Volgens mij wel. Het is zo'n 'clean rap' tsjappie uit Europa blijkbaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:29 schreef Roguee het volgende:
[..]
Nu ik dat interview hierboven heb gezien met de eigenaar van dat platenlabel van Rebecca, vraag ik mij af: Is die eigenaar niet die rapper in de clip?!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef TheKC het volgende:
http://soundcloud.com/upgrayedd/rebecca-black-friday-extended
Toch nog wel een redelijke remix
mooi, she was the cancer that was killing youtubequote:
TODAAAAY IT IS WEDNESDAY... TOMORROW IS THURSDAY AND FRIDAY COMES AFTERWARDS FRIDAY FRIDAY GONNA GET DOWN ON FRIDAY FUN FUN FUN FRIDAYquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:53 schreef RaymanNL het volgende:
't zit nu al twee dagen in m'n hoofd, zelfs als een Mash-up inc met Bieber, waar ben ik aan begonnen
Wat een goede reden om dit topic omhoog te halen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:04 schreef NoBody122 het volgende:
Ze draaiden het nummer vandaag op 3FM, zij het op de achtergrond.
Geen idee of ze er iets van bakt. De gehele zooi is zo hard ge-auto-tuned dat je eigenlijk niet meer kan horen of ze in het echt pitch-perfect is. Het klinkt alsof ze een irritant jengelstemmetje heeft maar geen idee of dat effecten zijn of niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Zij heeft echt totaal geen talent.
Ik heb eigenlijk medelijden met haar, die volwassenen die haar wijsmaken dat ze goed kan zingen en zo, terwijl ze er niks van bakt.
Arm kind.
Bizar.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:52 schreef PH-KCD het volgende:
Goed nummer. Ik zou Rebecca verkrachten en 'FRIDAY' herhaaldelijk roepen in haar gapende kontgat terwijl ze scheten laat in mijn gezicht.
Doe effe normaal man. Dat meisje is 13 jaar oud, zieke gekquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:52 schreef PH-KCD het volgende:
Goed nummer. Ik zou Rebecca verkrachten en 'FRIDAY' herhaaldelijk roepen in haar gapende kontgat terwijl ze scheten laat in mijn gezicht.
Gelukkig is dit fok en kan je er vanuit gaan dat 99.9% van wat er gezegd wordt niet gemeend is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:12 schreef Micson het volgende:
[..]
Doe effe normaal man. Dat meisje is 13 jaar oud, zieke gek
lolquote:#98 - Hoogst beoordeeld (Altijd) - Muziek - Wereldwijd
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:12 schreef Micson het volgende:
[..]
Doe effe normaal man. Dat meisje is 13 jaar oud, zieke gek
't Is toch niet normaal dat mijn post 'quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gelukkig is dit fok en kan je er vanuit gaan dat 99.9% van wat er gezegd wordt niet gemeend is.
Die reactie wekt het op omdat je er serieus op ingaat. Dat is precies wat hij wil, daarom ben je lachwekkend met je post.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:27 schreef Micson het volgende:
[..]
't Is toch niet normaal dat mijn post '' reacties opwekt bij een of ander kansloos stakkertje, en zo'n achterlijke reactie over een meisje van 13 geen enkele verbazing wekt.
Hoewel ik weet dat de poster een trollende zolderkamernerd is zonder vrienden, vind ik het te ver gaan als er opmerkingen worden gemaakt over het verkrachten van 13-jarige meisjes. Ben benieuwd wat je ervan vindt als mensen later grapjes maken over jouw dochter
Dat slaat nergens op, dan zou je er nooit iets van mogen zeggen omdat je anders de troll aan het feeden bent.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die reactie wekt het op omdat je er serieus op ingaat. Dat is precies wat hij wil, daarom ben je lachwekkend met je post.
Je precies. Je moet in zulke gevallen gewoon een TR plaatsen en het voor de rest negeren. De troll feeden kan een keer gebeuren, maar zo'n obvious troll feeden is gewoon lachwekkend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, dan zou je er nooit iets van mogen zeggen omdat je anders de troll aan het feeden bent.
Ik vind het gewoon uiterst triest dat er dus iemand hier is die uitgebreid zit te bedenken hoe hij een 'grappige' opmerking kan maken over het verkrachten van een 13-jarig meisje.
Waar ligt de grens? Straks worden hier ook foto's van dode baby's die geneukt worden gepost, 'niet op reageren, dat is precies wat hij wil'.
Lache man, ik hoop dat je tegen een bus loopt vandaag of morgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef PH-KCD het volgende:
![]()
![]()
Deze kan nu niet missen.
[ afbeelding ]
nou dit kan dus echt niet hequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:38 schreef Micson het volgende:
[..]
Lache man, ik hoop dat je tegen een bus loopt vandaag of morgen
Dude stfu. Je lijkt wel een wijf.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, dan zou je er nooit iets van mogen zeggen omdat je anders de troll aan het feeden bent.
Ik vind het gewoon uiterst triest dat er dus iemand hier is die uitgebreid zit te bedenken hoe hij een 'grappige' opmerking kan maken over het verkrachten van een 13-jarig meisje.
Waar ligt de grens? Straks worden hier ook foto's van dode baby's die geneukt worden gepost, 'niet op reageren, dat is precies wat hij wil'.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:38 schreef Micson het volgende:
[..]
Lache man, ik hoop dat je tegen een bus loopt vandaag of morgen
Ik ben het met je eens, hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Triest dat ik hier de enige ben met enige morele waarden
Friday, friday, friday, fun fun fun fun funquote:
Triest dat jij de enige bent die KLB niet begrijpt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Triest dat ik hier de enige ben met enige morele waarden
Aha, iemand met hersensquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, hoor.
Trollen is tot daar aan toe, maar er zijn grenzen.
Sommige dingen zeg je gewoon niet, ook niet als je een grapje maakt.
in b vier de moraalridderquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, hoor.
Trollen is tot daar aan toe, maar er zijn grenzen.
Sommige dingen zeg je gewoon niet, ook niet als je een grapje maakt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |