en jo duikt er gelijk bovenopquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:54 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ja en jo ook helemaal gek , die wil meteen bij de 3 musketiers
Geloof ik niks van, Karim werkt toch ook met hem samenquote:
lau dus in de categorie golddiggerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ghehe dat denk ik ook, dan is het zwaan-kleef-aan.
Want Lijzige Laura word graag verzorgt, dat zag je al toen ze vertelde over haar ex, waarmee ze meeging naar st. maarten voor een baan voor hem.
Mevrouwtje zelf wilde niet werken want het uurloon was zo laag, en och ze konden "net" rondkomen van zijn loon
en dat zag je toen Alex zijn inrichting van zijn huis beschreef, toen zag je de dollartekens ook al in haar ogen en de gedachte effe horen of hij een gespreid bedje voor me heeft
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:51 schreef Capt1caveman het volgende:
Jojanka heeft ineens gehoord dat ze single is, en bespringt Gerard, "want Fenneke bestaat toch niet"....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
Als het geheim van Gerard geraden is, hoop ik dat hij flink op gaat scheppen over wat hij allemaal heeft en kan. Normaal houd ik totaal niet van opscheppers, maar in dit geval zou het leuk zijn om die Flip lekker op de kast te jagen
doe es lief tegen Knagsje..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat slaat als een tang op een varken, die opmerking.....
Fenneke is een FOX, man.....
gold diggersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ghehe dat denk ik ook, dan is het zwaan-kleef-aan.
Want Lijzige Laura word graag verzorgt, dat zag je al toen ze vertelde over haar ex, waarmee ze meeging naar st. maarten voor een baan voor hem.
Mevrouwtje zelf wilde niet werken want het uurloon was zo laag, en och ze konden "net" rondkomen van zijn loon
en dat zag je toen Alex zijn inrichting van zijn huis beschreef, toen zag je de dollartekens ook al in haar ogen en de gedachte effe horen of hij een gespreid bedje voor me heeft
kmoet eerlijk bekennen, dat ik dat de EERSTE dag ook dacht.....diezelfde dag kwam ik daar al gauw op terug, toen ik merkte dat het hem om het spel gingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:55 schreef knagsje het volgende:
Jo zal het vast belachelijk vinden om als miljonair mee te doen aan dit programma vermoed ik
denk ook dat geer met karim een betere, meer gelijkwaardige band heeft dan met alexquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:55 schreef Darklight het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, Karim werkt toch ook met hem samen
Gerard weet dat die populair is, dus die gaat echt niet zomaar naar huis
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
denk ook dat geer met karim een betere, meer gelijkwaardige band heeft dan met alex
Ze hebben elkaar ook al blind gesteund bij geheime missies.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
denk ook dat geer met karim een betere, meer gelijkwaardige band heeft dan met alex
denk jij van wel dan?? moet eens zien hoe hij is vanaf gisteravond. Weet hij alleen nog maar dat Gerard populair isquote:
er zijn nog 7 weken en nog 7 geheimenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
100.000 fakking clues in dat huis gooien en er mag er maar 1 drukken, de regie van het pad af?
Maar karim heeft niet aan Gerard de clues over Flip verteld. Alleen aan anderen. Plus hij lult te veel door.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:57 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar ook al blind gesteund bij geheime missies.....
Tegen het overspannen aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
denk jij van wel dan?? moet eens zien hoe hij is vanaf gisteravond. Weet hij alleen nog maar dat Gerard populair is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |