Nu ik dat interview hierboven heb gezien met de eigenaar van dat platenlabel van Rebecca, vraag ik mij af: Is die eigenaar niet die rapper in de clip?!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef Terpentin07 het volgende:
Wie is eigenlijk die neger? Die kan zich toch nooit meer laten zien bij zijn homies.
Volgens mij wel. Het is zo'n 'clean rap' tsjappie uit Europa blijkbaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:29 schreef Roguee het volgende:
[..]
Nu ik dat interview hierboven heb gezien met de eigenaar van dat platenlabel van Rebecca, vraag ik mij af: Is die eigenaar niet die rapper in de clip?!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef TheKC het volgende:
http://soundcloud.com/upgrayedd/rebecca-black-friday-extended
Toch nog wel een redelijke remix
mooi, she was the cancer that was killing youtubequote:
TODAAAAY IT IS WEDNESDAY... TOMORROW IS THURSDAY AND FRIDAY COMES AFTERWARDS FRIDAY FRIDAY GONNA GET DOWN ON FRIDAY FUN FUN FUN FRIDAYquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:53 schreef RaymanNL het volgende:
't zit nu al twee dagen in m'n hoofd, zelfs als een Mash-up inc met Bieber, waar ben ik aan begonnen
Wat een goede reden om dit topic omhoog te halen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:04 schreef NoBody122 het volgende:
Ze draaiden het nummer vandaag op 3FM, zij het op de achtergrond.
Geen idee of ze er iets van bakt. De gehele zooi is zo hard ge-auto-tuned dat je eigenlijk niet meer kan horen of ze in het echt pitch-perfect is. Het klinkt alsof ze een irritant jengelstemmetje heeft maar geen idee of dat effecten zijn of niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Zij heeft echt totaal geen talent.
Ik heb eigenlijk medelijden met haar, die volwassenen die haar wijsmaken dat ze goed kan zingen en zo, terwijl ze er niks van bakt.
Arm kind.
Bizar.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:52 schreef PH-KCD het volgende:
Goed nummer. Ik zou Rebecca verkrachten en 'FRIDAY' herhaaldelijk roepen in haar gapende kontgat terwijl ze scheten laat in mijn gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |