SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
volg topicquote:
Wat een homo.quote:
Wat is er altijd een haat naar die gastquote:
Naar D_A of Justin Biequote:Op maandag 28 maart 2011 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat is er altijd een haat naar die gast.
Deanquote:
Hm, hij ziet er stuk mannelijker uit en zijn oude kapsel is weg.quote:
Nice.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:46 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Jimi Hendrix in plectrums
quote:
Onthoudt iemand hier de tekst van dat liedje naast deze zin? In onze omgeving kent niemand het liedje, maar wel die zin.quote:
Ja, nee, ja, ja en ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:01 schreef The_Dean het volgende:
Kutmuziek. Homo. Kutmuziek. Lijkt op een meisje. Kutmuziek.
Baby baby baby..... oooooooooohhh.. Verder kom ik ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Onthoudt iemand hier de tekst van dat liedje naast deze zin? In onze omgeving kent niemand het liedje, maar wel die zin.
Ik ken dat liedje volgens mij nog niet eens.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Onthoudt iemand hier de tekst van dat liedje naast deze zin? In onze omgeving kent niemand het liedje, maar wel die zin.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken dat liedje volgens mij nog niet eens.
Nee hoor, ik ga 'em lekker niet luisteren.quote:
Dat is ook zo'n liedje dat ik mijd.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:20 schreef PieterBas het volgende:
Veel slechter dan Friday zal het niet worden
Dus die ken je welquote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n liedje dat ik mijd.
kennen... kennen. Ik heb 'em in dit topic voorbij zien komen en toen het eerst stukje geluisterd en gekeken, totdat ze bij haar vrienden in de auto stapte, toen vond ik het wel weer genoeg. Maar ben alweer vergeten hoe het liedje ook alweer ging.quote:
Nieuwe Deadmau5 is wel lekkel jaquote:
quote:
Beiden goedgekeurd.quote:
Heyz!quote:
Ja, of eerder.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:20 schreef Lithia het volgende:
Ik ken zelf ook mensen die op hun 12e bevallen zijn van een kind.
Was Groningen niet een paar jaar geleden al wereldnieuws vanwege zogenaamde aidsfeestjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:19 schreef Etcetera het volgende:
12 jarig meisje is vorige week bevallen van een dochtertje. Tijdens een school excursie. Hallo Groningen, welkom in het nieuws
Oh ja is ook zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was Groningen niet een paar jaar geleden al wereldnieuws vanwege zogenaamde aidsfeestjes
lolquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was Groningen niet een paar jaar geleden al wereldnieuws vanwege zogenaamde aidsfeestjes
Nah, die ken ik niet. Wel dat ze seks hebben gehad.quote:
neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:33 schreef Etcetera het volgende:
Ken je ook 7 en 9 jarigen die een 2-jarig meisje verkrachten?
11, uit m'n oude basisschoolklasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nah, die ken ik niet. Wel dat ze seks hebben gehad.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef The_Dean het volgende:
Zie je wel, het is niet wij, de Friezen, die raar zijn, maar dat tuig wat hierheen emigreert.
Godver.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
11, uit m'n oude basisschoolklasMaar die had ook al 4 kinderen toen ze 15 was. Daarna is ze naar Friesland verhuisd
quote:
Klopt. Het is ook heel raar om naar Friesland te verhuizen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef The_Dean het volgende:
Zie je wel, het is niet wij, de Friezen, die raar zijn, maar dat tuig wat hierheen emigreert.
Friezenquote:
Friezenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
FriezenKareltje is een Fries
ik versta alleen nog niet zoveel van het Fries
quote:
En Kareltjequote:
Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:
Veel plezier.quote:Plannen voor aankomende weekend: op stap met Kareltje én ex + wat vriendenen ik moet nodig eens kijken naar een nieuwe spijkerbroek, heb er 2 die waanzinnig lekker zitten maar die me domweg te groot zijn geworden
Erg he.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Wat is het rustig hier
Plannen voor aankomende weekend: op stap met Kareltje én ex + wat vriendenen ik moet nodig eens kijken naar een nieuwe spijkerbroek, heb er 2 die waanzinnig lekker zitten maar die me domweg te groot zijn geworden
Zo, komt er ook 1 der nest uitquote:
De tijd gaat gewoon te snel man. Ik hou het niet bij.quote:
Nee joh, voordat ik dat aandoe gaat weer een uur voorbij.quote:
Ik ben te lui om het uberhaupt aan te doen.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Erg he.
Ik ben benieuwd hoe dat stappen gaat verlopen, maar klinkt wel gezellig.
En ben je afgevallen?
Lekker stappenquote:
eensgelijks.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef Etcetera het volgende:
Als Kareltje of ik het niet overleven: het was prettig jullie gekend te hebben
Als ze maar kampioen worden, vind ik alles best.quote:
Wat wil / moet je maken dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:18 schreef Lithia het volgende:
verveel me.
zoveel gedoe om een website te bouwen.
een websitequote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:21 schreef Lithia het volgende:
Dat houd ik nog even voor me omdat het nog niet duidelijk is.
Nee. Maar als je daar gaat stagelopen- of werken dan lijkt het mij toch logisch dat je een medewerkerspas krijgt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:04 schreef bigwhitebird het volgende:
Heeft iemand wel is stage gelopen bij een groothandel? Hebben jullie een pas gekregen voor die groothandel zoals bijv een sligropas of macropas?
Voor een Makro pas is een kvk voldoende.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:45 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ben ik al mee bezig. Wou me al inschrijven enzo, maar kan niet echt een goede naam verzinnen. Dat is alles wat je nodig hebt eerst, en is niet eens zo heel duur. Alleen moet je dan wel meteen alles wit doen, want je moet toch een soort minimum omzet halen?
Pand enzo is niet nodig, ik kan en mag eerst alles vanuit huis doen.
Het jammere aan Porsche vind ik dat al die modellen zoveel op elkaar lijkenquote:
Daar is een app voor!quote:
Dan ben je net op tijd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:52 schreef The_Dean het volgende:
Belastingteruggaaf even ingevuld, als de berekening klopt krijg ik een leuk bedrag terug
Nee, maar je moet het wel controleren en terugsturen, anders krijg je niks. En ja, was het telkens wat vergeten, snel in de pauze maar even gedaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan ben je net op tijd.
En het gaat dit jaar allemaal automatisch dus het kan bijna niet verkeerd zijn.
Lekker toch.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bedrag klopt. Chef berekende 4k en kreeg dat ook
Ja! Dat geloof je toch niet!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Houniet het volgende:
http://4gifs.com/gallery/d/180609-1/Whips_hair_jiggles.gif
I whip my hair back and forth.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Houniet het volgende:
http://4gifs.com/gallery/d/180609-1/Whips_hair_jiggles.gif
Welke haar?quote:
Weheh.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Dat geloof je toch niet!
Die moeder heeft vast krachtvoer gegeten toen ze zwanger was.
Het lijkt me vooral heel onhandig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weheh.
En ik vind het niet eens mooi.
Dingen hangen alleen maar in de weg en zij kan er nog eens rugklachten van krijgen ook. Voor beide partijen dus niet leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral heel onhandig.
Gewoon een steekkarretje eronder, niks aan de hand!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dingen hangen alleen maar in de weg en zij kan er nog eens rugklachten van krijgen ook. Voor beide partijen dus niet leuk.
Wat heb je gedaan?quote:
badminton.quote:
Maar nu naar bed. Morgen weer vroeg op.quote:
Ban.quote:
quote:
Sterktequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:02 schreef Bravebart het volgende:
M'n oude Roemeense panfluitleraar is overleden zie ik, noes![]()
Pics!quote:
Zo goed kende ik hem ook weer niet hoorquote:
Dat gokte ik al hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo goed kende ik hem ook weer niet hoorMaar toch bedankt
HAHAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:33 schreef Lithia het volgende:
Er is helemaal geen grap!11 Een april![]()
!!!!111
Awww, cute!quote:
Ik zie het maar als complimentquote:
Nu nog nieuwe glazen erin en volgende week ophalenquote:
Nou was het maar zoquote:
Hehe, neeneequote:
Hoiquote:
Sterfquote:
Er zit nog een stikkertje opquote:
Dien! Held!quote:
BAM!quote:
Het is iig niet valsquote:
Alles goed?quote:
Iedere vrijdag wil ik deze troep hier posten.quote:
Doe dat ons niet aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alles goed?
[..]
Iedere vrijdag wil ik deze troep hier posten.![]()
Hoi
Hm, nu krijg ik schuldgevoel.quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is iig niet vals![]()
Enne, mega vette clip trouwens
Goedzo.quote:
Ziet er wel mega professioneel uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is waar
Thanks man, zijn er erg blij mee
En terechtquote:
Zeker, twee dagen opnames, en daarna paar weken [door ander werk en vertragingen zijnerzijds] monteren, maar hij is klaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ziet er wel mega professioneel uit![]()
Btw, een vrouw als bassist is altijd
Deanquote:
quote:
Niet zo bitchy doen hè.quote:
Ja, dat zei ik ook al tegen hem.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean
Kramtried
[kritische noot]
Voor de volgende clip alleen iets doen zodat er geen schittering in de camera komt, waardoor je paarse strepen door het beeld hebt lopen. [/kritische noot]
Ik heb Dien persoonlijk de verantwoordelijkheid gegeven om te zorgen dat het niet gebeurtquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
[..]
Niet zo bitchy doen hè.
Wacht maar tot volgende week. Die dag is de dag na donderdag, voor zaterdag en zondag komt erna.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al tegen hem.Eerst waren die strepen er niet.
Klopt wel enigzinsquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zonder strepen is het toch mooier?
Of heb ik nu geen verstand van videoclips?
I will accept that challenge. This will be fun, fun, fun.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb Dien persoonlijk de verantwoordelijkheid gegeven om te zorgen dat het niet gebeurt
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zonder strepen is het toch mooier?
Of heb ik nu geen verstand van videoclips?
Jahoor.quote:
Relatiecrisis!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
I will accept that challenge. This will be fun, fun, fun.
Niet zo dramatisch doen hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen hè.
Ik zal even afkoelen.
[ afbeelding ]Waarom....... waarom...........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Dit doe ik altijd als ik een liedje in mijn kop krijg dat er niet uit wilt gaan. Dean wordt steeds gemarteld omdat ik het steeds zing.quote:
Dit vind ik serieus leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Maar even serieus, dit vind ik geniaal gedaan. Zo lekker depressief
Geen idee? Zou wel geniaal zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef The_Dean het volgende:
Dat bier is toch naar hem vernoemd omdat hij als enige binnen 24 uur een heel vat leeg kon drinken?
Mietjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee? Zou wel geniaal zijn
Doet me denken aan Beerfest, dat ze met zn 4e niet eens dat vat leeg konden krijgen
quote:
Da's niet de bedoeling nee.. eerst ff de nieuwe bandjes inrijden. Die zijn altijd spekglad, zit zo'n siliconenlaagje opquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Veel plezier, niet op je snufferd gaan aub
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Dan is het toch perfect rijden glijden in de regen ofzo![]()
Sterkte.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op de MTB heb ik ook wel eens last van een snakebite.
[ afbeelding ]
quote:
Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:09 schreef Isdatzo het volgende:
Even uitleg: dat krijg je als je te hard (of met te weinig druk in je banden) op een steen oid landt met je mountainbike waardoor de binnenband hard tegen de velg gedrukt wordt. Zo hard dat er een gaatje ontstaat. Die 2 gaatjes zijn de plekken waar de band de velg raakte. En da's kut, dan moet je je binnenband wisselen.
Waarom 2 gaatjes?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:09 schreef Isdatzo het volgende:
Even uitleg: dat krijg je als je te hard (of met te weinig druk in je banden) op een steen oid landt met je mountainbike waardoor de binnenband hard tegen de velg gedrukt wordt. Zo hard dat er een gaatje ontstaat. Die 2 gaatjes zijn de plekken waar de band de velg raakte. En da's kut, dan moet je je binnenband wisselen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:44 schreef Lithia het volgende:
Welkom terug Luc.
Ik heb vandaag ook heel erg veel fietsers gezien, vooral in Leeuwarden.
Om de 5 meter zag je of een fietser, of een marathonloper.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is er ook echt het weer voor
*wil ook laptopquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarom zit ik nu ook buiten te chillen met mijn laptop.
De mediamarkten zijn nog open.quote:
Dan ga je buiten internetten met je PSP.quote:
Dat kan wel inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan ga je buiten internetten met je PSP.
Dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:51 schreef Bravebart het volgende:
Aan het strand is het ook heel vervelend
Vind dat er hier toch nog een fris windje staat...quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:51 schreef Bravebart het volgende:
Aan het strand is het ook heel vervelend
Zou je denken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:59 schreef The_Dean het volgende:
Komt van die Franse rammelbak die er voor zit.
Zonder franse rammelbak had ik 'm een heel eind moeten duwen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:59 schreef The_Dean het volgende:
Komt van die Franse rammelbak die er voor zit.
Beetje scheuren enzo, zijn ze voor gemaakt weet jequote:Op zaterdag 2 april 2011 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat doe je er dan iedere keer mee?
Weet het wel zeker.quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet het wel zeker.
Nee, grapje Idz! Balen voor je man!
Weet je wat het is?
Morgen heb ik er geen tijd voor.. en vooral geen zin in. Denk dat ik maar weer een jap ga kopen ofzo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:11 schreef The_Dean het volgende:
Morgen is het mooi weer, tijd zat
Wel klote man
Morgen mooi weerquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:11 schreef The_Dean het volgende:
Morgen is het mooi weer, tijd zat
Wel klote man
Ja, morgen word fantastischquote:Op zondag 3 april 2011 00:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Morgen mooi weerHet wordt echt takkeweer
quote:
Uitslapen jaaaaaaahhhhhh, eindelijk weer eens!quote:Op zondag 3 april 2011 01:06 schreef The_Dean het volgende:
Fantastisch weer om binnen te zitten en lekker te Fok!ken en gitaarspelen. En uitslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |