quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef LasTeR het volgende:
We hebben Justin Bieber wel zo'n beetje gezien nu, tijd voor 13-jarige Amerikaanse meisjes om hun debuut te maken op de grote muziekzenders.
Geniale clip, geniale timing, prachtige stem. Een waar eerbetoon aan de dag vrijdag.
Dit alles word mede mogelijk gemaakt door de "Ark Music Factory". Waar we vroeger de Mickey Mouse Club hadden met onschuldige kinderliedjes, is het nu verplicht om een excuusneger in je clip te hebben, massive autotune te gebruiken en 13-jarige meisjes als een lustobject neer te zetten.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tip: Zet het geluid uit als je de clips bekijkt,verzacht het lijden ietwat.
[quote]Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef LasTeR het volgende:
We hebben Justin Bieber wel zo'n beetje gezien nu, tijd voor 13-jarige Amerikaanse meisjes om hun debuut te maken op de grote muziekzenders.
Geniale clip, geniale timing, prachtige stem. Een waar eerbetoon aan de dag vrijdag.
Dit alles word mede mogelijk gemaakt door de "Ark Music Factory". Waar we vroeger de Mickey Mouse Club hadden met onschuldige kinderliedjes, is het nu verplicht om een excuusneger in je clip te hebben, massive autotune te gebruiken en 13-jarige meisjes als een lustobject neer te zetten.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tip: Zet het geluid uit als je de clips bekijkt,verzacht het lijden ietwat.
Ik kan niet voor TS spreken, maar er zijn ook mensen die dit topic volgen omdat ze t nummer oprecht leuk (of vermakelijk) vindenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:12 schreef GGMM het volgende:
Dan luister je toch niet? "kijk mij eens uit de Justin Bieber/Rebecca Black-fase zijn"-topics.
Nou stoer hoor. Wat een volwassen jongen ben je toch.
En goed gelukt, hey! I'd hit that.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef LasTeR het volgende:
uuhm nee.quote:
quote:
Daar hadden we The Cure - Friday I'm in Love al voor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:27 schreef SpecialK het volgende:
Wel leerzaam voor de jeugd. Er wordt er goed uitgelegd hoe dat zit met die volgorde van de weekdagen.
Serieus?quote:
quote:
En sowieso, waarom ziet ie een schoolbus rijden ergens midden in de nacht terwijl ie op weg is naar z'n hoe's?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef Terpentin07 het volgende:
Wie is eigenlijk die neger? Die kan zich toch nooit meer laten zien bij zijn homies.
Toch een stuk beter dan het origineelquote:
Ik geloof dat je de 3e bent.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef Rickk_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook mooi, of is hij al gepost?
Mijn excuses, heb het vorige topic niet helemaal doorgekeken.quote:Ik geloof dat je de 3e bent.
De 2e heeft diezelfde fout waarschijnlijk gemaakt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:56 schreef Rickk_ het volgende:
[..]
Mijn excuses, heb het vorige topic niet helemaal doorgekeken.
quote:
Neeee!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:21 schreef Maartel het volgende:
Nieuwe single en album op komst!!!
http://www.nme.com/news/various-artists/55718
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef Terpentin07 het volgende:
Die kan zich toch nooit meer laten zien bij zijn homies.
Geweldig!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef Rickk_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook mooi, of is hij al gepost?
Nu ik dat interview hierboven heb gezien met de eigenaar van dat platenlabel van Rebecca, vraag ik mij af: Is die eigenaar niet die rapper in de clip?!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef Terpentin07 het volgende:
Wie is eigenlijk die neger? Die kan zich toch nooit meer laten zien bij zijn homies.
Volgens mij wel. Het is zo'n 'clean rap' tsjappie uit Europa blijkbaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:29 schreef Roguee het volgende:
[..]
Nu ik dat interview hierboven heb gezien met de eigenaar van dat platenlabel van Rebecca, vraag ik mij af: Is die eigenaar niet die rapper in de clip?!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef TheKC het volgende:
http://soundcloud.com/upgrayedd/rebecca-black-friday-extended
Toch nog wel een redelijke remix
mooi, she was the cancer that was killing youtubequote:
TODAAAAY IT IS WEDNESDAY... TOMORROW IS THURSDAY AND FRIDAY COMES AFTERWARDS FRIDAY FRIDAY GONNA GET DOWN ON FRIDAY FUN FUN FUN FRIDAYquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:53 schreef RaymanNL het volgende:
't zit nu al twee dagen in m'n hoofd, zelfs als een Mash-up inc met Bieber, waar ben ik aan begonnen
Wat een goede reden om dit topic omhoog te halen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:04 schreef NoBody122 het volgende:
Ze draaiden het nummer vandaag op 3FM, zij het op de achtergrond.
Geen idee of ze er iets van bakt. De gehele zooi is zo hard ge-auto-tuned dat je eigenlijk niet meer kan horen of ze in het echt pitch-perfect is. Het klinkt alsof ze een irritant jengelstemmetje heeft maar geen idee of dat effecten zijn of niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Zij heeft echt totaal geen talent.
Ik heb eigenlijk medelijden met haar, die volwassenen die haar wijsmaken dat ze goed kan zingen en zo, terwijl ze er niks van bakt.
Arm kind.
Bizar.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:52 schreef PH-KCD het volgende:
Goed nummer. Ik zou Rebecca verkrachten en 'FRIDAY' herhaaldelijk roepen in haar gapende kontgat terwijl ze scheten laat in mijn gezicht.
Doe effe normaal man. Dat meisje is 13 jaar oud, zieke gekquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:52 schreef PH-KCD het volgende:
Goed nummer. Ik zou Rebecca verkrachten en 'FRIDAY' herhaaldelijk roepen in haar gapende kontgat terwijl ze scheten laat in mijn gezicht.
Gelukkig is dit fok en kan je er vanuit gaan dat 99.9% van wat er gezegd wordt niet gemeend is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:12 schreef Micson het volgende:
[..]
Doe effe normaal man. Dat meisje is 13 jaar oud, zieke gek
lolquote:#98 - Hoogst beoordeeld (Altijd) - Muziek - Wereldwijd
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:12 schreef Micson het volgende:
[..]
't Is toch niet normaal dat mijn post 'quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gelukkig is dit fok en kan je er vanuit gaan dat 99.9% van wat er gezegd wordt niet gemeend is.
Die reactie wekt het op omdat je er serieus op ingaat. Dat is precies wat hij wil, daarom ben je lachwekkend met je post.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:27 schreef Micson het volgende:
[..]
't Is toch niet normaal dat mijn post '' reacties opwekt bij een of ander kansloos stakkertje, en zo'n achterlijke reactie over een meisje van 13 geen enkele verbazing wekt.
Hoewel ik weet dat de poster een trollende zolderkamernerd is zonder vrienden, vind ik het te ver gaan als er opmerkingen worden gemaakt over het verkrachten van 13-jarige meisjes. Ben benieuwd wat je ervan vindt als mensen later grapjes maken over jouw dochter
Dat slaat nergens op, dan zou je er nooit iets van mogen zeggen omdat je anders de troll aan het feeden bent.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die reactie wekt het op omdat je er serieus op ingaat. Dat is precies wat hij wil, daarom ben je lachwekkend met je post.
Je precies. Je moet in zulke gevallen gewoon een TR plaatsen en het voor de rest negeren. De troll feeden kan een keer gebeuren, maar zo'n obvious troll feeden is gewoon lachwekkend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, dan zou je er nooit iets van mogen zeggen omdat je anders de troll aan het feeden bent.
Ik vind het gewoon uiterst triest dat er dus iemand hier is die uitgebreid zit te bedenken hoe hij een 'grappige' opmerking kan maken over het verkrachten van een 13-jarig meisje.
Waar ligt de grens? Straks worden hier ook foto's van dode baby's die geneukt worden gepost, 'niet op reageren, dat is precies wat hij wil'.
Lache man, ik hoop dat je tegen een bus loopt vandaag of morgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef PH-KCD het volgende:
![]()
![]()
Deze kan nu niet missen.
[ afbeelding ]
nou dit kan dus echt niet hequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:38 schreef Micson het volgende:
[..]
Lache man, ik hoop dat je tegen een bus loopt vandaag of morgen
Dude stfu. Je lijkt wel een wijf.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, dan zou je er nooit iets van mogen zeggen omdat je anders de troll aan het feeden bent.
Ik vind het gewoon uiterst triest dat er dus iemand hier is die uitgebreid zit te bedenken hoe hij een 'grappige' opmerking kan maken over het verkrachten van een 13-jarig meisje.
Waar ligt de grens? Straks worden hier ook foto's van dode baby's die geneukt worden gepost, 'niet op reageren, dat is precies wat hij wil'.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:38 schreef Micson het volgende:
[..]
Lache man, ik hoop dat je tegen een bus loopt vandaag of morgen
Ik ben het met je eens, hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Triest dat ik hier de enige ben met enige morele waarden
Friday, friday, friday, fun fun fun fun funquote:
Triest dat jij de enige bent die KLB niet begrijpt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Triest dat ik hier de enige ben met enige morele waarden
Aha, iemand met hersensquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, hoor.
Trollen is tot daar aan toe, maar er zijn grenzen.
Sommige dingen zeg je gewoon niet, ook niet als je een grapje maakt.
in b vier de moraalridderquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, hoor.
Trollen is tot daar aan toe, maar er zijn grenzen.
Sommige dingen zeg je gewoon niet, ook niet als je een grapje maakt.
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:12 schreef Micson het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem dan ?quote:
Vergeet niet vrijwel ieder ander internetforum op te noemen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem dan ?
Jullie moeders zouden het allemaal eens moeten weten wat jullie hier anoniem aan het verkondigen zijn. 4chan en Fok! e.d. zijn de enige plaatsen waar dit gedrag, vermomd als troll, geaccepteerd wordt.
Vertel de volgende keer anders op een verjaardagsfeest zo'n grapje, en dan als iemand er wat van zegt: "hihi troll fail" zeggen. Maar nee, hier op internet lekker stoer doen, thuis met je autistische kop stil in een hoekje je taart eten
xDquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Jullie moeders zouden het allemaal eens moeten weten wat jullie hier anoniem aan het verkondigen zijn. 4chan en Fok! e.d. zijn de enige plaatsen waar dit gedrag, vermomd als troll, geaccepteerd wordt.
Vertel de volgende keer anders op een verjaardagsfeest zo'n grapje, en dan als iemand er wat van zegt: "hihi troll fail" zeggen. Maar nee, hier op internet lekker stoer doen, thuis met je autistische kop stil in een hoekje je taart eten
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Flikker op met je amateuristische karakterbeschrijvingen, idioot.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar in het echt doen mensen dit ook. Alleen roepen ze achteraf 'grapje!' ofzoiets.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Leuk toepasselijk plaatje dan.quote:
Faalt ie? Ik zie m gewoon?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:41 schreef Keselo het volgende:
[..]
Leuk toepasselijk plaatje dan.
Een duim omhoog voor de moeite en mooie context vs de falende img link.
Een tikkeltje minder triest gelukkig dan jouw muzieksmaakquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:52 schreef Keselo het volgende:
[..]
Bij lange na niet zo kut als jouw reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Een tikkeltje minder triest gelukkig dan jouw muzieksmaak
Zomerhits die je aan je kkspange vakantie op een eiland doen denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
My seatquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:06 schreef 92Merel het volgende:
Kickin in the front seat
Sittin in the back seat
Gotta make my mind up
Which seat can I take?
Partyin, partyin (Yeah)quote:
Ik weet niet het nog niet. Frontseat, backseat. Moet er goed over nadenken waar zal ik gaan zitten ?quote:
Freitagquote:
Zij is Rebecca Black en de rest slechts stakkertjes, dat probeert ze met die zin te zeggen. Rebecca bepaalt waar ze zit, de rest zoekt maar een andere plek in de auto of kan opkankeren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Het liedje is zo slecht dat het bijna weer leuk is ...
Die tekst ook: "Which seat can I take?" Terwijl er maar één plaats vrij is in de auto.
Baasquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:12 schreef Micson het volgende:
[..]
Zij is Rebecca Black en de rest slechts stakkertjes, dat probeert ze met die zin te zeggen. Rebecca bepaalt waar ze zit, de rest zoekt maar een andere plek in de auto of kan opkankeren.
moest wel lachen om een comment op youtube die haar gezicht omschreef als een anus en dat als ze zong er allemaal bruine hoopjes uit dr mond kwamenquote:
Gatverdamme. Dat zeg je toch niet over 13 jarigen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:30 schreef najazeg het volgende:
[..]
moest wel lachen om een comment op youtube die haar gezicht omschreef als een anus en dat als ze zong er allemaal bruine hoopjes uit dr mond kwamen
quote:
Volgend jaar post hij weerquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:37 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Gatverdamme. Dat zeg je toch niet over 13 jarigen.
als er hier lui zijn die zeggen dat ze jongere meisjes graag zouden geven, moet dit ook geen probleem zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:37 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:37 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
nu nog maar 4quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nog 6 dagen tot het weer vrijdag is ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Lief dagboek,
vanochtend om 7 uur stond ik op, 's ochtends.
Ik moest fris zijn, ik moest de trap af lopen.
Toen ging ik een kom met cereal pakken.
Ik zie alles, en de tijd tik maar door en door.
Iedereen was gehaast. Ik moest naar de bushalte toe.
Want ik moet mijn bus halen. En toen zag ik mijn vriendjuhs.
Toen schopte ik tegen de voorstoel (hihi)
terwijl ik op de achterbank zat (en stiekem een scheetje liet)
Ik wist alleen niet, waar ik moest gaan zitten.
Vrijdag vrijdag,
ik moet los op vrijdag.
Iedereen kijkt uit naar het weekend, ja lief dagboek, het weekend.
Lekker feesten, feesten, feesten feesten
leuk leuk leuk leuk!
Ik kijk uit naar het weekend.
om kwart voor acht reden we op de snelweg,heel hard. Ik wil dat de tijd vliegt.
Leuk leuk, denk eens hoe leuk!
Je weet hoe het is
Ik heb dit en jij hebt dat,
Mijn vriendinnetje zat rechts naast me
Nu weet je het.
Gisteren was het donderdag en vandaag is het vrijdag.
Ik ben zo blijjjjjj!
Spannennd!
Vanavond hebben we een bal.
Morgen is het zaterdag en daarna komt zondag.
Ik wou dat het weekend nooit overging.
Maar nu stop ik met schrijven want ik moet een plasje doen!
Liefs,
Rebecca Black.
quote:
Bij mij ook alquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:27 schreef RaymanNL het volgende:
Omg. M'n vrienden staan te wachten in de auto maar ik weet niet waar ik moet gaan zitten
niet excuseren man! voor de gene die dit plaatje nog niet kende is het ook leuk om hem te zien inplaats van 20 oude topics door te spitten!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:56 schreef Rickk_ het volgende:
[..]
Mijn excuses, heb het vorige topic niet helemaal doorgekeken.
Deze is echt geniaal. Klinkt nog awesome ook!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:28 schreef DeHovenier het volgende:
Is deze al gepost? Was het orgineel, voordat de autotune eroverheen werd gegooid:
Ik heb em zojuist gedownloadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef TheKC het volgende:
http://soundcloud.com/upgrayedd/rebecca-black-friday-extended
Toch nog wel een redelijke remix
quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:37 schreef najazeg het volgende:
pff this is getting as repetitive as the song this topic is aboot.
Ik wist het even niet meer, bedanktquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:43 schreef Desunoto het volgende:
Donderdag was gisteren. Vandaag is het vrijdag. Morgen is het zaterdag en zondag komt daarna.
Dat jullie het even weten.
Bedankt. Die eerste 3 dagen lukken me meestal wel, maar zo tegen het einde van de week... Lastig lastig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:43 schreef Desunoto het volgende:
Donderdag was gisteren. Vandaag is het vrijdag. Morgen is het zaterdag en zondag komt daarna.
Dat jullie het even weten.
Wat is het toch een mooie meid. Waarom zijn alle mooie meiden zo jongquote:
[wijsneus]Omdat tienermeisjes de meeste kans hebben om zwanger te raken en om een gezond kind op de aarde te zetten. Ze zijn het meest vruchtbaar en hebben nog heel veel eicellen over (je raakt er namelijk met elke eisprong steeds meer kwijt die niet meer terugkomen).quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Wat is het toch een mooie meid. Waarom zijn alle mooie meiden zo jong
Bij Plus begint het weekend al op vrijdag.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:43 schreef luckass het volgende:
Het is vrijdag vrijdag. En ook nog eens goede vrijdag.
Klinkt toch niet zo lekker helaasquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:12 schreef Madame_Paon het volgende:
It's Good Friday, Good Friday
Gotta get down on Good Friday
Everybody's looking forward to Easter, Easter
Good Friday, Good Friday
Getting down on Good Friday
Everybody's looking forward to Easter
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:10 schreef BabeWatcher het volgende:
VRIJDAG
Helaas lopen er idioten rond:
'Zangeresje 'slechtste nummer' moet dood'
Hoe halen ze het in hun gore harses
Rebecca is een mooi en lief meisje en een goede zangeres.
Lieve Rebecca, ik wil met je trouwen en kindjes met je maken.
![]()
![]()
Hebe-alert!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:10 schreef BabeWatcher het volgende:
VRIJDAG
Helaas lopen er idioten rond:
'Zangeresje 'slechtste nummer' moet dood'
Hoe halen ze het in hun gore harses
Rebecca is een mooi en lief meisje en een goede zangeres.
Lieve Rebecca, ik wil met je trouwen en kindjes met je maken.
![]()
![]()
Ja ik heb 'm ook weer een paar keer gedraaid vandaag. Wat een puik nummertje is het toch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef BabeWatcher het volgende:
![]()
VRIJDAG
![]()
niemand die dit omhoogschopt? Dan ik maar
Rebecca
Nee, want iedereen is er al klaar mee, behalve jij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef BabeWatcher het volgende:
![]()
VRIJDAG
![]()
niemand die dit omhoogschopt? Dan ik maar
Rebecca
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm ook weer een paar keer gedraaid vandaag. Wat een puik nummertje is het toch.
Idd...beetje oud. Maar ik zou haar nog steeds keihard geven!quote:
Dat is fijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:51 schreef boffer69 het volgende:
[..]
o kvergeef je![]()
kdacht effe
[ afbeelding ]
ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Dat is fijn.
En trouwens, ze ziet er ook wel een stuk ouder uit dan 13. Ik had haar eerder 16 geschat of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft lekkere dikke tieten voor haar leeftijdquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Dat is fijn.
En trouwens, ze ziet er ook wel een stuk ouder uit dan 13. Ik had haar eerder 16 geschat of zo.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:53 schreef boffer69 het volgende:
[..]
ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou zomaar kunnen.
quote:
age is just a numberquote:
Dit had net zo goed de songtekst kunnen zijn, het is namelijk bijna beter dan de originelequote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
ZIE, ZE KAN HET WEL. Live.
Mensen die Rebecca Black niet kunnen waarderen
Dezae snap ik niet.quote:
Ik hoop op "Saturday"quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef DonnyDarko het volgende:
Heeft ze trouwens al plannen voor een nieuw nummer?
Dat zou eigenlijk zo'n beetje voor elke artiest die zelf nummer schrijft gelden :pquote:Op maandag 9 mei 2011 00:13 schreef OBinLaden het volgende:
Men zou een dagboek moeten kopen in plaats van haar dagschema op Youtube moeten posten!
SLOTJE!
Ik immiteer de moderatie.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk zo'n beetje voor elke artiest die zelf nummer schrijft gelden :p
Oh, en omdat jij wat te klagen hebt moet dit verwijnen uit Klaagbaak?![]()
Als 't nou in MUZ had gestaan...
Saturday the 14th, sunday the 15thquote:
quote:
Laten we dat zo houden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef BabeWatcher het volgende:
het is de laatste tijd stil rondom Rebecca.
Houd eens op met dit topic elke vrijdag te kicken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:38 schreef BabeWatcher het volgende:
het is weer vrijdag, morgen is het weer weekend.
antiklacht: Rebecca Black
tot nu toe ben ik er 1 vrijdag helemaal niet aan toegekomen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:41 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Houd eens op met dit topic elke vrijdag te kicken.
Ach ja, ieder zijn hobbie zeg maarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:41 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Beter een kut topic dan een lultopicquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:24 schreef PH-KCD het volgende:
Februari 2011 belde, ze willen hun kankergrap terug die toen ook al niet grappig was. Oké, misschien voor 2 week. Maar 3 maand later? Kom op...
Kuttopic.
leuk man ik ga stuk hierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:39 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Beter een kut topic dan een lultopic
Herp derp
Laten we het even volposten, dan zijn we van dit gezwel verlost.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:41 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we het even volposten, dan zijn we van dit gezwel verlost.
okquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we het even volposten, dan zijn we van dit gezwel verlost.
Niets is ook lekkerder dan flinke auto-tune in de liedjes te smijten om het toch nog weer luisterbaar te makenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:01 schreef Maartel het volgende:
Het nummer is niks minder lekker dan een paar maanden geleden hoor
Zie je, er is er al eentje.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:25 schreef stan97 het volgende:
EN MIJN TOPIC OVER REBECCA BLACK WORDT GODVERDOMME GESLOTEN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |