Als ik eerlijk ben, geef mij een hele vis, en dan heb je op het end ook een raar bonkje over. Valt niet mee als je dat nog nooit hebt gedaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:45 schreef Vultarian het volgende:
hahaha en nu nog even proberen de schubben eraf te halen
Nee, ze had de kaneel gisteren willen hebben, voor door het pannenkoekbeslag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:46 schreef Stability het volgende:
tjonge jonge, wat zei aaf nou? kaneel erin doen?????????
oh hahaha ik dacht al, die is helemaal gekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ze had de kaneel gisteren willen hebben, voor door het pannenkoekbeslag.
Dacht al zoiets, respect Guido.quote:# Guido_buddy_twitter_normal SST_Guido @HilmarVos juist.. Een trap na geven als Gerard al dik voorstaat is niet netjes. Ik ben van mijn eigen principes. En ja Gerard steun ik. 14 minutes ago via Twitter for iPhone
Helaas hebben ze geen internetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:48 schreef taxisjoof het volgende:
www.visfileren.nl
kan je zien hoe simpel het is
heb alleen zeebaars gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
Welke vissoort hadden ze eigenlijk gekregen ?
Met een bot mes, terwijl je het nog nooit hebt gedaan? Neuh.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:49 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
beetje viseter weet toch wel hoe je een visje fileert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |