Dan zal het zowel voor- als achteraan 2,2 moeten zijn..quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:48 schreef JDude het volgende:
Staat in 't instructieboekje wel ergens. Bij mij is't 2,3 voor en 2,1 achter, maar dat kan per auto verschillen.
De inches maakt niet zoveel uit. De breedte vaak meerquote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef Goddelijker het volgende:
Voor een 15" band? Dan vind ik het aardig aan de prijs.
Het is maar 195 breed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
De inches maakt niet zoveel uit. De breedte vaak meer
Maar 110 voor een bandje vind ik niet heel veel, maar ik heb dan ook de pech dat ik 'afwijkende' maten nodig heb, dus altijd meer kwijt ben.
155 ftwquote:
En daarom wel vrij duur, onder de 206 zitten sportcontacts, a 70 euro ofzo p.squote:
2.4 brede downhill band vor, achter 2.25 breed, valt dus nog mee..quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik bredere banden op mijn mountainbike
Dit vind ik wel een mooie bandquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
En daarom wel vrij duur, onder de 206 zitten sportcontacts, a 70 euro ofzo p.s
Ik denk niet dat die Ecotyres zoveel besparen dat ze uit kunnen..
In het boekje ook, maar het hangt af van het type band dat er onder zit en de belading.quote:
Ik heb geen flauw idee van de mijne.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
2.4 brede downhill band vor, achter 2.25 breed, valt dus nog mee..
Het maakt niet uit hoeveel stroom je laptop gebruikt, maar hoeveel stroom je oplader gebruikt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:17 schreef Kadooosh het volgende:
Als ik mijn laptop oplaadt in de auto met een speciale oplader, gaat de accu dan heel snel leeg of valt het wel mee?
Laptop verbruikt natuurlijk heel weinig stroom(dell d630 14").
Heb hem ff aan de energie check gehangen en hij verbruikt nu 25-30watt maar dat is dan wel met een volle accu.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoeveel stroom je laptop gebruikt, maar hoeveel stroom je oplader gebruikt.
Ik denk dat dat een beter idee is inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:39 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heb hem ff aan de energie check gehangen en hij verbruikt nu 25-30watt maar dat is dan wel met een volle accu.
Zal even kijken wat het verbruik is bij het laden van de accu
Zou dan trouwens zo'n oplader kopen:
http://cgi.ebay.nl/W7-Car(...)&hash=item1c1a51d4ca
Werkt wat efficiënter dan een 12v-230v convertor.
Jij bent er dus zoeentje die al die trekzakfiles veroorzaakt door ineens op je rem te stampen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:24 schreef Catch_me het volgende:
Heb nu een tijdje mijn rijbewijs en er is 1 ding dat me altijd opvalt: het gedrag van mensen bij matrixborden op de snelweg.
Vaak op de terugweg van werk staan die dingen ver van te voren op 90-70-50 omdat er weer eens file is. Het lijkt er altijd op dat ik de enige ben die dan de aangeven snelheid gaat rijden, nu is 90 niet zo'n probleem. Maar zodra je naar de 50-60 gaat word je dus links en rechts ingehaald of lekker gebumperkleeft omdat niemand zich er aan houd, en ik zoiets heb van dat ik dan ook maar met het verkeer ga mee rijden
Dan trekt ie 7.5A, als het goed is bij 12V.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:11 schreef Kadooosh het volgende:
Raar kan niet meer quoten.
Laptop verbruikt bij het opladen zo'n 90watt, zal mijn auto accu dan snel op zijn?
Pics!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:02 schreef Marco001 het volgende:
zo, nieuwe velgen zitten eronder.. wou ik ze betalen, is mijn pinpas stuk....
Ze staan wel erg mooi onder de auto..![]()
Bandjes maken wel vrij veel lawaai, helemaal op klinkers enzo, maarach..
Ja, het gaat goed daar...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef Marco001 het volgende:
Dasty?
Zo, ze zijn ook lekker bezig zeg, in Alphen...
44Ah, 360A(EN) staat er op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan trekt ie 7.5A, als het goed is bij 12V.
Dus dan ligt het er aan hoeveel Ah je accu heeft.
Dan zou hij het dus in theorie +- 5-6 uur vol moeten houden, als ik het goed heb, voor hij hem leeggetrokken heeft (uitgaande van 90W continu).quote:
Maar hoe lang duurt het ongeveer voordat ie te weinig stroom heeft om te starten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan zou hij het dus in theorie +- 5-6 uur vol moeten houden, als ik het goed heb, voor hij hem leeggetrokken heeft (uitgaande van 90W continu).
De filedetectie gaat toch echt pas aan als de snelheid van meerdere voertuigen onder een bepaalde waarde zakt. Dan heb ik het even niet over die experimenten met "snelheidsdekens" en zo, maar over de knipperende *70* en *50*.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef Kriegel het volgende:
Matrixborden an sich zijn beklagenswaardig trouwens, die dingen worden veel te vaak voor bijna niks aangegooid, en omdat er altijd wel iemand als Catch_me tussenzit betekent het negen van de tien keer dat de boel ook nog eens onnodig stil komt te staan als het een klein beetje druk is. Fileveroorzaker nummer één die krengen, en dat lijkt me nou juist niet de bedoeling.
Volgens mij begrijp je zelf niet helemaal, dus hou je maar gewoon in hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jij bent er dus zoeentje die al die trekzakfiles veroorzaakt door ineens op je rem te stampen.![]()
![]()
Matrixborden an sich zijn beklagenswaardig trouwens, die dingen worden veel te vaak voor bijna niks aangegooid, en omdat er altijd wel iemand als Catch_me tussenzit betekent het negen van de tien keer dat de boel ook nog eens onnodig stil komt te staan als het een klein beetje druk is. Fileveroorzaker nummer één die krengen, en dat lijkt me nou juist niet de bedoeling.
Maar goed, je kon het niet weten, en dat is ook het grote probleem over het algemeen, het is vaak niet eens kwade wil maar men weet niet wat de bedoeling is. Vanaf nu niet meer doen, ok?
Nee tis zeker niet dat ik abrupt van 120/100 naar 50 oid ga hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jij bent er dus zoeentje die al die trekzakfiles veroorzaakt door ineens op je rem te stampen.![]()
![]()
Matrixborden an sich zijn beklagenswaardig trouwens, die dingen worden veel te vaak voor bijna niks aangegooid, en omdat er altijd wel iemand als Catch_me tussenzit betekent het negen van de tien keer dat de boel ook nog eens onnodig stil komt te staan als het een klein beetje druk is. Fileveroorzaker nummer één die krengen, en dat lijkt me nou juist niet de bedoeling.
Maar goed, je kon het niet weten, en dat is ook het grote probleem over het algemeen, het is vaak niet eens kwade wil maar men weet niet wat de bedoeling is. Vanaf nu niet meer doen, ok?
Oké, dan trok ik een beetje te vroeg conclusies.quote:Op zondag 10 april 2011 09:53 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Nee tis zeker niet dat ik abrupt van 120/100 naar 50 oid ga hoorMaar als ik dus gas minder zodat ik langzaam richting die snelheid ga word je alsnog aan alle kanten ingehaald. En als ik wel eens wegmisbruikers zie naaien ze je zo een boete aan als je je er niet aan houdt, ook al is er niks aan de hand
Draait de motor dan nog? Dan kan je dynamo het wel af. Anders loopt hij sneller leeg dan je denkt. De accu zal vast niet helemaal optimaal meer zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:11 schreef Kadooosh het volgende:
Raar kan niet meer quoten.
Laptop verbruikt bij het opladen zo'n 90watt, zal mijn auto accu dan snel op zijn?
Das inderdaad een gevalletje íets te vroeg conclusies trekkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jij bent er dus zoeentje die al die trekzakfiles veroorzaakt door ineens op je rem te stampen.![]()
![]()
Oneens! Als niet iedereen door zou planken tot het stilstaat verbeteren ze juist de doorstroming. Ik zit veel op de weg, maar zie eigenlijk vrij weinig dat ze voor niets aanstaan. Op de rem stappen voor die dingen doe ik niet (Ik rem op de snelweg sowieso bijna nooit, anticiperen FTW!). Maar met zinloos doorplanken bereik je helemaal niets.quote:Matrixborden an sich zijn beklagenswaardig trouwens, die dingen worden veel te vaak voor bijna niks aangegooid, en omdat er altijd wel iemand als Catch_me tussenzit betekent het negen van de tien keer dat de boel ook nog eens onnodig stil komt te staan als het een klein beetje druk is. Fileveroorzaker nummer één die krengen, en dat lijkt me nou juist niet de bedoeling.
Als ik even mn moraalridderpak aantrek: de bedoeling is je gewoon aan de snelheid te houden... Gek he?quote:Maar goed, je kon het niet weten, en dat is ook het grote probleem over het algemeen, het is vaak niet eens kwade wil maar men weet niet wat de bedoeling is. Vanaf nu niet meer doen, ok?
zelfde doen ze hier bij het julianaplein: de reden waarom daar altijd file's staan.. Diegenen die linksaf willen(richting assen) rijden vrij vaak zover mogelijk door op het linkervlak voor rechtdoor, om vervolgens pas ergens op het laatste moment de auto ertussen proberen te proppen.. waardoor het verkeer wat rechtdoor wil en kan(groen licht) weer moet wachten, of om die auto's heen moeten die linksaf willen, terwijl er meer dan voldoende ruimte was om links voor te sorteren(2 speciale banen)...quote:Op maandag 11 april 2011 16:05 schreef JDude het volgende:
Doorrijden tot aan het verdrijvingsvlak is wel een efficiëntere benutting van het asfalt. Helaas gaat driekwart Nederland liever al een kilometer eerder naar rechts om vervolgens boos te worden op iedereen die de rij voorbijrijdt die ze zojuist gecreëerd hebben.
Ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 16:19 schreef Goddelijker het volgende:
Ik krijg echt auto-poets-kriebels met zulk weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |