heb ik de hele avond al last vanquote:
Mijnese ook niet.quote:
Oftopic maar waar zit je dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar ik zit via de vpn in nederland.... in het echt 400 m hoog inn de middle of niks
ik lees dit net pas, want mijn autorefresh doet het ook niet. Wat is er toch allemaal loos hier vandaagquote:
mijne welquote:
centre Francequote:
offtopic, hierquote:
In een wolkenkrabber op 400 meter hoogte (kan ook een vliegtuigje of helicopter zijn trouwens)quote:
of gewoon op een heuveltjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In een wolkenkrabber op 400 meter hoogte (kan ook een vliegtuigje of helicopter zijn trouwens)
Aafke heeft op Gerard gedruktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Sjalalamantha het volgende:
Kan iemand mij bijkletsen over of het al duidelijk is op wie Aaf heeft gedrukt? Ik zet m net aan...
400 meter hoog heuveltje.... dat is hier al en heule berg hoorquote:
Bijna, je zit in de COSCquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oepsss dacht dat ik in de COS zat..
ja hoor aafke heeft op gerad gedrukt voor miljonair (denk ik) maar dat ze op gerard heeft gedrukt is zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Sjalalamantha het volgende:
Kan iemand mij bijkletsen over of het al duidelijk is op wie Aaf heeft gedrukt? Ik zet m net aan...
dat weten we nog niet maar vermoedelijk welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:37 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
met het juiste geheim? hoorde haar net iet s voer diamanten zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |