Juist.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef Hogendoorn het volgende:
Ludo en Anton die allebei stonden te smeken: "zeg me wat ik moet doen!"
Gelukkig dat Ludo uiteindelijk toch het laatste woord kreeg. Ik dacht meteen aan de opmerking van Heer van Bartolhoven over de positie van mannen ten aanzien van vrouwen in GTST. Nogmaals goed dat Ludo het laatste woord kreeg.
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beste DeLuna,
Bedankt voor je mail. Echter geven wij de voorkeur om het 10.000ste mailtje van een tienermeisje van 14 te beantwoorden die de vraag stelt of Jan Kooijman op haar verjaardagsfeestje komt of de 50.000ste vraag of de mensen kunnen reserveren voor een diner in De Rozenboom.
Met andere woorden: jou suggesties en opmerkingen kun je in je .... steken en wij gaan er zeker niets mee doen. Desondanks wensen wij je nog veel kijkplezier, ook al schijn je dat niet te hebben, gezien je mail.
Met vriendelijke groet,
Redactie GTST
________________________________________________________________________________
Ik zweer je: dat was het eerste concept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door DeLuna op 28-03-2011 22:40:32 ]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan van de shortie alleen dit maar zeggen:Volgende keer in spoiler-tag graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik dacht, omdat iedereen de shortie kan bekijken dat het niet hoefde. Maar oke. Is goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Volgende keer in spoiler-tag graag.
Hehe, is ok. Maar ik ga nu toch maar even die shortie bekijken, ben te benieuwd gewordenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, ik dacht, omdat iedereen de shortie kan bekijken dat het niet hoefde. Maar oke. Is goed.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef YellowSubmarine het volgende:
Lezen jullie wel eens de spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef YellowSubmarine het volgende:
Lezen jullie wel eens de spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Hmm nu ben ik ook wel nieuwsgierig, even kijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef LWD-Godius het volgende:
Haha, ik ga nooit meer shorties kijken, te spannend dit. Was elke reguliere gtst-uitzending maar zo leuk.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]Ja ben ik ook erg benieuwd naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ergerde me vandaag trouwens ontzettend aan het wanhopige gedrag van Nina, snap niet dat Noud zo graag zijn geheugen m.b.t. haar terug wil.
Ik zou precies hetzelfde reageren als ik hun beiden was. Heeft ten eerste te maken met medelijden en aan de andere kant weet hij veel meer dingen niet. Ik zou die herinneringen ook graag terug willen op de 1 of andere manierquote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef YellowSubmarine het volgende:
[..]
Ja ben ik ook erg benieuwd naar.
Ik ergerde me vandaag trouwens ontzettend aan het wanhopige gedrag van Nina, snap niet dat Noud zo graag zijn geheugen m.b.t. haar terug wil.
Woah wat mij betreft is ie pas terug als ie de daad bij het woord voegt, er worden tegenwoordig wel vaker loze dreigementen gedaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef Sk00p het volgende:
Wat is Maxime een wanhopige puinhoopEcht te triest! Maar Ludo is idd terug! Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft kan dat 'Ludo is terug' helaas net zo goed een storm in een glas water zijn.
Een heer met stijl
Het is ontopic zolang het over de weergave van gtst door hun presentatoren gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
Maar als ik eerlijk ben zou ik Boulevard verkiezen boven Shownieuws van SBS: Patty Brard die er met een big smile staat te vertellen dat Hans Boskamp is overledenWat dat betreft is Verlinde wat netter.
Maar goed, weer on-topic
Waarvan aktequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is ontopic zolang het over de weergave van gtst door hun presentatoren gaat.Verlinde is misschien op het eerste gezicht netter dan Brard (in haar geval niet zo moeilijk), maar het is in mijn ogen een ongelooflijk geniepig, achterbaks en onbetrouwbaar mannetje. Schijnhelig is het juiste woord.
GMTAquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is ontopic zolang het over de weergave van gtst door hun presentatoren gaat.Verlinde is misschien op het eerste gezicht netter dan Brard (in haar geval niet zo moeilijk), maar het is in mijn ogen een ongelooflijk geniepig, achterbaks en onbetrouwbaar mannetje. Schijnhelig is het juiste woord.
Op gtst.nl hebben ze het ook over "Ludwin"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Op GTST.nl en Youtube zijn ze ook vrij enthousiast over Ludo's "terugkeer". Ik hoop dat het een experimentje was en ze dit doorzetten.
Jammer dat wie werkkamer dezelfde is als de slaapkamer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Cool dat we Amy's pony even te zien kregen en helemaal geniaal dat Ludo's werkkamer thuis ook weer terug is![]()
En Charlie is vies![]()
![]()
Nee!! Ludwin is Edwin en Lucas.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op gtst.nl hebben ze het ook over "Ludwin"![]()
Voor de rest, mooi om die warme band tussen Nina en Amy te zien
Doet er niet toe, oorspronkelijk had Ludo ook een werkkamer in huis en daar lijkt het ook gewoon op. Bovendien betekent het misschien dat Ludo weer eens aan het werk gaat in plaats van huisvadertje te spelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jammer dat wie werkkamer dezelfde is als de slaapkamer.
Niks tegen homo's als mensen dat weer denken, wel dat ze het Ludwin noemen, dit laat me weer denken aan het niveau van die tienerserie van 2 jochies die in een hotel wonen.quote:
Dit is pas de eerste keer dat ik het hoor danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die grap is ook minstens 5 keer gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |