Bij mij ook alquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:27 schreef RaymanNL het volgende:
Omg. M'n vrienden staan te wachten in de auto maar ik weet niet waar ik moet gaan zitten
 . Keuzes maken is ook zo lastig
 . Keuzes maken is ook zo lastig  

niet excuseren man! voor de gene die dit plaatje nog niet kende is het ook leuk om hem te zien inplaats van 20 oude topics door te spitten!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:56 schreef Rickk_ het volgende:
[..]
Mijn excuses, heb het vorige topic niet helemaal doorgekeken.

VR¾DAG
 VR¾DAG  

Deze is echt geniaal. Klinkt nog awesome ook!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:28 schreef DeHovenier het volgende:
Is deze al gepost? Was het orgineel, voordat de autotune eroverheen werd gegooid:

Ik heb em zojuist gedownloadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef TheKC het volgende:
http://soundcloud.com/upgrayedd/rebecca-black-friday-extended
Toch nog wel een redelijke remix

quote:

Dit dus.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:37 schreef najazeg het volgende:
pff this is getting as repetitive as the song this topic is aboot.

Ik wist het even niet meer, bedanktquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:43 schreef Desunoto het volgende:
Donderdag was gisteren. Vandaag is het vrijdag. Morgen is het zaterdag en zondag komt daarna.
Dat jullie het even weten.

Bedankt. Die eerste 3 dagen lukken me meestal wel, maar zo tegen het einde van de week... Lastig lastig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:43 schreef Desunoto het volgende:
Donderdag was gisteren. Vandaag is het vrijdag. Morgen is het zaterdag en zondag komt daarna.
Dat jullie het even weten.

Wat is het toch een mooie meid. Waarom zijn alle mooie meiden zo jongquote:

[wijsneus]Omdat tienermeisjes de meeste kans hebben om zwanger te raken en om een gezond kind op de aarde te zetten. Ze zijn het meest vruchtbaar en hebben nog heel veel eicellen over (je raakt er namelijk met elke eisprong steeds meer kwijt die niet meer terugkomen).quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Wat is het toch een mooie meid. Waarom zijn alle mooie meiden zo jong

Bij Plus begint het weekend al op vrijdag.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |