Waar af te halen? WT, plannen zijn geweizigd, we vertrekken vanuit Deventer, eerst ff biefstuk jattenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
Straks biefstuk met mijn mama's zelfgemaakte stroganoffsaus
Moeders die denken coole kleren voor hun kind te kopen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb gefaald bij kleine man. Kijk schat, hoe cool je nieuwe zomerjas is!
"Getver, hij is lelijk mam!"
is gucci mattiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar af te halen? WT, plannen zijn geweizigd, we vertrekken vanuit Deventer, eerst ff biefstuk jatten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeders die denken coole kleren voor hun kind te kopen.
ja doet ze dat nog steeds bij je?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was ie roze? Alleen echte mannen dragen roze. I should know. Ik ben heul machoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, de kleur is al fout enzo. "Je weet toch dat ik alleen zwart enzo wil?"
kutemo
Mjah moest even aantal dingen op een rijtje zetten voor mezelfquote:
Precies zoals verwacht dusquote:
Wordt vanzelf beterquote:
Ik heb George vandaag speciaal voor jou gewassenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal ze bij George uit het raam hangen
haha dat probleem had ik altijd met mijn moeder..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:43 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Was ie roze? Alleen echte mannen dragen roze. I should know. Ik ben heul macho
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar af te halen? WT, plannen zijn geweizigd, we vertrekken vanuit Deventer, eerst ff biefstuk jatten
Ik had een buurman die een of ander pak poeder op straat smeet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
ooh kut, autowassen, dat ben ik vergetenHele 'stad' rond gecrosst, 2x langs de wasstraat gekomen, vergeet ik er doorheen te rijden
Nou hij heeft echt niet te klagen hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
haha dat probleem had ik altijd met mijn moeder..
Nou doe eens gekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
George gewassen? Pour moi?Zal ik mezelf dan ook maar wassen, speciaal voor George?
quote:
Dat dacht mijn moeder ook altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hij heeft echt niet te klagen hoor.
Kan een collega van me zijn die nu naast me in de kamer zit te bellenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef Myraela het volgende:
Zo'n vrouw doet de hele verhaal voor een of andere loterij aan de telefoon, mijn telefoon ligt allang weer rustig op mijn bureau en ik hoor der doorpraten.
Dat doe ik toch? Ik geef je een welgemeend advies over opvoeden.quote:
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef Myraela het volgende:
Zo'n vrouw doet de hele verhaal voor een of andere loterij aan de telefoon, mijn telefoon ligt allang weer rustig op mijn bureau en ik hoor der doorpraten.
Schat als ik aan jou denk dan is saai wel het laatste dat in me opkomtquote:
anders kom je de stadspoorten niet doorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
Zal ik mezelf dan ook maar wassen, speciaal voor George?
Hier zijn t de vogels, omdat beide oldtimers nu buiten staan, past mijn auto niet meer er bij onder de carport, dus kunnen er er op schijtenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een buurman die een of ander pak poeder op straat smeet.
Was George helemaal wit opeens
Ik heb zelf ook een poosje moeten bellen, dus ik moet telkens lachen als ik zo'n standaard tekst hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan een collega van me zijn die nu naast me in de kamer zit te bellen.
Je kent mequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat als ik aan jou denk dan is saai wel het laatste dat in me opkomt
Eh, lijkt me geen goed plan, hem mijn pinpas meegevenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dacht mijn moeder ook altijdDoe mij maar gewoon die pinpas/CC, dan red ik mezelf verder wel
mijn moeder deed het welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, lijkt me geen goed plan, hem mijn pinpas meegeven
Hoe oud is minipuber? Ik kreeg toen ik 12 was kleedgeld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, lijkt me geen goed plan, hem mijn pinpas meegeven
Die is onder de gordel. Mij vergelijken met een zure groep ICT'ers die hier op FOK! rondhangen.quote:
Ik ken mijn kind... en zijn dure smaakquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn moeder deed het welwas ook nooit een goed plan, dat was t einde van mn moeders huishoudgeld
kwart voor 7 de trein op spoor 6quote:
Mijn moeder ook, maar ze had de illusie dat ik me in kon houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken mijn kind... en zijn dure smaak
10quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe oud is minipuber? Ik kreeg toen ik 12 was kleedgeld.
Dat is ook inderdaad niet slim.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn moeder deed het welwas ook nooit een goed plan, dat was t einde van mn moeders huishoudgeld
Puhlease, kinderen met een dure smaak, uhuh, zomaar spontaan ontwikkeld natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken mijn kind... en zijn dure smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |