Je kan ze nog altijd paneren en er lekkerbekjes van maken. Daar kan je met z'n anderhalven nog wel van eten..quote:
Dat was geen extraatje toch? Ze hadden een kruidenpakket gekozen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:53 schreef Niki.P het volgende:
Is Alex's zijn missie's trouwens mislukt ze hadden net kaneel...
op aanraden van Servioquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was geen extraatje toch? Ze hadden een kruidenpakket gekozen.
Ik mis het lezen ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:55 schreef wieweetwatt het volgende:
ik mis Servio wel, hoe irritant ie ook is... wat zit er nu nog voor spectaculairs in dan?
Ja maar dan moet je je nog wel door de graden heen bijtenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan ze nog altijd paneren en er lekkerbekjes van maken. Daar kan je met z'n anderhalven nog wel van eten..
Die knijpt zo nog gewoon een paar puisten boven die vis uitquote:
--> CULquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan ze nog altijd paneren en er lekkerbekjes van maken. Daar kan je met z'n anderhalven nog wel van eten..
Inderdaad, er moet op z'n minst geneukt worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik ben wel klaar met faalex en laura dat gesaai en geklef
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Servio: Lezen, haartjes doen, beetje huishouden.
daarvoohoor, er was tenminste ergernis... nu is het een gezapig zooitjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Servio heeft de afgelopen week niks anders gedaan dan lezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |