abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2011 @ 19:42:12 #251
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_94728210
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:00 schreef Naxilor het volgende:

Hiernaast kan er een groot gebied in de oceaan ontstaan waarin lang niet meer gevist kan worden omdat de radioacctieve deeltjes zich daar zo makkelijke verspreiden.
Is daar niet een of andere golfstroom die heel die handel langs alle belangrijke gebieden in zee voert?
  maandag 28 maart 2011 @ 19:45:04 #252
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_94728370
Dit is al een tijdje erger dan Tsjernobyl en het wordt nog erger!
die mox lekt volgens mij ook.
De globalisten die de wereldbevolking willen beperken wrijven in hun handen!
.
.

[ Bericht 64% gewijzigd door THEFXR op 28-03-2011 19:50:27 ]
pi_94729065
Ze moeten alle regeringsleiders eens uitnodigen, kijken of die durven te komen daar.
  maandag 28 maart 2011 @ 20:07:46 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_94729847
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef fokthesystem het volgende:
Je beschrijft hier m.i. chinezen.
Japanners zijn juist promotie gericht,
De enige manier om in Japan promotie te krijgen is als de persoon boven je doodgaat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_94729912
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef speknek het volgende:
[..]
De enige manier om in Japan promotie te krijgen is als de persoon boven je doodgaat.
dat worden dan veel promotie-plaatsen :(
  maandag 28 maart 2011 @ 20:19:03 #256
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_94730638
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Kreten als niet schadelijk voor de gezondheid hoef ik ook niet meer te lezen. Het wordt tevaak gezegd om het nog geloofwaardig te houden.
Goed argument. Iets wat je vaak hoort, is niet waar.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_94730738
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Is daar niet een of andere golfstroom die heel die handel langs alle belangrijke gebieden in zee voert?
Ik denk voor zo'n groot gebied de radioactiviteit toch snel verwaterd. De zee is daar erg diep, en de totale hoeveelheid radioactief materiaal valt mee in evrglijking tot de hoeveelheid water.
pi_94732301
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef THEFXR het volgende:
.
.
Je hebt het steeds van een bron (ik zie dat youtube hoofd te vaak) en die man hoopt eigenlijk op global panic heb ik het idee.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 28 maart 2011 @ 20:48:19 #259
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_94732553
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je hebt het steeds van een bron (ik zie dat youtube hoofd te vaak) en die man hoopt eigenlijk op global panic heb ik het idee.
En met hem vele anderen.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 28 maart 2011 @ 20:55:40 #260
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_94733054
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hij is een held, is de enigste die 9/11 voorspelde, hij heeft zo vaak gelijk dat het gewoon eng is! :X
pi_94733257
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Hij is een held, is de enigste die 9/11 voorspelde, hij heeft zo vaak gelijk dat het gewoon eng is! :X
achteraf voorspelt iedereen wel iets!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 28 maart 2011 @ 21:01:41 #262
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_94733469
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Pheno het volgende:

[..]

vooraf
  maandag 28 maart 2011 @ 21:58:57 #263
334240 Denettemeneer
Ik ben een nette modelburger.
pi_94737614
vooraf inderdaad, al zijn luisteraars/kijkers zijn er destijds getuige van geweest,

Hij had de crediet crisis ook aan zien komen "there is going to be a false flag on the financial market"

Maar hij was niet de enige, meer die het aan zagen komen, de informatie was er al voor diegenen die niet verblind werden door "het is nog nooit gebeurd, dus zal het ook wel niet gebeuren"

Wat trouwens een hele normale redenatie is bij verstandige mensen
pi_94737754
Donderdag hoor ik van al italia of ik mijn reis van volgende week kosteloos kan annuleren, anders omboeken naar Osaka of een andere al italia bestemming.
  maandag 28 maart 2011 @ 22:00:44 #265
339188 CaptainHindsight
Incredible hindsight
pi_94737768
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef THEFXR het volgende:
.
.
hebben we hem weer met zijn youtube held. :|W
Oorlog is vrede
Vrijheid is slavernij
Onwetendheid is kracht
-George Orwell
  maandag 28 maart 2011 @ 22:04:51 #266
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_94738128
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik voorspel bij deze vast een oorlog, een vliegramp, een moord en een postcodekanjer. Allemaal in 2011!
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_94738431
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:30 schreef CaptainHindsight het volgende:

[..]

Pas als jij 1000 euro meer betaalt voor energie (als de kerncentrales dicht zijn)
Kerncentrales zijn op termijn veel duurder. Zo'n ding moet langer na zn gebruiksdatum nog in goede conditie gehouden worden als dat hij werkelijk gebruikt is. Bewaakt en alles. Dodewaard is pas in 2045 eventueel misschien te ontmantelen. En die is stilgelegd omdat hij niet economisch rendabel meer was.
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 28 maart 2011 @ 22:18:31 #268
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_94739174
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kerncentrales zijn op termijn veel duurder. Zo'n ding moet langer na zn gebruiksdatum nog in goede conditie gehouden worden als dat hij werkelijk gebruikt is. Bewaakt en alles. Dodewaard is pas in 2045 eventueel misschien te ontmantelen. En die is stilgelegd omdat hij niet economisch rendabel meer was.
Dat is natuurlijk geen verrassing voor de exploitant en wordt gewoon meegenomen in het integraal financieel plan.

Dodewaard-info hier, weinig met 'eventueel en misschien' te maken: http://www.kcd.nl/historie/ontmanteling.html
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 28 maart 2011 @ 22:23:40 #269
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_94739592
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef CaptainHindsight het volgende:

[..]

hebben we hem weer met zijn youtube held. :|W
ja, jij post zinvol :W
pi_94739708
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

je vergeet de schade na een "ongeluk" die bedraagt zoveel dat heel de wereld daar 100 jaar draaiende van kan worden gehouden, los van het het feit, dat de wereld uberhaupt nog kan bestaan na zon ongeluk.

Waar Japan al van op de hoogte was dat het kon gebeuren en waarvan het zeker niet ondenkbaar was dat het zou gebeuren (aardbeving, tsunami)

In Borsele blijkt het dus ook al 1x net goed afgelopen te zijn, in Turkije gaat men een kerncentrale bouwen op een breuklijn, Rusland en Azie zijn ook niet zo moeilijk daarmee.

En van al dat geld had je al een andere oplossing voor het energieprobleem kunnen bedenken natuurlijk, maar ja een kwestie van prioriteiten stellen he
pi_94740185
"We're fucked as a human race!"
life goes by...
pi_94741389
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:03 schreef DDDDDaaf het volgende:

[ Op maandag 28 maart 2011 11:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vannacht was op Canvas een interessante aflevering van Panorama:

Het Meltdown scenario

Voor alles hebben de Japanners een scenario maar wat zich de afgelopen dagen afspeelde in de kerncentrale van Fukushima kreeg niemand op papier. Frankrijk ligt bezaaid met nucleaire installaties. De IRSN –Institute Radioprotection de Sureté Nucléaire- zorgt er voor de rampscenario’s.

Op een ochtend in november maakt een van de reactoren een noodstop omwille van een lek. Een rampscenario ontspint zich.

De geschiedenis van kernenergie is een geschiedenis van grotere - Three Mile Island, Tsjernobil – en veel talrijkere kleinere incidenten. Zo was er in 2007 al een probleem met een Tepco centrale na een aardbeving in Japan. Toen zouden er lessen zijn getrokken in verband met het aardbevingsgevaar, maar met een tsunami werd ook toen geen rekening gehouden.

Overheden zijn doorgaans niet erg karig met informatie rond gebeurlijke incidenten, zelfs bij grote rampen lijkt het soms gemakkelijker geheimzinnig te doen. Veel van het onheil dat Tsjernobil heeft aangericht zou kunnen zijn verholpen als de mensen was duidelijk gemaakt dat ze beter binnen bleven.

Het rampscenario en de ramp nadien.

Nucléaire en Alerte – Thomas Johnson/Play Film, 2010.

http://actua.canvas.be/pa(...)t-meltdown-scenario/]

"Deze reportage is alleen in België te bekijken". :'(
Overheden zijn doorgaans niet erg karig met informatie rond gebeurlijke incidenten, zelfs bij grote rampen lijkt het soms gemakkelijker geheimzinnig te doen.

Ik begrijp deze zin niet. Ze zijn niet erg karig - wat betekent dat ze gul zijn en veel prijsgeven - maar dan heb je direct daarna het woord 'zelfs' wat iets bw 1 tegen de verwachting in aankondigt. Oftewel wat er daarna volgt de bewering onderstreept.

En 'gemakkelijker geheimzinnig te doen' zegt juist dat ze doorgaans niet doen wat gemakkelijker is en dat ze dus wel bij grote rampen veel informatie aan het publiek geven. Dat is nogal twijfelachtig wat overheden betreft, maar daargelaten klopt wel het gebruik van het woord 'zelfs'. Al had ik zelf het woord 'vooral' ipv 'zelfs' gekozen, maar goed dat is hooguit een slechte schrijfstijl van onze Meneer journalist.

Alleen de volgende zin:
Veel van het onheil dat Tsjernobil heeft aangericht zou kunnen zijn verholpen als de mensen was duidelijk gemaakt dat ze beter binnen bleven.

is een tegenstrijdigheid want nu schrijft de auteur dat de overheid in het geval van Tsjernobil juist informatie heeft achtergehouden wat weer tegen de verwachting in is van de eerste 2 zinnen namelijk. Als je 2 maal iets schrijft tegen de originele verwachting in, heb je juist je allereerste originele bewering teniet gedaan door zoiets dat we een 'dubbele negatie' noemen te gebruiken. Oftewel heeft hij zijn eerste zin juist geëlimineerd als mogelijk waar.

Conclusie: Schrijver van dit artikel heeft een les Nederlands grammatica nodig.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 00:18:57 #273
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_94745659
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, jij post zinvol :W
Nee, een man die denkt dat deze ramp uberhaupt de wereldbevolking kan terugbrengen is zinvol. Stel er gaan een miljoen mensen dood (en dan neem ik het heeeel erg ruim) dan is dat binnen een paar dagen alweer aangevuld door nieuwe geboortes :'). Bovendien zorgt deze 'ramp' ervoor dat men veel voorzichtiger omgaat met kernenergie, dus de kans op een grote ramp wordt juist kleiner.

Als je de bevolking echt wil terugdringen moet je mensen educatie geven in Afrika.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2011 @ 00:49:04 #274
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_94746752
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef macca728 het volgende:

[..]

je vergeet de schade na een "ongeluk" die bedraagt zoveel dat heel de wereld daar 100 jaar draaiende van kan worden gehouden, los van het het feit, dat de wereld uberhaupt nog kan bestaan na zon ongeluk.

Waar Japan al van op de hoogte was dat het kon gebeuren en waarvan het zeker niet ondenkbaar was dat het zou gebeuren (aardbeving, tsunami)

In Borsele blijkt het dus ook al 1x net goed afgelopen te zijn, in Turkije gaat men een kerncentrale bouwen op een breuklijn, Rusland en Azie zijn ook niet zo moeilijk daarmee.

En van al dat geld had je al een andere oplossing voor het energieprobleem kunnen bedenken natuurlijk, maar ja een kwestie van prioriteiten stellen he
Vergeet Californië niet.

Nuclear agency says California nuclear power plants in riskiest quake zones

Concern Over US Nuclear Reactors Near Earthquake Fault Line

Kernreactors op breuklijnen bouwen.. de mensheid is zo gek als een gieter :D

quote:
Japan is sitting on enough untapped geothermal power to replace all its planned nuclear stations over the next decade.

But, battling to control its crippled Fukushima nuclear complex, and planning to build 13 more nuclear power stations, Japan has no plans to harness its estimated 23.5 gigawatts (GW) in geothermal potential -- other than to develop hot springs.

http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE72N11E20110324
Nee natuurlijk niet. Als je zo'n installatie bouwt is er daarna niks meer aan te verdienen. Alleen wat onderhoudskosten en daar wordt je niet rijk van. Nee we ontwikkelen alleen energie op basis van schaarste grondstoffen zoals uranium, gas en olie. Zelfs thorium doen we niet want daar is ook teveel van.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 01:28:02 #275
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_94747855
quote:
de mensheid is zo gek als een gieter :D

Deze vind ik geweldig, heb 'm net op mijn twitter gezet _O_

(en het ergste is; is dat het nog waar is ook!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')