Moet ik wel mee eens zijn XD Een soort van tweede Lucasquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alleen al in de shorties valt me op dat die Edwin 100 graden gedraaid is qua personage.
Van verlegen bang jongetje naar gast met een grote bek die overal moet roepen dat hij homo is.
Is dat al meer mensen opgevallen ?
Ja, dat trouwen was echt heel onverwacht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:10 schreef kwiwi het volgende:
Dit inderdaad.
Ik weet nog niet wat ik slechter vond vandaag, dat Charlie het weer met Danny heeft gedaan of dat Bing met Sjors wil trouwen!
Nou, eh, omdat ie het vriendje van zijn zoon half dood heeft geslagen? Je hebt dan je rechten wel verspeeld op 'eraan wennen in alle rust', vind ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:11 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom wordt dit zo aan Anton opgedrongen? Laat hem gewoon rustig, in zijn eigen tempo, het hele gebeuren accepteren. Dat is toch 10x beter dan dit geforceerde gedoe.
Homo's zijn toch altijd plotseling in het middelpunt van de aandacht nadat ze uit de kast zijn gekomen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alleen al in de shorties valt me op dat die Edwin 100 graden gedraaid is qua personage.
Van verlegen bang jongetje naar gast met een grote bek die overal moet roepen dat hij homo is.
Is dat al meer mensen opgevallen ?
Charlie had niet zo naïef moeten zijn om toch maar te gaan trouwen met Rik idd maar voor de rest snap de haat op Charlie niet echt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat trouwen was echt heel onverwacht.
Charlie en Danny, da's echt zo supertriest. Wordt Charlie zelf niet moe van haar rol?
Ludo is weer terug, heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Grote kans op. Ja of ze moet een miskraam gaan krijgen, zijn weer een zooi afleveringen mee te vullen, en is het hele willen trouwen van Bing ook weer van de baan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Anton![]()
Ik hoop trouwens niet dat Sjors weer een half jaar over d'r bolle buik gaat staan wrijven
Nee, dit ben ik niet met je eens. Dat Edwin boos wordt als Lucus iets over zn vader zegt... 't nog altijd wel zijn vader natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Edwin echt een waardeloos personage, wat een hypocriet.
Ik vind zelfs Anton nog beter, want die zegt gewoon wat hij vindt.
Terwijl Edwin gewoon boos wordt als Lucas iets negatiefs over Anton zegt, terwijl Anton hem het ziekenhuis in heeft geslagen!
Edwin is echt een klootzak. Zeker als ik die spoilers van volgende week lees ...
Bleh. Lucas had single moeten blijven, of in ieder geval niet zo'n klootzak als vriendje moeten nemen.
Bing is echt zo ongelooflijk dom gewoon, verder gigantisch egoïstisch en asociaalquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
BingMacho gedoe met z'n 'ik word vader'. Pffff
Een 1 april-grap? Sjoerd? Wtf
Anton doet maar alsof, overduidelijk. Ik ben benieuwd of ie bang is dat het besmettelijk is
Sjoerd was wel het toppunt van vandaag. Samen met Bing..quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
BingMacho gedoe met z'n 'ik word vader'. Pffff
Een 1 april-grap? Sjoerd? Wtf
Anton doet maar alsof, overduidelijk. Ik ben benieuwd of ie bang is dat het besmettelijk is
Ik heb het einde wel even gezien, zei Anton niet juist wat iedereen wilde horen? Misschien meende hij het stiekem toch nogquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:35 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Sjoerd was wel het toppunt van vandaag. Samen met Bing..
Anton.. zucht
idd ja.. maar of hij het meent? Moest je zijn blik zien op het eind.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb het einde wel even gezien, zei Anton niet juist wat iedereen wilde horen? Misschien meende hij het stiekem toch nog
ik vermoed dat Anton zelf homo/bi is, maar door reactie van zijn vader (zelfde als hij nu doet) heeft weg gestoptquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef YellowSubmarine het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Antons' achterliggende reden is
Dat verwacht ik ook. Het gedrag doet me denken aan de een bekende van me. Die was als de dood om te vertellen aan haar vader dat ze lesbisch was. Maar hij bleek zelf homo, uiteindelijk...quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vermoed dat Anton zelf homo/bi is, maar door reactie van zijn vader (zelfde als hij nu doet) heeft weg gestopt
Die mensen bestaan inderdaad, maar het is anderzijds ook een misvatting dat alle mensen die homo's niet zo zien zitten stiekem verkapt allemaal zelf homo zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Het gedrag doet me denken aan de een bekende van me. Die was als de dood om te vertellen aan haar vader dat ze lesbisch was. Maar hij bleek zelf homo, uiteindelijk...
Zou eerlijk gezegd goed kunnenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anton heeft vroeger op een katholieke school gezeten en is daar misschien misbruikt ?
Die verhaallijn heeft Dex ook al zo ongeveer gehad. Hoop dat ze wat nieuws verzinnen dan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Zou eerlijk gezegd goed kunnenLijkt me wel een goede storyline.
Ben je serieus of is dit een 2 april-grap???quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ondertussen heb ik de concept-art voor de seizoen 4-DVD box binnen
Als de zomercliffhanger maar niet weer over Sjors gaatquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Grote kans op. Ja of ze moet een miskraam gaan krijgen, zijn weer een zooi afleveringen mee te vullen, en is het hele willen trouwen van Bing ook weer van de baan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Je oudste zoon zie je als de opvolger van je zelf. Als je zoon dan homo blijkt te zijn en je hebt er uiteindelijk vrede mee dan is het niet meer dan logisch dat je even moet verwerken dat je droombeeld niet meer werkelijkheid wordt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
idd ja.. maar of hij het meent? Moest je zijn blik zien op het eind.
Ja, is Edwin de oudste? Ik dacht eerst Sjoerd..quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:37 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Je oudste zoon zie je als de opvolger van je zelf. Als je zoon dan homo blijkt te zijn en je hebt er uiteindelijk vrede mee dan is het niet meer dan logisch dat je even moet verwerken dat je droombeeld niet meer werkelijkheid wordt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben je serieus of is dit een 2 april-grap???
En mocht het serieus zijn, wanneer komt-ie uit?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef DeLuna het volgende:
Shortie van 4 april
Eindelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het, en niet dat Danny zegt van: "Kom een andere keer maar terug!" En dat Rik dan nog weg gaat ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:19 schreef Countess het volgende:
Komt Rik zeker de kamer van Danny binnenwandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |