Merken noemen mag niet, maar dit wel: http://www.secretstory.nl/nieuws/1632/Webwinkelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:26 schreef Angela78 het volgende:
[..]
Joanna is toch al vanaf het begin af aan een wandelend reclamebord geweest voor haar eigen online fashion winkel?
precies, dat zou ik ook denken, wat moet me bezielen om tusen die mongeaulen te blijven?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja die had thuis in zijn hot tub kunnen zitten en een goed gesprek voeren...
Geen excuus, ben jij gekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht een fotograaf hoor voor een artikel in de veronicagids of ergens anders bij.
nou ja dan heb ik het verkeerd excuus
quote:Ben jij maandag De Stem?
25 maart om 16.26
Lees hier hoe jij regisseur wordt van Secret Story.
Heb jij er altijd al van gedroomd om een reality show te regisseren? Dan is dit je kans. Bedenk een beknopte opdracht voor één of meerdere bewoners en plaats deze op Hyves, Facebook of Twitter. De uitvoering van de opdracht mag niet langer duren dan twee minuten. Alleen attributen die al in het huis zijn, kunnen gebruikt worden. Tijdens de uitzending van maandag moeten de bewoners een selectie van de opdrachten live uitvoeren. Zo bepaal jij de inhoud van het programma!
oke dan wachten we afquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen excuus, ben jij gekIk kan het net zo goed fout hebben hoor.
Maar volgens mij is er niemand in dat huis bij de bewoners geweest, we zullen het vast snel horen, jij kunt ook gewoon gelijk hebben.
rot toch eens op met die domme deurquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef meneertje1972 het volgende:
ik was even uurtje weg. Kan iemand vertellen of de kamer van de waarheid eindelijk open is?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:34 schreef Annelies-G het volgende:
ik slinger de boel ff uit...laterrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
Aub geen caps meer van die ratterige janktrol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
deze?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
Aub geen caps meer van die ratterige janktrol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |