Ik wou dit keer geen lapoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:36 schreef bollokus het volgende:
verdomme ... en niet weten waaromj muisje 300 neer zet
Altijd lekker!quote:
daarom zeg ik dag levenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Kolere! Ik zit hier sinds 2003 en heb pas 824 posts
is dat alles wat nog over is van gister?quote:
ennuh nederland is toch in hongerije niet ???quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
ennuh nederland is toch in hongerije niet ???
quote:
ah vandaar!quote:
quote:
ja het is dat je me belde anders was ik het vergetenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Lol Bol en ik hebben ons op de zelfde dag geregistreerde!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja het is dat je me belde anders was ik het vergeten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:45 schreef bollokus het volgende:
mo: hij was al versneden .......... zo noemen ze dat bij koeien varkens hoogbegaafde!
Ik post ook altijd per ongeluk verkeerd.. hier als ik daar wil posten en daar als ik hier wil posten..quote:
verdommequote:
verdomme jij bent veul te snelquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik post ook altijd per ongeluk verkeerd.. hier als ik daar wil posten en daar als ik hier wil posten..
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
verdomme
[..]
verdomme jij bent veul te snel
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
dan ligt het aan de registratiedag
Jij wel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat jullie allebei geen leven hebben
Damned! Ik heb geloof ik 5 jaar gedaan over dit aantal berichten!quote:
Haaai Day!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Damned! Ik heb geloof ik 5 jaar gedaan over dit aantal berichten!![]()
Avond lieve mensjes
ik denk dat ik gehackt ben geweest of zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Avond lieve mensjes
Ja lekkerquote:
superkokjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat jullie allebei geen leven hebben
hoi Dquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Avond lieve mensjes
avond dayquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Avond lieve mensjes
Jah, hou het daar maar op..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik denk dat ik gehackt ben geweest of zo
loop ver achter bij julliequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:51 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
superkokje
ondertitel:
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Man
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
laatste bezoek: 1 seconde geleden.
aantal posts: 2934 (gemiddeld 82 per dag)
Nee! dat mag jij niet
Ja, dat is het vast!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik denk dat ik gehackt ben geweest of zo
nou je zit ook al tegen de 3000 aan dus dat zal wel tegenvallenquote:
ja k heb alweer de streams niet aan staanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat is het vast!![]()
Ik ben een beetje SST-moe.![]()
Jullie ook?
SSTquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat is het vast!![]()
Ik ben een beetje SST-moe.![]()
Jullie ook?
ja ik heb het zelfde, ik vind het hier gezellig dus maar voor de restquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SSTzonder FOK was ik al lang gestopt met kijken
lekkahquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:53 schreef bollokus het volgende:
voor ieder een peukie en voor superkokkie
[ afbeelding ]
jep ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga je nou tegen mij beginnen...lekker 2 peuken tegelijk op steektquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kan tenminste zeggen dat ik niet iedere dag op fok ben geweest![]()
haha ze mogen fok wel dankbaar zijn want dat geldt voor mij ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet bekennen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
haha ze mogen fok wel dankbaar zijn want dat geldt voor mij ook
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik moet bekennen.
En toch blijf ik kijken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:56 schreef bollokus het volgende:
pff weer hartkloppingen hier.... die lapo moet toch eens op gaan letten
0-4 al! Ze spelen prima.quote:
Tv staat hier op xfactor. Even iets anders. En straks tas pakken voor een weekendje Maastricht.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:52 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja k heb alweer de streams niet aan staan![]()
net even maar toen lag de helft op dr nest dus k had zoiets van laat maar
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:56 schreef bollokus het volgende:
pff weer hartkloppingen hier.... die lapo moet toch eens op gaan letten
Nice, hopen dat 't weer net zo mooi wordt als afgelopen weekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef Day het volgende:
[..]
Tv staat hier op xfactor. Even iets anders. En straks tas pakken voor een weekendje Maastricht.
hier op net 5!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef Day het volgende:
[..]
Tv staat hier op xfactor. Even iets anders. En straks tas pakken voor een weekendje Maastricht.
Alvast veel plezier in Maastricht!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef Day het volgende:
[..]
ja, doe maar! Zo, was iets langer als een kwartiertje, moest nog 2 koters van een ander thuis brengenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nice, hopen dat 't weer net zo mooi wordt als afgelopen week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef Day het volgende:
[..]
gezellie lekker eten daarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef Day het volgende:
[..]
gezellig ceetje dat je er weer bentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, doe maar! Zo, was iets langer als een kwartiertje, moest nog 2 koters van een ander thuis brengen![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, da's jammer. Maar goed, als het maar niet regent. En shoppen doe ik toch wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
Geen regen in de voorspelling.... veel plezierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, da's jammer. Maar goed, als het maar niet regent. En shoppen doe ik toch wel!
zou je denkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik denk dat ze op de rode knop wil drukken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik denk dat ze op de rode knop wil drukken
ik heb er geen groene of blauwe of gele knop gezien eerlijk gezegd, dus het moet die rooie zijn danquote:
ja ik denk het ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb er geen groene of blauwe of gele knop gezien eerlijk gezegd, dus het moet die rooie zijn dan
geen gele knop?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb er geen groene of blauwe of gele knop gezien eerlijk gezegd, dus het moet die rooie zijn dan
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen gele knop?
Heb je wel es aafke goed bekeken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen gele knop?
Heb je wel es aafke goed bekeken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:09 schreef Vultarian het volgende:
volgens mij weet aafke niet eens wat drukken is, die kan alleen knijpen
volgens mij weet aafke niet eens wat drukken is, die kan alleen (uit)knijpen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
uh, ik heb 4433 posts, nog even en ik heb een jubileum (4500)
nee joh, het is wiekent, dan doe ik altijd wat sterkers hoor, toch wel met alcoholquote:
Arme jij!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
ja, bol vroeg hier boven al of er iemand een borrel wilde, ik zei ja, maar ik heb nog geen drank gezien. Ben er wel aan toe met 4 hyper koters in 1 auto die van het discozwemmen komen
ja bol kom op met die drankquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
ja, bol vroeg hier boven al of er iemand een borrel wilde, ik zei ja, maar ik heb nog geen drank gezien. Ben er wel aan toe met 4 hyper koters in 1 auto die van het discozwemmen komen
Bar is open sinds 21:38 post nummer 10quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
Zijn jullie nu toch in het labyrinth verdwaald geraakt?quote:
dat is het betere werkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:16 schreef Vultarian het volgende:
ik doe nog steeds koffie, maar wel met [ afbeelding ]
eeyik had een hele bar gebouwdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik heb ze de weg gewezen hoor, maar ze raken die steeds kwijtquote:
wel hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
doen bij jullie de streams het ook niet ??
sorry moest even skypenquote:
ik heb ze niet aanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
hier krijg ik een foutmeldingquote:
Bij mij doen ze het wel, maar ik ga maar niet vernieuwen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
ik heb geen streams aan, maar ik ga het even proberen. Wordt wel moe van die lui in dat huis, pffffff, gezeik allemaal, het is vrijdag, geef ze drank en muziekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
dat zal morgen wel komen op vrijdag meestal nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb geen streams aan, maar ik ga het even proberen. Wordt wel moe van die lui in dat huis, pffffff, gezeik allemaal, het is vrijdag, geef ze drank en muziek
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
streams doen het hier bol, zal wel weer ophouden bij de grens denk ik
nee want ik zit "in nederland"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
streams doen het hier bol, zal wel weer ophouden bij de grens denk ik
spixtv en sst oops doen hetquote:
Ze deden net bij mij wel moeilijk (15 minuten geleden) maar toen ik vernieuwde deden ze het gewoon..quote:
misschien een hikje ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef bollokus het volgende:
ja ik heb weer beeld![]()
![]()
![]()
maar waarom ie het nu niet deed
maar ik zit via de vpn in nederland.... in het echt 400 m hoog inn de middle of niksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dan hoef je je vpn server niet te gebruiken
Dat had ik daarnet ook ff last van, geen idee hoe dat kanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef bollokus het volgende:
ja ik heb weer beeld![]()
![]()
![]()
maar waarom ie het nu niet deed
nu zal ik hnet in de gaten houden voor jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga ook UPC op een andere zender zetten nu. Wordt echt moe van die lui daar![]()
eh een wolkenkrabber dus?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
in het echt 400 m hoog inn de middle of niks
heb ik de hele avond al last vanquote:
Mijnese ook niet.quote:
Oftopic maar waar zit je dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar ik zit via de vpn in nederland.... in het echt 400 m hoog inn de middle of niks
ik lees dit net pas, want mijn autorefresh doet het ook niet. Wat is er toch allemaal loos hier vandaagquote:
mijne welquote:
centre Francequote:
offtopic, hierquote:
In een wolkenkrabber op 400 meter hoogte (kan ook een vliegtuigje of helicopter zijn trouwens)quote:
of gewoon op een heuveltjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In een wolkenkrabber op 400 meter hoogte (kan ook een vliegtuigje of helicopter zijn trouwens)
Aafke heeft op Gerard gedruktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Sjalalamantha het volgende:
Kan iemand mij bijkletsen over of het al duidelijk is op wie Aaf heeft gedrukt? Ik zet m net aan...
400 meter hoog heuveltje.... dat is hier al en heule berg hoorquote:
Bijna, je zit in de COSCquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oepsss dacht dat ik in de COS zat..
ja hoor aafke heeft op gerad gedrukt voor miljonair (denk ik) maar dat ze op gerard heeft gedrukt is zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Sjalalamantha het volgende:
Kan iemand mij bijkletsen over of het al duidelijk is op wie Aaf heeft gedrukt? Ik zet m net aan...
dat weten we nog niet maar vermoedelijk welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:37 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
met het juiste geheim? hoorde haar net iet s voer diamanten zeggen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oepsss dacht dat ik in de COS zat..
BAAS!!! koninghs! Echt beter dit. Goed dat Flip niet goed het getal heeft geraden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:37 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat weten we nog niet maar vermoedelijk wel
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef Vultarian het volgende:
lijkt wel of we 2 cossen hebben
even testen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga eens naar SCquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef Vultarian het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen flauw ideequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wat ligt er onder de tv op dat zwarte tafeltje?
geen idee... ik heb geen zwart tafeltjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Sjalalamantha het volgende:
de wegwijzer naar de burenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Sjalalamantha het volgende:
je zit hier niet in de COS, misschien dat je het beter daar even kunt vragen, misschien weten ze het daar welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik denk dat je hier wilt wezen: [COS#729] geheim raden van gerardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Sjalalamantha het volgende:
* bollokus tiltzijn tv op en vind alleen maar stofquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Sjalalamantha het volgende:
quote:
het altaar van de cluesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Sjalalamantha het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
* bollokus tiltzijn tv op en vind alleen maar stof
[..]
Ik zie het.. niet goed gekeken naar de topic naam...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wilt wezen: [COS#729] geheim raden van gerard
[..]
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag kokkiequote:
ik heb helemaal geen zwarte kastjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:43 schreef Ceetje.. het volgende:
* Ceetje..heeft wel een zwart kastje, maar dat staat op zolder
* MaryMouse doet meequote:
als het mooi weer blijft lekker het bos inquote:
Naar Ilse de Lange, hoorde ik gister opeens. Iemand had een kaartje over, primaquote:
zometeen nog een paar kids boven platspuiten, we hebben een logeetje, dus het is feest op de slaapkamers. Morgen lekker beetje shoppen en 's middags naar de verjaardag van mijn vriendin (loopt meestal flink uit de hand), zondag zien we nog welquote:
gaaf Pietje!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Naar Ilse de Lange, hoorde ik gister opeens. Iemand had een kaartje over, prima.
morgenmiddag met mijn nichtjes zelf hamburgers maken; zondag bij mijn moeder een lamp ophangen. Niets bijzonders dusquote:
leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Naar Ilse de Lange, hoorde ik gister opeens. Iemand had een kaartje over, prima.
T zou in ieder geval droog blijven dus dat is topquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als het mooi weer blijft lekker het bos in
beter, dat vrouwtje kan zingen en ze ziet er ook zo lievvvv uit!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hahahah ja herkenbaar! Regelmatig een logee hier die dr klep nog geen 5 minuten kan houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zometeen nog een paar kids boven platspuiten, we hebben een logeetje, dus het is feest op de slaapkamers. Morgen lekker beetje shoppen en 's middags naar de verjaardag van mijn vriendin (loopt meestal flink uit de hand), zondag zien we nog wel
plannen niet echt eigenlijk........ van het weer genieten !!quote:
toch ook eens lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
morgenmiddag met mijn nichtjes zelf hamburgers maken; zondag bij mijn moeder een lamp ophangen. Niets bijzonders dus
ja dat ga ik ook doen, morgen de weekend dingen, ff naar de bieb, boodschappen etc.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
plannen niet echt eigenlijk........ van het weer genieten !!
Ja, maar ik had in Disneyland Parijs kunnen zittenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zet 'm nu effe op UPC, gewoon dan hè, voor m'n oog, omdat het kan, die mist het knipperen af en toe toch wel
ik zet 'm nu effe op UPC, gewoon dan hè, voor m'n oog, omdat het kan, die mist het knipperen af en toe toch wel
daar willen wij ook nog eens heen. Maar how come dat je er niet bent?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar ik had in Disneyland Parijs kunnen zitten
ow dat is minder...dan liever in disneyland ja waarom ging het niet door?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vorige maand al geweest, nu geen geld meer voorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar willen wij ook nog eens heen. Maar how come dat je er niet bent?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vorige maand al geweest, nu geen geld meer voor
disneyland is cool! ik ga er vaak even langs als ik op bezoek ga naar NLquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vorige maand al geweest, nu geen geld meer voor
Tja... iedereen heeft zo zijn afwijkingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vorige maand geweest en nu wilde je gewoon alweer?
Hoe vaak ga je gemiddeld per jaar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja... iedereen heeft zo zijn afwijking
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik vond het ook wel heel leuk daar hoor maar dan zou ik zo kort daarna liever gewoon lekker parijs ingaan dan meteen weer terug naar disneyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lastige vraag heb het nooit gemiddeld. 1994 1x; 2004 14x en de overige jaren ergens tussen 1 en 14quote:
Ik zeg toch dat ik een afwijking hebquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik vond het ook wel heel leuk daar hoor maar dan zou ik zo kort daarna liever gewoon lekker parijs ingaan dan meteen weer terug naar disney
jemig zeg! ach, wat zeg ik ook, mijn kids zitten wekelijks in de efteling, mijn ouders hebben zo'n abonnementquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lastige vraag heb het nooit gemiddeld. 1994 1x; 2004 14x en de overige jaren ergens tussen 1 en 14
Efteling gemiddeld 2x per jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jemig zeg! ach, wat zeg ik ook, mijn kids zitten wekelijks in de efteling, mijn ouders hebben zo'n abonnement
parijs is wel een leuke stad maar al die fransen pfffffffffquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik een afwijking hebZeg iedere keer, nu ga ik ook Parijs in, maar ja verder dan de periferique kom ik niet
je mag ook best een afwijking hebben, daar zeg ik toch ook niets overquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik een afwijking hebZeg iedere keer, nu ga ik ook Parijs in, maar ja verder dan de periferique kom ik niet
preciesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je mag ook best een afwijking hebben, daar zeg ik toch ook niets over![]()
iedere gek z'n eigen gebrek zeggen we altijd
Gemiddeld 20xquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:01 schreef jesje1982 het volgende:
efteling hier ook 2 x per jaar ongeveer.
Wat wil jequote:
Arrogant kutvolk dat het isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
parijs is wel een leuke stad maar al die fransen pfffffffff
ik kom er zelf ook heeel weinig, mijn ouders nemen de kids al mee vanaf ze kunnen lopen, ze hebben nu al 4 jaar op rij een abonnement. Ook lekker voor mij, meestal zijn ze 1 (mid)dag in de week lekker eftelingen. Zij blij, mama tijd voor zichzelf, of voor papaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Efteling gemiddeld 2x per jaardie was makkelijker
quote:
dat had anders ook best hiernaast gekund hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef bollokus het volgende:
ik ben me toch een vcerslavend spel aan het spelen!
http://www.asolutionforyou.com/Parking%20Game/scoregame/Game.htm
Ik scheer ze niet allemaal over dezelfde kam, maar veel positieve ervaringen kan ik niet opnoemen.quote:
maar je heb ook heule heule lieve!quote:
Je hebt uitzonderingen jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar je heb ook heule heule lieve!
ik persoonlijk heb niet veel negatieve ervaringen, maar zeg het woord Fransman niet tegen mijn man, die schiet meteen (behalve jou hoor Bol, jij bent gewoon een nederlander die daar toevallig woont)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik scheer ze niet allemaal over dezelfde kam, maar veel positieve ervaringen kan ik niet opnoemen.
k vind t nu al een pokke spel kom niet verder dan level 2quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef bollokus het volgende:
ik ben me toch een vcerslavend spel aan het spelen!
http://www.asolutionforyou.com/Parking%20Game/scoregame/Game.htm
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k vind t nu al een pokke spel kom niet verder dan level 2
Klopt hoor... Ken er inmiddels een paar en als ik ze in Disney ontmoet is het direct Ça Va?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar je heb ook heule heule lieve!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben bij 35
ik denk dat ik je geheim weet
Ik ga nu naar 6quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k vind t nu al een pokke spel kom niet verder dan level 2
maar bij parijs is dat ook wel zo. maar als je hier op de campagne zit zul je een hele andere fransman tegen het lijf lopen dat is echt een wereld van veschilquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik persoonlijk heb niet veel negatieve ervaringen, maar zeg het woord Fransman niet tegen mijn man, die schiet meteen (behalve jou hoor Bol, jij bent gewoon een nederlander die daar toevallig woont)
Ga je drukkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben bij 35
ik denk dat ik je geheim weet
quote:
7 inmiddels, via 2, 3, 4, 5 en 6quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
35, verdomme nu word het moeilijk
en als je er stress van krijgt
http://fun.from.hell.pl/2003-11-24/bubblewrap.swf
net 8 doorquote:
mietjequote:
doe meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:18 schreef Ceetje.. het volgende:
doen jullie maar lekker spelen, neem ik nog een peukie en een wijntje
[ afbeelding ]
9 is makkerlijker dan 8quote:
nu 10.....quote:
heb je jouw muis wel een blokje oude kaas gegeven? zijn muisjes dol opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nou mijn muis en dit spel snappen elkaar niet dus kan al bijna niet starten...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef bollokus het volgende:
leuk spelletje he mensen!
zo krijgt een zieleknijper zijn praktijk vol:P
Nee die van mij noemt zich zelf Magic dus verwacht ik dat hij het doet!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb je jouw muis wel een blokje oude kaas gegeven? zijn muisjes dol op
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee die van mij noemt zich zelf Magic dus verwacht ik dat hij het doet!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee die van mij noemt zich zelf Magic dus verwacht ik dat hij het doet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |