hahaha en niet te vergeten, graden(graten van de vis) en vitureel(virtueel) Taalwondertje is het ookquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:19 schreef Stability het volgende:
ik ben fakking 200000 procent horeca vrouw, maar dit is gewoon te triest voor woorden. wat zonde van die vis !!
Vertel ons eens hoe het wel moetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan wel janken
zo;n mooie zeebaars![]()
neeheeeeee, geer is toch de homo???quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:20 schreef MargrietV het volgende:
ze hadden Gerard dat visje moeten laten schoonmaken, hadden ze met zijn allen bewijs dat hij chirurg is.
Echt hč? Ze weet het altijd beter.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
joanne : met de bolle kant van het mes ,ja als de vis gaar is ja
prachtigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:21 schreef chufi het volgende:
Vis wordt nu vervangen door de regie voor 3 pakken vissticks
voor straf zouden ze dat indd 3 weken elke dag moeten etenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:21 schreef chufi het volgende:
Vis wordt nu vervangen door de regie voor 3 pakken vissticks
ga ik zo ook doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
Heb net een goed gefileerd visje gegeten !!
ik ga mn vriezers maar eens uitmesten, geen boodschappen gedaan....klote secret story !!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:24 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ga mn vriezers maar eens uitmesten, geen boodschappen gedaan....klote secret story !!
met liefde weer in die strot proppen dan maar hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:23 schreef MargrietV het volgende:
die detox onzin verhalen van Jo komen mijn strot uit.
Dat komt omdat ze vol zit met gifquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:23 schreef MargrietV het volgende:
men neme een hele visquote:
Al die gesprekken over eten. Heb in totaal 60 minuten de streams aangehad vandaag en ze stellen zich allemaal zo aan. alsof ze flauw gaan vallen. Ze voelen zich ak zwakjes (Karim)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:23 schreef MargrietV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |