zo doen stumperds altijd he....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:43 schreef rita1959 het volgende:
jo alleen maar weer ik ik ik ik gadverdarrie
ik ook ik zweer het 100000000%quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:43 schreef Zzoos het volgende:
nou als die drie over blijven dan ben ik al afgehaakt
denk niet dat Alex dat gaat doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:44 schreef suzi1 het volgende:
okay, het is nu dus de bedoeling dat lau ervoor gaat zorgen dat lex geer gaat bekstekken
DraakJo is de gemeenste van het stel dus daar kan je alles van verwachten, die vermoord haar eigen moeder ook nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:47 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat Jo zo dik was met Sharon? Nu zijn Laura en Mo ineens haar favo's?
Volgens mij heeft het hokje gezegd dat ze zich meer met het spel bezig moet houden. Ze deed hiervoor fakking niks.
schijnbaar volgens jo was sharon voor gerard met dat handboei gebeurenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:47 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat Jo zo dik was met Sharon? Nu zijn Laura en Mo ineens haar favo's?
Volgens mij heeft het hokje gezegd dat ze zich meer met het spel bezig moet houden. Ze deed hiervoor fakking niks.
hey trolliequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:50 schreef trollie67 het volgende:
Ze bereiden nu miss iedereen voor op de uitbarsting van jo als ze hoort dat ze gedumpt is,hehe,dus die mag als laatste de kamer in
Ik zit nu het filmpje terug te kijken en dat is dus van een paar dagen geleden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:48 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik neem aan dat het bericht van het drukken van Sharon en de mededeling van de stem weer eens te vroeg op de site is gezet...
Ik lees net de reactie onder het filmpje. Het schijnt al oud te zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook meegekregen, maar er is vandaag niet gedrukt. Misschien wel gedrukt, maar het alarm is niet afgegaan.
hehe de kamer van de waarheid is dus eindelijk open. Het is nog net geen 1 voor 12.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:48 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik neem aan dat het bericht van het drukken van Sharon en de mededeling van de stem weer eens te vroeg op de site is gezet...
Laura, Jo en Gerard, dat is mijn ideale finale!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:47 schreef Chanel5 het volgende:
Mag het idd niet hopen dat dit drietal overblijft.
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura, Jo en Gerard, dat is mijn ideale finale!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:57 schreef rita1959 het volgende:
Die Jo is echt een valse rat, ben het helemaal met Gerard eens:D een R A T
Dat dus. Hun hele site staat vol oud nieuws. Poekie is waarschijnlijk wegbezuinigdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit nu het filmpje terug te kijken en dat is dus van een paar dagen geleden.![]()
http://www.secretstory.nl/nieuws/1635/Undercover?show=video
Als het huis vol zou zitten met eerlijke en oprechte zieltjes zouden ook die laatste paar kijkers allang afgehaakt zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:57 schreef rita1959 het volgende:
Die Jo is echt een valse rat, ben het helemaal met Gerard eens:D een R A T
Alles beter dan RATjoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:02 schreef Stability het volgende:
ik word helemaal misselijk als ik het zie...en ik lust al geen vis
Je hebt toch gelezen dat hij geen favo's heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanne naar de KVDW.
Oom Stem heeft weer een strakke zak..
niet dus, zie hem kloten met een lepeltje en een mesje..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:03 schreef Samboraa het volgende:
Lekker visje ontleden... vind Karim daar wel zo'n oermens voor
Is best veel hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:03 schreef Stability het volgende:
en moeten ze daar nu met tien man van eten??
Hebben ze volgens mij, maar de moeten gewoon zijn kop er eerst afsnijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:05 schreef Stability het volgende:
als ze slim zijn, vullen ze die vis met groente, champignons, paprika,uien en knoflook en stoppen ze hem een uur in de oven ( als ze die ingredienten tenminste hebben he )
ja dat bedoel ik , maar als ze hem vullen en daarna in folie in de oven stoppen, is ie denk ik toch heel wat lekkerder...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben ze volgens mij, maar de moeten gewoon zijn kop er eerst afsnijden.
En daarna in folie in de oven met wat kruiden.
Zo ver reikt hun fantasie nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:05 schreef Stability het volgende:
als ze slim zijn, vullen ze die vis met groente, champignons, paprika,uien en knoflook en stoppen ze hem een uur in de oven ( als ze die ingredienten tenminste hebben he )
nee indd het zijn wel een stel prutsers hoor , ze hadden beter gerard ff kunnen roepenquote:
Ik dus ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:08 schreef Stability het volgende:
ja dat bedoel ik , maar als ze hem vullen en daarna in folie in de oven stoppen, is ie denk ik toch heel wat lekkerder...
Mooi, dan ga ik fijn een biefstukje klaarmakenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ja helaas het is vrijdag, visdag dus
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef Laysa het volgende:
Ik ben gek op vis, maar kan zelf echt niet een vis fileren...dus zo'n schande vind ik het niet
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dus ook.![]()
Laura is bang voor de graden.
hahahaha gradenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dus ook.![]()
Laura is bang voor de graden.
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:11 schreef superkokje het volgende:
OMG wat zijn ze die vis aan het verkrachten.
Gewoon over dde rug tegen de graat aan snijden
niet bepaald hbo niveau inddquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ja, lekker niveau he......moet je vitrieel zien ook
maar jij bent dan ook een cook, niet een cockquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan wel janken
zo;n mooie zeebaars
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk 100.000 procent dat Alex geer gaat bekstekken!
yes i amquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een cook, niet een cock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |