en op de laura manier geschreven ook nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef Chanel5 het volgende:
Flip heeft volgens Laura "vitureell" een bot aan zijn hond gegeven pfff
Je zult maar slimmer willen over komen dan je bent..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef Chanel5 het volgende:
Toverheksje ik wil dat het spel wordt gespeeld. Het is nu 17:00 uur en de kamer is nog steeds niet open. Belachelijk toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga jij nou maar ff een blokje om, het gaat echt niet goed met jou hoor, wat heb jij met deuren??/
Je ziet haar denken nu..Clu??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb 1.5 uur terug zitten lezen. Je hebt dit serieus 7 keer gezegd. Spoor je wel? DIE KAMER GAAT OPEN WANNEER ZIJ WILLEN DAT IE OPENGAAT. Ga naar buiten en raad iemands geheim of sla iemand op zn bek, dan heb je je ACTIEE!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:46 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze moeten de slaapkamers op slot doen van 10 uur tot 22 uur.
De hele dag maar dag gehang op bed.
En GOOI de kamer van de waarheid open!!!
En laat mensen zo vaak raden als ze willen (mits ze geld hebben!)
Dat is het voordeel van Maik, die doet gewoon niets.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je zult maar slimmer willen over komen dan je bent..
een beetje japans????quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het eten met een zwaar laxeermiddel is
Dat is pas wijsheid!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:53 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van Maik, die doet gewoon niets.
Zou ie dan toch hoogbegaafd zijn ?quote:
Als jullie samen eens een forum gaan oprichten en noem het no-life.eu mijn apart en ga daar streamen....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:53 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ik heb 1.5 uur terug zitten lezen. Je hebt dit serieus 7 keer gezegd. Spoor je wel? DIE KAMER GAAT OPEN WANNEER ZIJ WILLEN DAT IE OPENGAAT. Ga naar buiten en raad iemands geheim of sla iemand op zn bek, dan heb je je ACTIEE!!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:46 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij zit Flip uitgebereid te eten in de KvdW.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als jullie samen eens een forum gaan oprichten en noem het no-life.eu mijn apart en ga daar streamen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |