SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
volg topicquote:
Wat een homo.quote:
Wat is er altijd een haat naar die gastquote:
Naar D_A of Justin Biequote:Op maandag 28 maart 2011 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat is er altijd een haat naar die gast.
Deanquote:
Hm, hij ziet er stuk mannelijker uit en zijn oude kapsel is weg.quote:
Nice.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:46 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Jimi Hendrix in plectrums
quote:
Onthoudt iemand hier de tekst van dat liedje naast deze zin? In onze omgeving kent niemand het liedje, maar wel die zin.quote:
Ja, nee, ja, ja en ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:01 schreef The_Dean het volgende:
Kutmuziek. Homo. Kutmuziek. Lijkt op een meisje. Kutmuziek.
Baby baby baby..... oooooooooohhh.. Verder kom ik ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Onthoudt iemand hier de tekst van dat liedje naast deze zin? In onze omgeving kent niemand het liedje, maar wel die zin.
Ik ken dat liedje volgens mij nog niet eens.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Onthoudt iemand hier de tekst van dat liedje naast deze zin? In onze omgeving kent niemand het liedje, maar wel die zin.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken dat liedje volgens mij nog niet eens.
Nee hoor, ik ga 'em lekker niet luisteren.quote:
Dat is ook zo'n liedje dat ik mijd.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:20 schreef PieterBas het volgende:
Veel slechter dan Friday zal het niet worden
Dus die ken je welquote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n liedje dat ik mijd.
kennen... kennen. Ik heb 'em in dit topic voorbij zien komen en toen het eerst stukje geluisterd en gekeken, totdat ze bij haar vrienden in de auto stapte, toen vond ik het wel weer genoeg. Maar ben alweer vergeten hoe het liedje ook alweer ging.quote:
Nieuwe Deadmau5 is wel lekkel jaquote:
quote:
Beiden goedgekeurd.quote:
Heyz!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |