Moet ie wel eerst kapitaal verzamelen.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:49 schreef Urb het volgende:
Deze SL zal wel ff duren maar ik weet zeker dat ze zich al dan niet onbewust wel zullen verlullen als Gerard's geheim geraden is ( wat vrij zeker is, zelfs al is het Aafke)
Maar maakt niet uit, Gerard heeft dan echt niets meer te verliezen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:45 schreef sjampoeh het volgende:
alex voelt zich helemaal the man nu ook he, met lauralekker he mensen afzeiken
Dan kan ik nu fijn Pownews kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:49 schreef Urb het volgende:
Deze SL zal wel ff duren maar ik weet zeker dat ze zich al dan niet onbewust wel zullen verlullen als Gerard's geheim geraden is ( wat vrij zeker is, zelfs al is het Aafke)
Maar maakt niet uit, Gerard heeft dan echt niets meer te verliezen.![]()
![]()
laat hem smaken schatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef trollie67 het volgende:
[..]
here the same,daar pak ik een Kaassoufflee op xxx
Waarom neerkijken op een miljonair?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
wat zullen al die sloebers daar, op geer neerkijken als blijkt dat hij de miljonair is
Joepieee kringgesprek denkt zequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:47 schreef knagsje het volgende:
wat zag ik nou? Kan oortje ook nog handjesklappen?
Veranderen in"Blijft tijd"?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:51 schreef Darklight het volgende:
Wordt tijd dat Alex naar huis gaat, maar dat zeg ik al vanaf het begin...
fenneke is de homoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:51 schreef Capt1caveman het volgende:
Jojanka heeft ineens gehoord dat ze single is, en bespringt Gerard, "want Fenneke bestaat toch niet"....
Neen, dan vertrekt Gerard.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:51 schreef Darklight het volgende:
Wordt tijd dat Alex naar huis gaat, maar dat zeg ik al vanaf het begin...
Dat slaat als een tang op een varken, die opmerking.....quote:
Je denkt dat Flip daar niet tegen kan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
Als het geheim van Gerard geraden is, hoop ik dat hij flink op gaat scheppen over wat hij allemaal heeft en kan. Normaal houd ik totaal niet van opscheppers, maar in dit geval zou het leuk zijn om die Flip lekker op de kast te jagen
hahaha ja en jo ook helemaal gek , die wil meteen bij de 3 musketiersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
Als het geheim van Gerard geraden is, hoop ik dat hij flink op gaat scheppen over wat hij allemaal heeft en kan. Normaal houd ik totaal niet van opscheppers, maar in dit geval zou het leuk zijn om die Flip lekker op de kast te jagen
Ghehe dat denk ik ook, dan is het zwaan-kleef-aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef Lutte het volgende:
Als Laura te horen krijgt dat Gerard miljonair is kan ze nog best over proberen te stappen, geld gaat boven prinsesje.
nou joh, doe is niet zo ratterig?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat slaat als een tang op een varken, die opmerking.....
Fenneke is een FOX, man.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |