Ja, alleen ontkende Alex dat net geloof ik...waardoor Philip zich gesterkt voelt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij heeft ook zoiets gezegd toen iemand (ik geloof alex) dreigde op sharon te drukken
Het is gewoon een RATquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Philip net keihard ontkennen dat hij dus iemand als wraak op de stoel zou zetten (genomineerd).
Of is hij alweer vergeten dat hij dat over Mo heeft gezegd?
Ik vind dat hij het vaak heel goed zegt en benoemd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, hij krabbelt heel snel een beetje terug. Hij wil te graag iedereen bevriend houden.
Ik denk dat ze dan het Philip kwalijk gaat nemen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:33 schreef yanoah het volgende:
ze moeten die botoxbabe ff vertellen dat ze gedumpt is! dan houd ze der mond misschien een poosje
als die alex dat huis uitkomt moet ie eens gaan shoppen voor een ruggegraatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, alleen ontkende Alex dat net geloof ik...waardoor Philip zich gesterkt voelt.
Bammetjes met strooikaas en palingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:33 schreef Laysa het volgende:
Alleen al vanwege het gejank om dat eten zou je jezelf vol gaan proppen met snaai
Domme Faalex heeft ook geen ruggegraat en kan er niet tegenop en begint dan aan zichzelf te twijfelen denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, alleen ontkende Alex dat net geloof ik...waardoor Philip zich gesterkt voelt.
Lolquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef ABundy het volgende:
[..]
Hoe vaak ze nou sex heeft gehad, want ze weet het niet meer
Dat dus, hij spreekt zichzelf tegenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Philip net keihard ontkennen dat hij dus iemand als wraak op de stoel zou zetten (genomineerd).
Of is hij alweer vergeten dat hij dat over Mo heeft gezegd?
Begon gisterenavond ineens, toen Gerard terugkwam en zei dat er 78% op hem gestemd had.quote:
bij jo's mama misschien?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als die alex dat huis uitkomt moet ie eens gaan shoppen voor een ruggegraat
Ja dat denk ik ook. Vind hem wel sympathiek, maar het mag allemaal wel wat gebekter.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Domme Faalex heeft ook geen ruggegraat en kan er niet tegenop en begint dan aan zichzelf te twijfelen denk ik.
Domme gozer
is het ei openquote:
Of de makers, dat ze het gewoon verkeerd in beeld hebben gebracht. Of de medebewoners omdat ze het zo vaak over Flip en Jo hebben. Of inderdaad gewoon Flip, omdat hij geen afstand houdt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan het Philip kwalijk gaat nemen.Alsof het zijn schuld is.
Of ze springt er bovenop.
Hoe dan ook leuke tv.
Jaaaaa janken moet zequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:33 schreef yanoah het volgende:
ze moeten die botoxbabe ff vertellen dat ze gedumpt is! dan houd ze der mond misschien een poosje
En keihard een keer in het gezicht van Mo. Dat kan je neit vergeten lijkt me...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het hem meer dan eens horen zeggen. Misschien niet zo direct, maar wel schermen met consequenties, wat op hetzelfde neerkomt.
die doet alleen uiterlijk, kijk maar naar joquote:
Nou het wordt nooit geen people-manager want hij laat zich door iedereen omver lullenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Vind hem wel sympathiek, maar het mag allemaal wel wat gebekter.
misschien een nieuwe uitdaging voor haar dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die doet alleen uiterlijk, kijk maar naar jo
Of gewoon allemaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Of de makers, dat ze het gewoon verkeerd in beeld hebben gebracht. Of de medebewoners omdat ze het zo vaak over Flip en Jo hebben. Of inderdaad gewoon Flip, omdat hij geen afstand houdt.
nou jojo wist daT haar liefje het al niet eens was met secreet story...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan het Philip kwalijk gaat nemen.Alsof het zijn schuld is.
Of ze springt er bovenop.
Hoe dan ook leuke tv.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
top 2:
1: Gerard/Karim
2: Sharon
Faal:
1: flip
2: alex
3:laura
zinloos:
1: laura
2: maik
soms leuk:
1: aafke
2: mo
Sowieso: mannenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef shomila het volgende:
Mo toen Flip tegen haar bezig was geweest ving Gerard haar op en nu met Flip heulen.
Mensen zonder principes daar hou ik niet van.
Wat was dat een mooi moment, dat gezicht van hem heerlijk genietenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Begon gisterenavond ineens, toen Gerard terugkwam en zei dat er 78% op hem gestemd had.
mja ze heult niet, maar ze hield wel haar waffel....... dat vind ik jammer, ik had haar hoog, ze is gezakt.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef shomila het volgende:
Mo toen Flip tegen haar bezig was geweest ving Gerard haar op en nu met Flip heulen.
Ze speelt het gewoon slim.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef shomila het volgende:
quote:De Stem houdt Aafke in spanning
25 maart om 22.22
Heeft ze eindelijk een geheim geraden?
Aafke drukt op de rode knop. Al voor de vierde keer vertelt ze aan De Stem haar vermoedens over een geheim. Zal ze het dit keer eindelijk goed hebben? Aafke zit voorlopig nog even in spanning, want De Stem komt pas later met de uitslag.
Doet ze wel ze maakt afspraken om Gerard te nomineren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:39 schreef danilel het volgende:
[..]
mja ze heult niet, maar ze hield wel haar waffel....... dat vind ik jammer, ik had haar hoog, ze is gezakt.....
joquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
thanks wie mis ik nu nog ? ze zijn toch met 10 nu
EEnschquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
top 2:
1: Gerard/Karim
2: Sharon
Faal:
1: flip
2: alex
3:laura
zinloos:
1: laura
2: maik
soms leuk:
1: aafke
2: mo
Idd, daardoor lijkt het alsof Karim het verzint of verkeerd begrepen heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Brulleeuw1 het volgende:
Wat een matennaaier is die faalex zeg , en dan nog ontkennen Ba-Ba
ja maura 2 keer , ik weet het schaam me doooood, ze is het niet waard om 2 genoemd te worden, zo saaaaiquote:
dat zei jo toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:43 schreef danilel het volgende:
"sorry ik heb hier geen sex, dan gaat chocolade echt voor"
laura heeft gesproken
Joquote:
Ik hoorde het die zeikstem van Jojanka zeggen jah...quote:
1, BAAS GEERquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bijna mijn lijstje, maar Alex nog net ietsje boven Aafke...
durft geen partij te kiezen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd, daardoor lijkt het alsof Karim het verzint of verkeerd begrepen heeft.
Ik snap ook niet waarom hij zo doet.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:44 schreef meneertje1972 het volgende:
leukste: Gerard
wat interesseert mij dat ik in het huis zit: Maik, Laura
sympathiek: Karim, Gerard, Aafke, Sharon
2000% single: Joanna
nazi nsb-er: Herr Flipp
klein kind huilie huilie irritant: monique
als laatst gekozen met gym: Alex
Aldus 'ik heb geen grenzen'.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:43 schreef danilel het volgende:
"sorry ik heb hier geen sex, dan gaat chocolade echt voor"
laura heeft gesproken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:44 schreef meneertje1972 het volgende:
leukste: Gerard
wat interesseert mij dat ik in het huis zit: Maik, Laura
sympathiek: Karim, Gerard, Aafke, Sharon
2000% single: Joanna
nazi nsb-er: Herr Flipp
klein kind huilie huilie irritant: monique
als laatst gekozen met gym: Alex
Forum Opties | |
---|---|