Ook een soort omhoog neuken!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, 4e vacature waarbij ik in de procedure zit.
Ja dat is het gesticht hier ook, maar daar wil ik ook niet heen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Geen goede instelling maar het is wel een instelling.
dat mag je best denken, Bels was het er blijkbaar niet meee eensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks, ik verdien het veel meer!
check, voor jou ook?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:11 schreef Watertornado het volgende:
Peu, wellicht ten overvloede, maar je neemt wel wat glaswerk mee ok?
Ah fuck himquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
dat mag je best denken, Bels was het er blijkbaar niet meee eens
Idd! Hij is koning, hij bepaaldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
dat mag je best denken, Bels was het er blijkbaar niet meee eens
Als dat met die recruiters mag, dan graag, damn wat een mooie vrouwen zijn datquote:
IK WIL OOK!!quote:
Het zal mijn naam wel zijnquote:
Puss.. beetje wijn drinken.. Ben je gay ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Q ging over zijn hagje dus. Hmm ik als dagelijkse wijndrinker mag hopen dat ik wel ergens tegen kan. Maar ja je weet het maar nooit...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet je waarom hij weg was?
dat heet een wolk
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
je je weet Bels met de juiste woorden te raken
Zullen wij binnenkort dan maar eens een buitenborreltje drinken MissB?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
Gaat het nu nog steeds over bier trouwens?
meteen eruit! we hebben hier al een excuushomo!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Puss.. beetje wijn drinken.. Ben je gay ofzo?
Moet wel jaquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zullen wij binnenkort dan maar eens een buitenborreltje drinken MissB?
Hier staat nog een halve fles martiniquote:
Ik moet morgen aan de passoaquote:
quote:
Óh dat is ook smerig. Maar goed, door de cola ofzo zuip ik het welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier staat nog een halve fles martini
Niks mis met wijn. En bier. En whisky. En vodka.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Niks mis met wijn. En bier. En whisky. En vodka.
Wanneer gingen wij ook alweer een drankje doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Litertje Vodka ligt ook koudquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Óh dat is ook smerig. Maar goed, door de cola ofzo zuip ik het wel
Zover ik weet heb ik nog steeds niet het sterretje van Ang3l gepenetreerd (eens zien hoe lang het duurt voordat hij zijn kop weer hier laat zien na deze uitspraak), dus nee Gay zeker niet. En bier gaat er ook wel in hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Je probeert me gewoon het buitengebied in te lokkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Litertje Vodka ligt ook koudCola ook trouwens.
Ik heb twee glazen. Ik hoop dat ze nog heel zijn maar volgens mij wel. Dus jij moet er nog twee meenemen dan geloof ik.quote:
Ja, ik bedoel... als het nu Amaretto o.i.d. was.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef missbehavin het volgende:
wijze oude man. Op dat eerste na dan he, mafkees.
Ik word gewoon gehosselt hier.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef Cue_ het volgende:
Wanneer gingen wij ook alweer een drankje doen?
Alsof jij dat erg vindtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel... als het nu Amaretto o.i.d. was.
[..]
Ik word gewoon gehosselt hier.
Twee? Gaan we met z'n 4en?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb twee glazen. Ik hoop dat ze nog heel zijn maar volgens mij wel. Dus jij moet er nog twee meenemen dan geloof ik.
Whaha subtiel weerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
je moet niks, kom anders wat lekkers halen
WAT IS DAARMEE??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel... als het nu Amaretto o.i.d. was.
Ja en waar moet ik aan eigenlijk?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je probeert me gewoon het buitengebied in te lokken
quote:
vleeschquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kijk nu uit op van die wilde runderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |