quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
men neme een hele vis
snijd met een scherp mes achter de kop in tot op de ruggengraat
draait het mes richting staart en snijd over de ruggengraat naar de staart. filet
draai de vis om en herhaal deze stappen
Verwijder hierna de "ribgraten" van de visfilet
Trek de graten met een pincet uit het visvlees
Ja, hij sliep. What else is new.quote:
Iets met karaoke ofzo.quote:
zie je? kokje heeft tenminste hart voor zn werkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
men neme een hele vis
draait het mes richting staart en snijd over de ruggengraat naar de staart. filet
ha en alsof het zo spannend was.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:24 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ga mn vriezers maar eens uitmesten, geen boodschappen gedaan....klote secret story !!
Zijn niets gewend, Ze hebben nog nooit honger geleden,quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Al die gesprekken over eten. Heb in totaal 60 minuten de streams aangehad vandaag en ze stellen zich allemaal zo aan. alsof ze flauw gaan vallen. Ze voelen zich ak zwakjes (Karim)
ja he? haha ok, klote FOK! danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:26 schreef itsme het volgende:
[..]
ha en alsof het zo spannend was.Ik weet het wel. Kwam niet door SS maar door het leuke geleuter hier in de Cossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:27 schreef markvanrinsum het volgende:
ah , dat was een jeugdfoto van hun avondmaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:27 schreef Stability het volgende:
[..]
ah , dat was een jeugdfoto van hun avondmaal
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
men neme een hele vis
aan hun niveau te zien, zullen ze straks eerst wel gaan kijken of hij misschien nog wel kan zwemmen. hou het zwembad dus in de gatenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef Poezewoes het volgende:
Gaat de stem nu voor hun de vis bakken
Dyslexie noemen ze dat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hahaha en niet te vergeten, graden(graten van de vis) en vitureel(virtueel) Taalwondertje is het ook
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
En dan zeggen ze nog dat je op Fok niets leert!
Nope, KvdW is nogsteeds gesloten!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:40 schreef digitac het volgende:
Hoi mensen ik schakel net in op de COS.
Zijn er vandaag nog geheimen geraden ?
vissoep ..van 1 hele vis kop !!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:40 schreef mootie het volgende:
En ze gaan weer verder met koken!
Mo geeft wat tips voor een vissoepje.
graden he....volgens lauraquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
En alle graten, en overgebleven stukken, neem ik aan.
Een beautyqueen heeft nu eenmaal een extra schoonheidsslaapje nodigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:41 schreef mootie het volgende:
Laura heeft nog niet geslapen, ze gaat zo maar even naar bed.
wat zal ze dan mooi worden als ze groot isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een beautyqueen heeft nu eenmaal een extra schoonheidsslaapje nodig
Nou als het aan Karim ligt dan gaat hij lekker 1 uurtje op de kookplaat hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:41 schreef superkokje het volgende:
kop niet langer laten trekken dan minuten anders wordt de bouillon bitter
ik zie hem al een uurtje of twee op staanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou als het aan Karim ligt dan gaat hij lekker 1 uurtje op de kookplaat hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |