quote:
age is just a numberquote:
Dit had net zo goed de songtekst kunnen zijn, het is namelijk bijna beter dan de originelequote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
ZIE, ZE KAN HET WEL. Live.
Mensen die Rebecca Black niet kunnen waarderen
Dezae snap ik niet.quote:
Ik hoop op "Saturday"quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef DonnyDarko het volgende:
Heeft ze trouwens al plannen voor een nieuw nummer?
Dat zou eigenlijk zo'n beetje voor elke artiest die zelf nummer schrijft gelden :pquote:Op maandag 9 mei 2011 00:13 schreef OBinLaden het volgende:
Men zou een dagboek moeten kopen in plaats van haar dagschema op Youtube moeten posten!
SLOTJE!
Ik immiteer de moderatie.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk zo'n beetje voor elke artiest die zelf nummer schrijft gelden :p
Oh, en omdat jij wat te klagen hebt moet dit verwijnen uit Klaagbaak?![]()
Als 't nou in MUZ had gestaan...
Saturday the 14th, sunday the 15thquote:
quote:
Laten we dat zo houden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef BabeWatcher het volgende:
het is de laatste tijd stil rondom Rebecca.
Houd eens op met dit topic elke vrijdag te kicken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:38 schreef BabeWatcher het volgende:
het is weer vrijdag, morgen is het weer weekend.
antiklacht: Rebecca Black
tot nu toe ben ik er 1 vrijdag helemaal niet aan toegekomen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:41 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Houd eens op met dit topic elke vrijdag te kicken.
Ach ja, ieder zijn hobbie zeg maarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:41 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Beter een kut topic dan een lultopicquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:24 schreef PH-KCD het volgende:
Februari 2011 belde, ze willen hun kankergrap terug die toen ook al niet grappig was. Oké, misschien voor 2 week. Maar 3 maand later? Kom op...
Kuttopic.
leuk man ik ga stuk hierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:39 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Beter een kut topic dan een lultopic
Herp derp
Laten we het even volposten, dan zijn we van dit gezwel verlost.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:41 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we het even volposten, dan zijn we van dit gezwel verlost.
okquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we het even volposten, dan zijn we van dit gezwel verlost.
Niets is ook lekkerder dan flinke auto-tune in de liedjes te smijten om het toch nog weer luisterbaar te makenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:01 schreef Maartel het volgende:
Het nummer is niks minder lekker dan een paar maanden geleden hoor
Zie je, er is er al eentje.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:25 schreef stan97 het volgende:
EN MIJN TOPIC OVER REBECCA BLACK WORDT GODVERDOMME GESLOTEN!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |