Ik zag toch vanmiddag in de cos een foto van de kaas, die zat toch ook bij de luxe produkten. Dus toen was het toch al mislukt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:53 schreef Niki.P het volgende:
Is Alex's zijn missie's trouwens mislukt ze hadden net kaneel...
wat mis je aan hem dan? dat ie de hele dag aan het lezen was , of met een slaappil lag te slapen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:55 schreef wieweetwatt het volgende:
ik mis Servio wel, hoe irritant ie ook is... wat zit er nu nog voor spectaculairs in dan?
zijn irritatiefactorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:00 schreef Stability het volgende:
[..]
wat mis je aan hem dan? dat ie de hele dag aan het lezen was , of met een slaappil lag te slapen?
Dat is al zoooooooo lang geleden, zijn rol was al een week of 2 uitgespeeld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
[..]
daarvoohoor, er was tenminste ergernis... nu is het een gezapig zooitje
klopt, maar wat hebben we nu dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is al zoooooooo lang geleden, zijn rol was al een week of 2 uitgespeeld.
Same here. Ik eet alleen tonijn en lekkerbekje en zou ook geen idee hebben. A.d andere kant dit zijn 11? mensen en niemand weet hoe het moet? Zelfs mevrouw weethetbeter niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, geef mij een hele vis, en dan heb je op het end ook een raar bonkje over. Valt niet mee als je dat nog nooit hebt gedaan.
Cavia-battle!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Allemaal zo teleurgesteld in de streams...
Dan mag een off-t filmpje van een minuut vast wel, om jullie op te vrolijken
ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, want ze is weer single haha...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ik nietvindt mijn vrouw denk ik niet goed
nou MO en JO nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat is toch geen trap na geven?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:48 schreef Urb het volgende:
Guidson's reactie op z'n verwarrende keuze/steun voor Servio vlak voordat de lijnen sloten.
[..]
Dacht al zoiets, respect Guido.
Vreemde principes inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is toch geen trap na geven?
Er wordt je gevraagd wie he het liefst ziet blijven en dan ga je Servio zeggen? Prima maar ga dan niet daarna zeggen dat je het anders zielig vondt? Gewoon een eerlijk antwoord op een hele duidelijke vraag is niet zo moeilijk lijkt mij?
Ik reageer dan ook maar even off t. Ik heb vandaag gekeken en Snollie en Naad kunnen elkaar niet luchten of zien. De rest van de groep heeft ook een bloedhekel aan diva Amanda.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jammer dan. Ik denk dat hij gewoon wel ziet hoe populair Gerard is en weet dat hij fans maakt als hij zegt voor Gerard te zijn wat hij inderdaad heel vaak heeft getwittert. Dan vind ik dat zijn antwoord op die vraag ook wel wat over Guido zelf zegt. Marky waar blijf je?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ssssst hij is hier nogal populairen hij leest dit ook nog
Ik heb het opgenomen en ga het zo kijken tenminste als mijn madame kak tijd heeft. (dochter)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook maar even off t. Ik heb vandaag gekeken en Snollie en Naad kunnen elkaar niet luchten of zien. De rest van de groep heeft ook een bloedhekel aan diva Amanda.
En allemaal samen hebben ze het IQ van een chimpanseequote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook maar even off t. Ik heb vandaag gekeken en Snollie en Naad kunnen elkaar niet luchten of zien. De rest van de groep heeft ook een bloedhekel aan diva Amanda.
Snollie en naad? Bedoel je Flip en Jo?? n diva Amanda bedoel je dan ook Jo..Ik volg het ff nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie heeft zijn vieze voeten aan iemands knuffel afgeveegd!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:11 schreef wieweetwatt het volgende:
ik herinner me ineens Nathalie van BB...
Flip is my fav... naast Jo (jaja rare smaak heb ik en ik volg het niet veel meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, die vervangt flip voor hem (bij mij dan!)
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wie heeft zijn vieze voeten aan iemands knuffel afgeveegd!
Precies of gewoon zeggen dat je Servio leuker vind. Prima maar niet iedereen proberen te pleasen. Maar goed hij is nog jong. Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik vond guido ook wel cool, alleen deze keuze is gewoon een beetje raar.
Gerard is gewoon een bowser en had dan ook zijn respect moeten krijgen!
Was even off-topic, zijn figuren uit een andere RLSquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Snollie en naad? Bedoel je Flip en Jo?? n diva Amanda bedoel je dan ook Jo..Ik volg het ff niet
Ik kijk het via Uitzending Gemist.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef itsme het volgende:
Ik heb het opgenomen en ga het zo kijken tenminste als mijn madame kak tijd heeft. (dochter)
Echt hè? Ik hen in een deuk gelegen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
En allemaal samen hebben ze het IQ van een chimpansee![]()
on-t ben benieuwd wie er allemaal een hele kop soep naar binnen krijgen
Arrivederciquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:14 schreef wieweetwatt het volgende:
ik ben weer off, ik irriteer me aan het niets doen en er is geen Joanna in beeld![]()
ciao ppl
Mwa, blijkbaar was zijn band met Gerard toch wel erg sterk anders hadden ze niet afgesproken dat hij hem zou steunen als hij eruit zou gaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies of gewoon zeggen dat je Servio leuker vind. Prima maar niet iedereen proberen te pleasen. Maar goed hij is nog jong. Dat is ook weer zo.![]()
Wel vind ik het grappig dat sommigen doen voorkomen dat hij zo een goede band had met Gerard. Ja hij had soms wel lol maar hij was wel altijd tegen Gerard en zat in het groepje Jo en Flip wat een van de redenen was waarom ik me aan hem ergerde.
Mischien was dat de laatste paar dagen iets minder.
In zijn beleving was de band ook erg sterk, Gerard geeft dat ook wel aan hoor, hoe hij praat over Guidson! De humor was inderdaad grandioosquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Mwa, blijkbaar was zijn band met Gerard toch wel erg sterk anders hadden ze niet afgesproken dat hij hem zou steunen als hij eruit zou gaan.![]()
Ik vond ze echt geweldig samen, echt leipe humor samen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:18 schreef beequeen het volgende:
Wie luistert er naar saaie Laura en Faalex?
Ik...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:18 schreef beequeen het volgende:
Wie luistert er naar saaie Laura en Faalex?
Eensch. Geer en Guido waren echt leuk samen. Stervio was alleen maar geinteresseerd in Guido's ass. Dat zei hij al na een week. Blij dat hij weg is die pisnicht.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:16 schreef Urb het volgende:
Mwa, blijkbaar was zijn band met Gerard toch wel erg sterk anders hadden ze niet afgesproken dat hij hem zou steunen als hij eruit zou gaan.![]()
Ik vond ze echt geweldig samen, echt leipe humor samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |