De tweede reclame die ik vandaag al zie met naakte mensen, is dat hip of zo? Jee, een naakte persoon, huuuu, lachen man!!!quote:
Ja, verschrikkelijk. Laat dan verdomme ook piemels zien, anders kan je het net zo goed niet doen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
De tweede reclame die ik vandaag al zie met naakte mensen, is dat hip of zo? Jee, een naakte persoon, huuuu, lachen man!!!
Blote piemels hoef ik echt niet te zien, niets sexy aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk. Laat dan verdomme ook piemels zien, anders kan je het net zo goed niet doen!
Nee maar waarom een reclame met naakte mensen maken om vervolgens alles weg te blurren. Doe het dan niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Blote piemels hoef ik echt niet te zien, niets sexy aan.
Ik ga iedere week naar de sauna.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
De tweede reclame die ik vandaag al zie met naakte mensen, is dat hip of zo? Jee, een naakte persoon, huuuu, lachen man!!!
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee maar waarom een reclame met naakte mensen maken om vervolgens alles weg te blurren. Doe het dan niet.
Zegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Blote piemels hoef ik echt niet te zien, niets sexy aan.
Ik zag vooral blokjes... volgens mij is er iets mis met m'n televisiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg jij dat tegen die PR-lui die het verzonnen hebben?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga iedere week naar de sauna.
De meeste naakte mensen zijn niet om te lachen, eerder om te huilen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef ranja het volgende:
Ik hoop dat Jantine doorgaat en niet Gabrielle. Jantine is echt veel leuker.
Of je bril!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag vooral blokjes... volgens mij is er iets mis met m'n televisie
Ik wil niet weten hoe ze smashen met hun dokus. Dank.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je weleens nudistenvolleybal gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |