Mijnese ook niet.quote:
Oftopic maar waar zit je dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar ik zit via de vpn in nederland.... in het echt 400 m hoog inn de middle of niks
ik lees dit net pas, want mijn autorefresh doet het ook niet. Wat is er toch allemaal loos hier vandaagquote:
mijne welquote:
centre Francequote:
offtopic, hierquote:
In een wolkenkrabber op 400 meter hoogte (kan ook een vliegtuigje of helicopter zijn trouwens)quote:
of gewoon op een heuveltjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In een wolkenkrabber op 400 meter hoogte (kan ook een vliegtuigje of helicopter zijn trouwens)
Aafke heeft op Gerard gedruktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Sjalalamantha het volgende:
Kan iemand mij bijkletsen over of het al duidelijk is op wie Aaf heeft gedrukt? Ik zet m net aan...
400 meter hoog heuveltje.... dat is hier al en heule berg hoorquote:
Bijna, je zit in de COSCquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oepsss dacht dat ik in de COS zat..
ja hoor aafke heeft op gerad gedrukt voor miljonair (denk ik) maar dat ze op gerard heeft gedrukt is zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Sjalalamantha het volgende:
Kan iemand mij bijkletsen over of het al duidelijk is op wie Aaf heeft gedrukt? Ik zet m net aan...
dat weten we nog niet maar vermoedelijk welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:37 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
met het juiste geheim? hoorde haar net iet s voer diamanten zeggen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oepsss dacht dat ik in de COS zat..
BAAS!!! koninghs! Echt beter dit. Goed dat Flip niet goed het getal heeft geraden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:37 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat weten we nog niet maar vermoedelijk wel
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef Vultarian het volgende:
lijkt wel of we 2 cossen hebben
even testen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga eens naar SCquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef Vultarian het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen flauw ideequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wat ligt er onder de tv op dat zwarte tafeltje?
geen idee... ik heb geen zwart tafeltjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Sjalalamantha het volgende:
de wegwijzer naar de burenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Sjalalamantha het volgende:
je zit hier niet in de COS, misschien dat je het beter daar even kunt vragen, misschien weten ze het daar welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik denk dat je hier wilt wezen: [COS#729] geheim raden van gerardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Sjalalamantha het volgende:
* bollokus tiltzijn tv op en vind alleen maar stofquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Sjalalamantha het volgende:
quote:
het altaar van de cluesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Sjalalamantha het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
* bollokus tiltzijn tv op en vind alleen maar stof
[..]
Ik zie het.. niet goed gekeken naar de topic naam...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wilt wezen: [COS#729] geheim raden van gerard
[..]
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag kokkiequote:
ik heb helemaal geen zwarte kastjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:43 schreef Ceetje.. het volgende:
* Ceetje..heeft wel een zwart kastje, maar dat staat op zolder
* MaryMouse doet meequote:
als het mooi weer blijft lekker het bos inquote:
Naar Ilse de Lange, hoorde ik gister opeens. Iemand had een kaartje over, primaquote:
zometeen nog een paar kids boven platspuiten, we hebben een logeetje, dus het is feest op de slaapkamers. Morgen lekker beetje shoppen en 's middags naar de verjaardag van mijn vriendin (loopt meestal flink uit de hand), zondag zien we nog welquote:
gaaf Pietje!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Naar Ilse de Lange, hoorde ik gister opeens. Iemand had een kaartje over, prima.
morgenmiddag met mijn nichtjes zelf hamburgers maken; zondag bij mijn moeder een lamp ophangen. Niets bijzonders dusquote:
leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Naar Ilse de Lange, hoorde ik gister opeens. Iemand had een kaartje over, prima.
T zou in ieder geval droog blijven dus dat is topquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als het mooi weer blijft lekker het bos in
beter, dat vrouwtje kan zingen en ze ziet er ook zo lievvvv uit!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hahahah ja herkenbaar! Regelmatig een logee hier die dr klep nog geen 5 minuten kan houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zometeen nog een paar kids boven platspuiten, we hebben een logeetje, dus het is feest op de slaapkamers. Morgen lekker beetje shoppen en 's middags naar de verjaardag van mijn vriendin (loopt meestal flink uit de hand), zondag zien we nog wel
plannen niet echt eigenlijk........ van het weer genieten !!quote:
toch ook eens lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
morgenmiddag met mijn nichtjes zelf hamburgers maken; zondag bij mijn moeder een lamp ophangen. Niets bijzonders dus
ja dat ga ik ook doen, morgen de weekend dingen, ff naar de bieb, boodschappen etc.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
plannen niet echt eigenlijk........ van het weer genieten !!
Ja, maar ik had in Disneyland Parijs kunnen zittenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zet 'm nu effe op UPC, gewoon dan hè, voor m'n oog, omdat het kan, die mist het knipperen af en toe toch wel
ik zet 'm nu effe op UPC, gewoon dan hè, voor m'n oog, omdat het kan, die mist het knipperen af en toe toch wel
daar willen wij ook nog eens heen. Maar how come dat je er niet bent?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar ik had in Disneyland Parijs kunnen zitten
ow dat is minder...dan liever in disneyland ja waarom ging het niet door?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar ik had in Disneyland Parijs kunnen zitten
Vorige maand al geweest, nu geen geld meer voorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar willen wij ook nog eens heen. Maar how come dat je er niet bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |