Is daar niet een of andere golfstroom die heel die handel langs alle belangrijke gebieden in zee voert?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:00 schreef Naxilor het volgende:
Hiernaast kan er een groot gebied in de oceaan ontstaan waarin lang niet meer gevist kan worden omdat de radioacctieve deeltjes zich daar zo makkelijke verspreiden.
De enige manier om in Japan promotie te krijgen is als de persoon boven je doodgaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef fokthesystem het volgende:
Je beschrijft hier m.i. chinezen.
Japanners zijn juist promotie gericht,
dat worden dan veel promotie-plaatsenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef speknek het volgende:
[..]
De enige manier om in Japan promotie te krijgen is als de persoon boven je doodgaat.
Goed argument. Iets wat je vaak hoort, is niet waar.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Kreten als niet schadelijk voor de gezondheid hoef ik ook niet meer te lezen. Het wordt tevaak gezegd om het nog geloofwaardig te houden.
Ik denk voor zo'n groot gebied de radioactiviteit toch snel verwaterd. De zee is daar erg diep, en de totale hoeveelheid radioactief materiaal valt mee in evrglijking tot de hoeveelheid water.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is daar niet een of andere golfstroom die heel die handel langs alle belangrijke gebieden in zee voert?
Je hebt het steeds van een bron (ik zie dat youtube hoofd te vaak) en die man hoopt eigenlijk op global panic heb ik het idee.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef THEFXR het volgende:
Dit is al een tijdje erger dan Tsjernobyl en het wordt nog erger!
die mox lekt volgens mij ook.
De globalisten die de wereldbevolking willen beperken wrijven in hun handen!
.
.
En met hem vele anderen.....quote:Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het steeds van een bron (ik zie dat youtube hoofd te vaak) en die man hoopt eigenlijk op global panic heb ik het idee.
Hij is een held, is de enigste die 9/11 voorspelde, hij heeft zo vaak gelijk dat het gewoon eng is!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het steeds van een bron (ik zie dat youtube hoofd te vaak) en die man hoopt eigenlijk op global panic heb ik het idee.
achteraf voorspelt iedereen wel iets!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij is een held, is de enigste die 9/11 voorspelde, hij heeft zo vaak gelijk dat het gewoon eng is!
voorafquote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
achteraf voorspelt iedereen wel iets!
hebben we hem weer met zijn youtube held.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef THEFXR het volgende:
Dit is al een tijdje erger dan Tsjernobyl en het wordt nog erger!
die mox lekt volgens mij ook.
De globalisten die de wereldbevolking willen beperken wrijven in hun handen!
.
.
Ik voorspel bij deze vast een oorlog, een vliegramp, een moord en een postcodekanjer. Allemaal in 2011!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
achteraf voorspelt iedereen wel iets!
Kerncentrales zijn op termijn veel duurder. Zo'n ding moet langer na zn gebruiksdatum nog in goede conditie gehouden worden als dat hij werkelijk gebruikt is. Bewaakt en alles. Dodewaard is pas in 2045 eventueel misschien te ontmantelen. En die is stilgelegd omdat hij niet economisch rendabel meer was.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:30 schreef CaptainHindsight het volgende:
[..]
Pas als jij 1000 euro meer betaalt voor energie (als de kerncentrales dicht zijn)
Dat is natuurlijk geen verrassing voor de exploitant en wordt gewoon meegenomen in het integraal financieel plan.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kerncentrales zijn op termijn veel duurder. Zo'n ding moet langer na zn gebruiksdatum nog in goede conditie gehouden worden als dat hij werkelijk gebruikt is. Bewaakt en alles. Dodewaard is pas in 2045 eventueel misschien te ontmantelen. En die is stilgelegd omdat hij niet economisch rendabel meer was.
ja, jij post zinvolquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef CaptainHindsight het volgende:
[..]
hebben we hem weer met zijn youtube held.
je vergeet de schade na een "ongeluk" die bedraagt zoveel dat heel de wereld daar 100 jaar draaiende van kan worden gehouden, los van het het feit, dat de wereld uberhaupt nog kan bestaan na zon ongeluk.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kerncentrales zijn op termijn veel duurder. Zo'n ding moet langer na zn gebruiksdatum nog in goede conditie gehouden worden als dat hij werkelijk gebruikt is. Bewaakt en alles. Dodewaard is pas in 2045 eventueel misschien te ontmantelen. En die is stilgelegd omdat hij niet economisch rendabel meer was.
Overheden zijn doorgaans niet erg karig met informatie rond gebeurlijke incidenten, zelfs bij grote rampen lijkt het soms gemakkelijker geheimzinnig te doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[ Op maandag 28 maart 2011 11:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vannacht was op Canvas een interessante aflevering van Panorama:
Het Meltdown scenario
Voor alles hebben de Japanners een scenario maar wat zich de afgelopen dagen afspeelde in de kerncentrale van Fukushima kreeg niemand op papier. Frankrijk ligt bezaaid met nucleaire installaties. De IRSN –Institute Radioprotection de Sureté Nucléaire- zorgt er voor de rampscenario’s.
Op een ochtend in november maakt een van de reactoren een noodstop omwille van een lek. Een rampscenario ontspint zich.
De geschiedenis van kernenergie is een geschiedenis van grotere - Three Mile Island, Tsjernobil – en veel talrijkere kleinere incidenten. Zo was er in 2007 al een probleem met een Tepco centrale na een aardbeving in Japan. Toen zouden er lessen zijn getrokken in verband met het aardbevingsgevaar, maar met een tsunami werd ook toen geen rekening gehouden.
Overheden zijn doorgaans niet erg karig met informatie rond gebeurlijke incidenten, zelfs bij grote rampen lijkt het soms gemakkelijker geheimzinnig te doen. Veel van het onheil dat Tsjernobil heeft aangericht zou kunnen zijn verholpen als de mensen was duidelijk gemaakt dat ze beter binnen bleven.
Het rampscenario en de ramp nadien.
Nucléaire en Alerte – Thomas Johnson/Play Film, 2010.
http://actua.canvas.be/pa(...)t-meltdown-scenario/]
"Deze reportage is alleen in België te bekijken".
Nee, een man die denkt dat deze ramp uberhaupt de wereldbevolking kan terugbrengen is zinvol. Stel er gaan een miljoen mensen dood (en dan neem ik het heeeel erg ruim) dan is dat binnen een paar dagen alweer aangevuld door nieuwe geboortesquote:
Vergeet Californië niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
je vergeet de schade na een "ongeluk" die bedraagt zoveel dat heel de wereld daar 100 jaar draaiende van kan worden gehouden, los van het het feit, dat de wereld uberhaupt nog kan bestaan na zon ongeluk.
Waar Japan al van op de hoogte was dat het kon gebeuren en waarvan het zeker niet ondenkbaar was dat het zou gebeuren (aardbeving, tsunami)
In Borsele blijkt het dus ook al 1x net goed afgelopen te zijn, in Turkije gaat men een kerncentrale bouwen op een breuklijn, Rusland en Azie zijn ook niet zo moeilijk daarmee.
En van al dat geld had je al een andere oplossing voor het energieprobleem kunnen bedenken natuurlijk, maar ja een kwestie van prioriteiten stellen he
Nee natuurlijk niet. Als je zo'n installatie bouwt is er daarna niks meer aan te verdienen. Alleen wat onderhoudskosten en daar wordt je niet rijk van. Nee we ontwikkelen alleen energie op basis van schaarste grondstoffen zoals uranium, gas en olie. Zelfs thorium doen we niet want daar is ook teveel van.quote:Japan is sitting on enough untapped geothermal power to replace all its planned nuclear stations over the next decade.
But, battling to control its crippled Fukushima nuclear complex, and planning to build 13 more nuclear power stations, Japan has no plans to harness its estimated 23.5 gigawatts (GW) in geothermal potential -- other than to develop hot springs.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE72N11E20110324
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |