Nice, hopen dat 't weer net zo mooi wordt als afgelopen weekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef Day het volgende:
[..]
Tv staat hier op xfactor. Even iets anders. En straks tas pakken voor een weekendje Maastricht.
hier op net 5!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef Day het volgende:
[..]
Tv staat hier op xfactor. Even iets anders. En straks tas pakken voor een weekendje Maastricht.
Alvast veel plezier in Maastricht!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef Day het volgende:
[..]
ja, doe maar! Zo, was iets langer als een kwartiertje, moest nog 2 koters van een ander thuis brengenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nice, hopen dat 't weer net zo mooi wordt als afgelopen week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef Day het volgende:
[..]
gezellie lekker eten daarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef Day het volgende:
[..]
gezellig ceetje dat je er weer bentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, doe maar! Zo, was iets langer als een kwartiertje, moest nog 2 koters van een ander thuis brengen![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, da's jammer. Maar goed, als het maar niet regent. En shoppen doe ik toch wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
Geen regen in de voorspelling.... veel plezierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, da's jammer. Maar goed, als het maar niet regent. En shoppen doe ik toch wel!
zou je denkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik denk dat ze op de rode knop wil drukken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik denk dat ze op de rode knop wil drukken
ik heb er geen groene of blauwe of gele knop gezien eerlijk gezegd, dus het moet die rooie zijn danquote:
ja ik denk het ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb er geen groene of blauwe of gele knop gezien eerlijk gezegd, dus het moet die rooie zijn dan
geen gele knop?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb er geen groene of blauwe of gele knop gezien eerlijk gezegd, dus het moet die rooie zijn dan
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen gele knop?
Heb je wel es aafke goed bekeken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen gele knop?
Heb je wel es aafke goed bekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |