Genieten!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef Urb het volgende:
Karim " Nou sorry dat ik niet bij het show-nieuws ben, ik heb geen zin om de hele avond over sex te praten"
ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef Ireth het volgende:
Karim: "Hoor je wel wat ik net zei??"
Jo: "Jawel..."
Karim: "wat zei ik dan??"
Dat vraag ik ook altijd aan mijn dochter
Karim is de vader van Joquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef Ireth het volgende:
hij heeft toch ook gelijk !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Top, Karim zegt dat ie niet bij hun shownieuwsgroepje zitten omdat hij geen zin heeft in dat seksge(k)leuter, hij gaat liever slapen!
Gimme the 5!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef Urb het volgende:
Karim " Nou sorry dat ik niet bij het show-nieuws ben, ik heb geen zin om de hele avond over sex te praten"
Hah, hij praat echt tegen Joanna alsof het een kleuter i, en nog snapt ze het niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef Ireth het volgende:
Die met dat haar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef Ireth het volgende:
Mama? Ben jij het?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dat dat op advies van haar moeder is... als dat bekkie niet in beweging is gaat de botox klonten.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef Flow3r het volgende:
waarom houdt Jo haar mond nu niet eens gewoon een keertje?
Ze hebben er om getostquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom mag alleen AAFKE een geheim raden? Iedereen wilde drukken! Wat is dat nu opeens?
Waarom is het Aafke en niet iemand anders, hebben ze moeten kiezen (iedereen wilde drukken)
Er mocht maar een iemand drukken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom mag alleen AAFKE een geheim raden? Iedereen wilde drukken! Wat is dat nu opeens?
Waarom is het Aafke en niet iemand anders, hebben ze moeten kiezen (iedereen wilde drukken)
de stem heeft besloten dat er maar 1 mocht drukken binnen 5 min. ze moesten een getal raden van gerard, aafke had het goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat dat op advies van haar moeder is... als dat bekkie niet in beweging is gaat de botox klonten.....
ze moet zoveel praten, want die bovenlip is zo volgespoten met botox dat ie niet meer bewegen kan....door te praten,praten en nog eens te praten, traint ze die doodgespoten spieren een beetje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef Flow3r het volgende:
waarom houdt Jo haar mond nu niet eens gewoon een keertje?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef Capt1caveman het volgende:
Dus Jojanka en Herr Flipp beschuldigen nu de anderen van wat zij samen steeds doen om zichzelf heilig te verklaren?
Ja maar die anderen zijn met zijn 3en en hun zijn maar met zijn 2 en , jank jankquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef Capt1caveman het volgende:
Dus Jojanka en Herr Flipp beschuldigen nu de anderen van wat zij samen steeds doen om zichzelf heilig te verklaren?
Maar waarom? Waarom mogen er niet meer drukken? Wat is dat voor iets raars dagen lang de kamer dicht en nu eindelijk open en er mag maar 1 iemand drukken? Wedden ik zie ze er nog voor aan dat ze de kamer ook nog het weekend dichthouden. Sorry mensen ik snap het niet het is als een voetbalwedstrijd die gespeeld wordt maar er mag alleen niet gescoord worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
de stem heeft besloten dat er maar 1 mocht drukken binnen 5 min. ze moesten een getal raden van gerard, aafke had het goed
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
als grjapjuh....we kennen jouw grapjes ondertussen joanna, bekstekbotoxhoer
Dat heb je vaker met die Nazi'squote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef Capt1caveman het volgende:
Oeh..... Maakt nu niet uit wat er gezegd word, Herr Flipp voelt zic sowieso aangevallen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
als grjapjuh....we kennen jouw grapjes ondertussen joanna, bekstekbotoxhoer
Ik vind Karim een schatje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
toch vind ik karim een heel onzeker persoon...over zichzelf...hij is ook heel snel verlegen
Ja en hij verontschuldigd zichzelf te vaak als hij niks fout gedaan heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
toch vind ik karim een heel onzeker persoon...over zichzelf...hij is ook heel snel verlegen
vraag het ff aan de stemquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Maar waarom? Waarom mogen er niet meer drukken? Wat is dat voor iets raars dagen lang de kamer dicht en nu eindelijk open en er mag maar 1 iemand drukken? Wedden ik zie ze er nog voor aan dat ze de kamer ook nog het weekend dichthouden. Sorry mensen ik snap het niet het is als een voetbalwedstrijd die gespeeld wordt maar er mag alleen niet gescoord worden.
Als grote mensen praten moeten kleine kinderen hun mond houden..........Beppie breipen snapt zulke dingen nog steeds nietquote:
tja........... het aloude "wat je zegt dat ben je zelf... "quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef Capt1caveman het volgende:
Je bent al een tijdje niet grappig meer, en gaat steeds dichter bij irritant komen, vriendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Maar waarom? Waarom mogen er niet meer drukken? Wat is dat voor iets raars dagen lang de kamer dicht en nu eindelijk open en er mag maar 1 iemand drukken? Wedden ik zie ze er nog voor aan dat ze de kamer ook nog het weekend dichthouden. Sorry mensen ik snap het niet het is als een voetbalwedstrijd die gespeeld wordt maar er mag alleen niet gescoord worden.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:30 schreef shomila het volgende:
Mo is zo dom bezig die gaat daar zo door de mand vallen met haar gekonkel.
hij heeft wel gelijk. Hij heeft goed in de gaten dat er nu afspraken tegen hem en Gerard gemaakt worden en dat mag niet, dus waarschuwt hij ze op zijn manierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef Mylene het volgende:
Karim voelt zich nogal aangesproken. Maak je niet druk man.
Eindelijk, ik zit te wachten op een lekkere ruzie.quote:
Inderdaad, hij zat hartstikke raak met wat ie zei.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja en hij verontschuldigd zichzelf te vaak als hij niks fout gedaan heeft.
ben bang van niet.quote:
hij heeft ook zoiets gezegd toen iemand (ik geloof alex) dreigde op sharon te drukkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Philip net keihard ontkennen dat hij dus iemand als wraak op de stoel zou zetten (genomineerd).
Of is hij alweer vergeten dat hij dat over Mo heeft gezegd?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als grote mensen praten moeten kleine kinderen hun mond houden..........Beppie breipen snapt zulke dingen nog steeds niet
Ja, hij krabbelt heel snel een beetje terug. Hij wil te graag iedereen bevriend houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
Ik heb het hem meer dan eens horen zeggen. Misschien niet zo direct, maar wel schermen met consequenties, wat op hetzelfde neerkomt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Philip net keihard ontkennen dat hij dus iemand als wraak op de stoel zou zetten (genomineerd).
Die pakt MO straks weer aan met JOquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, alleen ontkende Alex dat net geloof ik...waardoor Philip zich gesterkt voelt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij heeft ook zoiets gezegd toen iemand (ik geloof alex) dreigde op sharon te drukken
Het is gewoon een RATquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dat hij het vaak heel goed zegt en benoemd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, hij krabbelt heel snel een beetje terug. Hij wil te graag iedereen bevriend houden.
Ik denk dat ze dan het Philip kwalijk gaat nemen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:33 schreef yanoah het volgende:
ze moeten die botoxbabe ff vertellen dat ze gedumpt is! dan houd ze der mond misschien een poosje
als die alex dat huis uitkomt moet ie eens gaan shoppen voor een ruggegraatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, alleen ontkende Alex dat net geloof ik...waardoor Philip zich gesterkt voelt.
Bammetjes met strooikaas en palingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:33 schreef Laysa het volgende:
Alleen al vanwege het gejank om dat eten zou je jezelf vol gaan proppen met snaai
Domme Faalex heeft ook geen ruggegraat en kan er niet tegenop en begint dan aan zichzelf te twijfelen denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, alleen ontkende Alex dat net geloof ik...waardoor Philip zich gesterkt voelt.
Lolquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef ABundy het volgende:
[..]
Hoe vaak ze nou sex heeft gehad, want ze weet het niet meer
Dat dus, hij spreekt zichzelf tegenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Begon gisterenavond ineens, toen Gerard terugkwam en zei dat er 78% op hem gestemd had.quote:
bij jo's mama misschien?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als die alex dat huis uitkomt moet ie eens gaan shoppen voor een ruggegraat
Ja dat denk ik ook. Vind hem wel sympathiek, maar het mag allemaal wel wat gebekter.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Domme Faalex heeft ook geen ruggegraat en kan er niet tegenop en begint dan aan zichzelf te twijfelen denk ik.
Domme gozer
is het ei openquote:
Of de makers, dat ze het gewoon verkeerd in beeld hebben gebracht. Of de medebewoners omdat ze het zo vaak over Flip en Jo hebben. Of inderdaad gewoon Flip, omdat hij geen afstand houdt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan het Philip kwalijk gaat nemen.Alsof het zijn schuld is.
Of ze springt er bovenop.
Hoe dan ook leuke tv.
Jaaaaa janken moet zequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:33 schreef yanoah het volgende:
ze moeten die botoxbabe ff vertellen dat ze gedumpt is! dan houd ze der mond misschien een poosje
En keihard een keer in het gezicht van Mo. Dat kan je neit vergeten lijkt me...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het hem meer dan eens horen zeggen. Misschien niet zo direct, maar wel schermen met consequenties, wat op hetzelfde neerkomt.
die doet alleen uiterlijk, kijk maar naar joquote:
Nou het wordt nooit geen people-manager want hij laat zich door iedereen omver lullenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Vind hem wel sympathiek, maar het mag allemaal wel wat gebekter.
misschien een nieuwe uitdaging voor haar dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die doet alleen uiterlijk, kijk maar naar jo
Of gewoon allemaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Of de makers, dat ze het gewoon verkeerd in beeld hebben gebracht. Of de medebewoners omdat ze het zo vaak over Flip en Jo hebben. Of inderdaad gewoon Flip, omdat hij geen afstand houdt.
nou jojo wist daT haar liefje het al niet eens was met secreet story...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan het Philip kwalijk gaat nemen.Alsof het zijn schuld is.
Of ze springt er bovenop.
Hoe dan ook leuke tv.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
top 2:
1: Gerard/Karim
2: Sharon
Faal:
1: flip
2: alex
3:laura
zinloos:
1: laura
2: maik
soms leuk:
1: aafke
2: mo
Sowieso: mannenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef shomila het volgende:
Mo toen Flip tegen haar bezig was geweest ving Gerard haar op en nu met Flip heulen.
Mensen zonder principes daar hou ik niet van.
Wat was dat een mooi moment, dat gezicht van hem heerlijk genietenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Begon gisterenavond ineens, toen Gerard terugkwam en zei dat er 78% op hem gestemd had.
mja ze heult niet, maar ze hield wel haar waffel....... dat vind ik jammer, ik had haar hoog, ze is gezakt.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef shomila het volgende:
Mo toen Flip tegen haar bezig was geweest ving Gerard haar op en nu met Flip heulen.
Ze speelt het gewoon slim.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef shomila het volgende:
quote:De Stem houdt Aafke in spanning
25 maart om 22.22
Heeft ze eindelijk een geheim geraden?
Aafke drukt op de rode knop. Al voor de vierde keer vertelt ze aan De Stem haar vermoedens over een geheim. Zal ze het dit keer eindelijk goed hebben? Aafke zit voorlopig nog even in spanning, want De Stem komt pas later met de uitslag.
Doet ze wel ze maakt afspraken om Gerard te nomineren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:39 schreef danilel het volgende:
[..]
mja ze heult niet, maar ze hield wel haar waffel....... dat vind ik jammer, ik had haar hoog, ze is gezakt.....
joquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
thanks wie mis ik nu nog ? ze zijn toch met 10 nu
EEnschquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
top 2:
1: Gerard/Karim
2: Sharon
Faal:
1: flip
2: alex
3:laura
zinloos:
1: laura
2: maik
soms leuk:
1: aafke
2: mo
Idd, daardoor lijkt het alsof Karim het verzint of verkeerd begrepen heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Brulleeuw1 het volgende:
Wat een matennaaier is die faalex zeg , en dan nog ontkennen Ba-Ba
ja maura 2 keer , ik weet het schaam me doooood, ze is het niet waard om 2 genoemd te worden, zo saaaaiquote:
dat zei jo toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:43 schreef danilel het volgende:
"sorry ik heb hier geen sex, dan gaat chocolade echt voor"
laura heeft gesproken
Joquote:
Ik hoorde het die zeikstem van Jojanka zeggen jah...quote:
1, BAAS GEERquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bijna mijn lijstje, maar Alex nog net ietsje boven Aafke...
durft geen partij te kiezen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd, daardoor lijkt het alsof Karim het verzint of verkeerd begrepen heeft.
Ik snap ook niet waarom hij zo doet.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:44 schreef meneertje1972 het volgende:
leukste: Gerard
wat interesseert mij dat ik in het huis zit: Maik, Laura
sympathiek: Karim, Gerard, Aafke, Sharon
2000% single: Joanna
nazi nsb-er: Herr Flipp
klein kind huilie huilie irritant: monique
als laatst gekozen met gym: Alex
Aldus 'ik heb geen grenzen'.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:43 schreef danilel het volgende:
"sorry ik heb hier geen sex, dan gaat chocolade echt voor"
laura heeft gesproken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:44 schreef meneertje1972 het volgende:
leukste: Gerard
wat interesseert mij dat ik in het huis zit: Maik, Laura
sympathiek: Karim, Gerard, Aafke, Sharon
2000% single: Joanna
nazi nsb-er: Herr Flipp
klein kind huilie huilie irritant: monique
als laatst gekozen met gym: Alex
Faalex heeft maar een missie, zover mogelijk in het hol van Geer en Karim te kruipen !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:45 schreef sjampoeh het volgende:
alex voelt zich helemaal the man nu ook he, met lauralekker he mensen afzeiken
Precies, nu begint het pas echt voor Gerardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:49 schreef Urb het volgende:
Deze SL zal wel ff duren maar ik weet zeker dat ze zich al dan niet onbewust wel zullen verlullen als Gerard's geheim geraden is ( wat vrij zeker is, zelfs al is het Aafke)
Maar maakt niet uit, Gerard heeft dan echt niets meer te verliezen.![]()
![]()
Laat BAAS GEER maar schuiven die regelt zijn zaakjes welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:49 schreef Urb het volgende:
Deze SL zal wel ff duren maar ik weet zeker dat ze zich al dan niet onbewust wel zullen verlullen als Gerard's geheim geraden is ( wat vrij zeker is, zelfs al is het Aafke)
![]()
Ik denk ook niet dat hij dit erg vind.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:49 schreef Urb het volgende:
![]()
Moet ie wel eerst kapitaal verzamelen.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:49 schreef Urb het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:45 schreef sjampoeh het volgende:
alex voelt zich helemaal the man nu ook he, met lauralekker he mensen afzeiken
Dan kan ik nu fijn Pownews kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:49 schreef Urb het volgende:
![]()
laat hem smaken schatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef trollie67 het volgende:
[..]
here the same,daar pak ik een Kaassoufflee op xxx
Waarom neerkijken op een miljonair?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
wat zullen al die sloebers daar, op geer neerkijken als blijkt dat hij de miljonair is
Joepieee kringgesprek denkt zequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:47 schreef knagsje het volgende:
wat zag ik nou? Kan oortje ook nog handjesklappen?
Veranderen in"Blijft tijd"?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:51 schreef Darklight het volgende:
Wordt tijd dat Alex naar huis gaat, maar dat zeg ik al vanaf het begin...
fenneke is de homoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:51 schreef Capt1caveman het volgende:
Jojanka heeft ineens gehoord dat ze single is, en bespringt Gerard, "want Fenneke bestaat toch niet"....
Neen, dan vertrekt Gerard.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:51 schreef Darklight het volgende:
Wordt tijd dat Alex naar huis gaat, maar dat zeg ik al vanaf het begin...
Dat slaat als een tang op een varken, die opmerking.....quote:
Je denkt dat Flip daar niet tegen kan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
Als het geheim van Gerard geraden is, hoop ik dat hij flink op gaat scheppen over wat hij allemaal heeft en kan. Normaal houd ik totaal niet van opscheppers, maar in dit geval zou het leuk zijn om die Flip lekker op de kast te jagen
hahaha ja en jo ook helemaal gek , die wil meteen bij de 3 musketiersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
Als het geheim van Gerard geraden is, hoop ik dat hij flink op gaat scheppen over wat hij allemaal heeft en kan. Normaal houd ik totaal niet van opscheppers, maar in dit geval zou het leuk zijn om die Flip lekker op de kast te jagen
Ghehe dat denk ik ook, dan is het zwaan-kleef-aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef Lutte het volgende:
Als Laura te horen krijgt dat Gerard miljonair is kan ze nog best over proberen te stappen, geld gaat boven prinsesje.
nou joh, doe is niet zo ratterig?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat slaat als een tang op een varken, die opmerking.....
Fenneke is een FOX, man.....
en jo duikt er gelijk bovenopquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:54 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ja en jo ook helemaal gek , die wil meteen bij de 3 musketiers
Geloof ik niks van, Karim werkt toch ook met hem samenquote:
lau dus in de categorie golddiggerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ghehe dat denk ik ook, dan is het zwaan-kleef-aan.
Want Lijzige Laura word graag verzorgt, dat zag je al toen ze vertelde over haar ex, waarmee ze meeging naar st. maarten voor een baan voor hem.
Mevrouwtje zelf wilde niet werken want het uurloon was zo laag, en och ze konden "net" rondkomen van zijn loon
en dat zag je toen Alex zijn inrichting van zijn huis beschreef, toen zag je de dollartekens ook al in haar ogen en de gedachte effe horen of hij een gespreid bedje voor me heeft
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:51 schreef Capt1caveman het volgende:
Jojanka heeft ineens gehoord dat ze single is, en bespringt Gerard, "want Fenneke bestaat toch niet"....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
doe es lief tegen Knagsje..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat slaat als een tang op een varken, die opmerking.....
Fenneke is een FOX, man.....
gold diggersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ghehe dat denk ik ook, dan is het zwaan-kleef-aan.
Want Lijzige Laura word graag verzorgt, dat zag je al toen ze vertelde over haar ex, waarmee ze meeging naar st. maarten voor een baan voor hem.
Mevrouwtje zelf wilde niet werken want het uurloon was zo laag, en och ze konden "net" rondkomen van zijn loon
en dat zag je toen Alex zijn inrichting van zijn huis beschreef, toen zag je de dollartekens ook al in haar ogen en de gedachte effe horen of hij een gespreid bedje voor me heeft
kmoet eerlijk bekennen, dat ik dat de EERSTE dag ook dacht.....diezelfde dag kwam ik daar al gauw op terug, toen ik merkte dat het hem om het spel gingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:55 schreef knagsje het volgende:
Jo zal het vast belachelijk vinden om als miljonair mee te doen aan dit programma vermoed ik
denk ook dat geer met karim een betere, meer gelijkwaardige band heeft dan met alexquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:55 schreef Darklight het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, Karim werkt toch ook met hem samen
Gerard weet dat die populair is, dus die gaat echt niet zomaar naar huis
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
denk ook dat geer met karim een betere, meer gelijkwaardige band heeft dan met alex
Ze hebben elkaar ook al blind gesteund bij geheime missies.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
denk ook dat geer met karim een betere, meer gelijkwaardige band heeft dan met alex
denk jij van wel dan?? moet eens zien hoe hij is vanaf gisteravond. Weet hij alleen nog maar dat Gerard populair isquote:
er zijn nog 7 weken en nog 7 geheimenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
100.000 fakking clues in dat huis gooien en er mag er maar 1 drukken, de regie van het pad af?
Maar karim heeft niet aan Gerard de clues over Flip verteld. Alleen aan anderen. Plus hij lult te veel door.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:57 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar ook al blind gesteund bij geheime missies.....
Tegen het overspannen aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
denk jij van wel dan?? moet eens zien hoe hij is vanaf gisteravond. Weet hij alleen nog maar dat Gerard populair is
Dat heb ik nog niet gemerkt, maar heb ook na gisteravond misschien in totaal nog geen 2 uurtjes streams gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
denk jij van wel dan?? moet eens zien hoe hij is vanaf gisteravond. Weet hij alleen nog maar dat Gerard populair is
Gerard lijkt me ook niet het soort persoon dat zoiets zegt en het dan vervolgens niet doet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:55 schreef Darklight het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, Karim werkt toch ook met hem samen
Gerard weet dat die populair is, dus die gaat echt niet zomaar naar huis
quote:
Die dingen die hij samen met Laura heeft gezien in die vitrine mocht hij niet met andere delen van Lauraquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Maar karim heeft niet aan Gerard de clues over Flip verteld. Alleen aan anderen. Plus hij lult te veel door.
Hahahahaa inderdaad van 78% is hij nu al 2 dagen van slag. en dag 3 moet nog komenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Eerder vandaag de redenatie van Flip tegen Jo, mijn geheim eruit, ik maandag genomineerd, donderdag het huis uit, ik heb geen zin om hier nog een week voor Jan Lul te zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gemerkt, maar heb ook na gisteravond misschien in totaal nog geen 2 uurtjes streams gezien
ik zeg doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eerder vandaag de redenatie van Flip tegen Jo, mijn geheim eruit, ik maandag genomineerd, donderdag het huis uit, ik heb geen zin om hier nog een week voor Jan Lul te zitten
ja en? is laura de baas? ze deelden het wel met anderenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die dingen die hij samen met Laura heeft gezien in die vitrine mocht hij niet met andere delen van Laura
Waar moet ik tekenen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eerder vandaag de redenatie van Flip tegen Jo, mijn geheim eruit, ik maandag genomineerd, donderdag het huis uit, ik heb geen zin om hier nog een week voor Jan Lul te zitten
waarom zijn der dan toch mensen die weten wa ze gezien hebben??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die dingen die hij samen met Laura heeft gezien in die vitrine mocht hij niet met andere delen van Laura
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Preciesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:02 schreef bergenzand het volgende:
[..]
waarom zijn der dan toch mensen die weten wa ze gezien hebben??
Karim wil zich daaraan houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:02 schreef itsme het volgende:
[..]
ja en? is laura de baas? ze deelden het wel met anderen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom een SL? Is nu eindelijk de KvdW al een keer open? Die zou vrijdag open gaan en het is al 11 uur geweest. Ik vind dat de Stem hier wel wat duidelijkheid over mag geven.
Er moet nodig wat actie komen, want dit slaat werkelijk nergens op.Is het zo onderhand niet tijd dat je naar je hok verdwijnt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Capt1caveman kijkt op zijn horlogeI am not a complete idiot, some parts are still missing
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom een SL? Is nu eindelijk de KvdW al een keer open? Die zou vrijdag open gaan en het is al 11 uur geweest. Ik vind dat de Stem hier wel wat duidelijkheid over mag geven.
Er moet nodig wat actie komen, want dit slaat werkelijk nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |