. heeft iemand misschien het linkje voor me? ik kan 'm zo snel niet vinden nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |