Ja maar die anderen zijn met zijn 3en en hun zijn maar met zijn 2 en , jank jankquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef Capt1caveman het volgende:
Dus Jojanka en Herr Flipp beschuldigen nu de anderen van wat zij samen steeds doen om zichzelf heilig te verklaren?
Maar waarom? Waarom mogen er niet meer drukken? Wat is dat voor iets raars dagen lang de kamer dicht en nu eindelijk open en er mag maar 1 iemand drukken? Wedden ik zie ze er nog voor aan dat ze de kamer ook nog het weekend dichthouden. Sorry mensen ik snap het niet het is als een voetbalwedstrijd die gespeeld wordt maar er mag alleen niet gescoord worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
de stem heeft besloten dat er maar 1 mocht drukken binnen 5 min. ze moesten een getal raden van gerard, aafke had het goed
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
als grjapjuh....we kennen jouw grapjes ondertussen joanna, bekstekbotoxhoer
Dat heb je vaker met die Nazi'squote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef Capt1caveman het volgende:
Oeh..... Maakt nu niet uit wat er gezegd word, Herr Flipp voelt zic sowieso aangevallen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
als grjapjuh....we kennen jouw grapjes ondertussen joanna, bekstekbotoxhoer
Ik vind Karim een schatje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
toch vind ik karim een heel onzeker persoon...over zichzelf...hij is ook heel snel verlegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |