Waar af te halen? WT, plannen zijn geweizigd, we vertrekken vanuit Deventer, eerst ff biefstuk jattenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
Straks biefstuk met mijn mama's zelfgemaakte stroganoffsaus
Moeders die denken coole kleren voor hun kind te kopen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb gefaald bij kleine man. Kijk schat, hoe cool je nieuwe zomerjas is!
"Getver, hij is lelijk mam!"
is gucci mattiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar af te halen? WT, plannen zijn geweizigd, we vertrekken vanuit Deventer, eerst ff biefstuk jatten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeders die denken coole kleren voor hun kind te kopen.
ja doet ze dat nog steeds bij je?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was ie roze? Alleen echte mannen dragen roze. I should know. Ik ben heul machoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, de kleur is al fout enzo. "Je weet toch dat ik alleen zwart enzo wil?"
kutemo
Mjah moest even aantal dingen op een rijtje zetten voor mezelfquote:
Precies zoals verwacht dusquote:
Wordt vanzelf beterquote:
Ik heb George vandaag speciaal voor jou gewassenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal ze bij George uit het raam hangen
haha dat probleem had ik altijd met mijn moeder..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:43 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Was ie roze? Alleen echte mannen dragen roze. I should know. Ik ben heul macho
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar af te halen? WT, plannen zijn geweizigd, we vertrekken vanuit Deventer, eerst ff biefstuk jatten
Ik had een buurman die een of ander pak poeder op straat smeet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
ooh kut, autowassen, dat ben ik vergetenHele 'stad' rond gecrosst, 2x langs de wasstraat gekomen, vergeet ik er doorheen te rijden
Nou hij heeft echt niet te klagen hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
haha dat probleem had ik altijd met mijn moeder..
Nou doe eens gekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
George gewassen? Pour moi?Zal ik mezelf dan ook maar wassen, speciaal voor George?
quote:
Dat dacht mijn moeder ook altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hij heeft echt niet te klagen hoor.
Kan een collega van me zijn die nu naast me in de kamer zit te bellenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef Myraela het volgende:
Zo'n vrouw doet de hele verhaal voor een of andere loterij aan de telefoon, mijn telefoon ligt allang weer rustig op mijn bureau en ik hoor der doorpraten.
Dat doe ik toch? Ik geef je een welgemeend advies over opvoeden.quote:
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef Myraela het volgende:
Zo'n vrouw doet de hele verhaal voor een of andere loterij aan de telefoon, mijn telefoon ligt allang weer rustig op mijn bureau en ik hoor der doorpraten.
Schat als ik aan jou denk dan is saai wel het laatste dat in me opkomtquote:
anders kom je de stadspoorten niet doorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
Zal ik mezelf dan ook maar wassen, speciaal voor George?
Hier zijn t de vogels, omdat beide oldtimers nu buiten staan, past mijn auto niet meer er bij onder de carport, dus kunnen er er op schijtenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een buurman die een of ander pak poeder op straat smeet.
Was George helemaal wit opeens
Ik heb zelf ook een poosje moeten bellen, dus ik moet telkens lachen als ik zo'n standaard tekst hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan een collega van me zijn die nu naast me in de kamer zit te bellen.
Je kent mequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat als ik aan jou denk dan is saai wel het laatste dat in me opkomt
Eh, lijkt me geen goed plan, hem mijn pinpas meegevenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dacht mijn moeder ook altijdDoe mij maar gewoon die pinpas/CC, dan red ik mezelf verder wel
mijn moeder deed het welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, lijkt me geen goed plan, hem mijn pinpas meegeven
Hoe oud is minipuber? Ik kreeg toen ik 12 was kleedgeld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is onder de gordel. Mij vergelijken met een zure groep ICT'ers die hier op FOK! rondhangen.quote:
Ik ken mijn kind... en zijn dure smaakquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn moeder deed het welwas ook nooit een goed plan, dat was t einde van mn moeders huishoudgeld
kwart voor 7 de trein op spoor 6quote:
Mijn moeder ook, maar ze had de illusie dat ik me in kon houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken mijn kind... en zijn dure smaak
10quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe oud is minipuber? Ik kreeg toen ik 12 was kleedgeld.
Dat is ook inderdaad niet slim.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn moeder deed het welwas ook nooit een goed plan, dat was t einde van mn moeders huishoudgeld
Puhlease, kinderen met een dure smaak, uhuh, zomaar spontaan ontwikkeld natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Komt ook door vriendjes en vriendinnetjes die elkaar al opnaaien op schoolquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kreeg en krijg nooit de pinpas meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het spijt me Air. Ik had beter moeten weten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is onder de gordel. Mij vergelijken met een zure groep ICT'ers die hier op FOK! rondhangen.
Ja precies, hoor je dat HW?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Komt ook door vriendjes en vriendinnetjes die elkaar al opnaaien op school
Ik weet de weg daar te goed heb ik net ontdektquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
anders kom je de stadspoorten niet door
deed mijn mams wel, ik was te vertrouwen....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld erfelijk belast. Ik bedoel, jij hebt je voorkeur voor dure Applemeuk toch ook niet zelf ontwikkeld?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Puhlease, kinderen met een dure smaak, uhuh, zomaar spontaan ontwikkeld natuurlijk.
Die mag ik niet meer leuk vinden sinds ik iets met Angel heb:quote:
quote:See the little faggot with the earring and the make-up
Yeah buddy that's his own hair
That little faggot got his own jet airplane
That little faggot he's millionaire
Gewoon falend opvoeden, geeft niet, dat hoort tegenwoordigquote:
Mn ouders hebben beide meerdere passen, ik ook trouwens. Dat is wel handig soms, zeker als ik iets voor ze haal, dan hoefde ik dat niet voor te schieten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik kreeg en krijg nooit de pinpas mee
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Die mag ik niet meer leuk vinden sinds ik iets met Angel heb:
[..]
Ja daar is ie dus wel erg mee verwend, dure schoenen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
deed mijn mams wel, ik was te vertrouwen....
totdat ik eens met nike air max thuis kwam
Ik op m'n 16equote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe oud is minipuber? Ik kreeg toen ik 12 was kleedgeld.
Slaat ook echt nergens op. Van die kleuters die in Oilily lopen waar ze binnen no time weer uitgegroeid zijn. Ik draag pas merkkleding sinds de afgelopen jaren, en dan is het nog alleen maar omdat dat toeval is. Op de middelbare school had ik er schijt aan en ik ben er nooit om gepest ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Puhlease, kinderen met een dure smaak, uhuh, zomaar spontaan ontwikkeld natuurlijk.
Deed me denken aan mijn schooltijd in groep 7 en 8. Ik wilde nike's want dat hadden anderen ook. Ik wilde een aussie en toen kreeg mijn pa een hartverzakking!quote:
zouden corrigerende tikken helpen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon falend opvoeden, geeft niet, dat hoort tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon falend opvoeden, geeft niet, dat hoort tegenwoordig.
mijn ma heeft ook een pasje als gemachtigde, en ik van haar, maar ik hou die van mij bij mij als ik in Nederland ben, en andersom ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ouders hebben beide meerdere passen, ik ook trouwens. Dat is wel handig soms, zeker als ik iets voor ze haal, dan hoefde ik dat niet voor te schieten.
Die mogen niet meerquote:
dat is lang niet zo erg als dat je de weg in een spelletje te goed kentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet de weg daar te goed heb ik net ontdekt
Precies, nike's voor pasgeborenenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Slaat ook echt nergens op. Van die kleuters die in Oilily lopen waar ze binnen no time weer uitgegroeid zijn. Ik draag pas merkkleding sinds de afgelopen jaren, en dan is het nog alleen maar omdat dat toeval is. Op de middelbare school had ik er schijt aan en ik ben er nooit om gepest ook.
Tuurlijk, dan is het weer de schuld van de vaderquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar is ie dus wel erg mee verwend, dure schoenen...Hoewel ik zijn vader de schuld geef natuurlijk
Vogelpoep is funestquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier zijn t de vogels, omdat beide oldtimers nu buiten staan, past mijn auto niet meer er bij onder de carport, dus kunnen er er op schijten
Bij mij duurde het een jaar, toen had ik het een keer uitgegeven aan sigaretten ( eerste pakje ooit) en MacDonalds enzo en toen was het over.quote:
Dat mocht inmiddels toch weer wel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Jazeker, ware dat het wettelijk gezien niet meer mag.
pfff.. geen wonder dat onze kennis economie er aan gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Nare herinnering aan... dagje scheveningen in de zomer. Zwarte auto ongescheten door zure klote meeuwen. Uiteindelijk hele auto moeten herspuitenquote:
Met zo'n adidastrainingspakje ook aan dan he.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, nike's voor pasgeborenen.
Ach, het zal me ook worst zijn, ik vind het allemaal zo overdreven...
Niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:53 schreef missbehavin het volgende:
Verder krijgt hij geen dure kleren, die kan ik me niet veroorloven ookMaar leuk staat niet gelijk aan duur hoor.
Het gaat over kinderen, dat hoef je niet te vermelden, we kennen jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het zal me ook worst zijn, ik vind het allemaal zo overdreven...
Wat niet weet, wat niet deertquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Lepel sambalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een madame jeanette in zijn mond poeren. Dat zal hem leren.
preciesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:53 schreef missbehavin het volgende:
Verder krijgt hij geen dure kleren, die kan ik me niet veroorloven ookMaar leuk staat niet gelijk aan duur hoor.
Antraciet hier, maar ding is 10 jaar oud, kan me niet héél veel boeien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nare herinnering aan... dagje scheveningen in de zomer. Zwarte auto ongescheten door zure klote meeuwen. Uiteindelijk hele auto moeten herspuiten
Neequote:
Oj, dat is wel heel lelijk jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met zo'n adidastrainingspakje ook aan dan he.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nare herinnering aan... dagje scheveningen in de zomer. Zwarte auto ongescheten door zure klote meeuwen. Uiteindelijk hele auto moeten herspuiten
Ik weet het, alle andere auto's wordt het ook altijd meteen van verwijderd, maar deze kan me niet zoveel boeien eerlijk gezegdquote:
Als het er goed in gebrand is, krijg je het er nooit meer uitquote:
Was 2 jaar oud die wagen.... dat was heel zuur. Wel compleet vergoed door de verzekering uiteindelijk. Maar ja het idee alleen al.. overal scheuren in de lak door die klote beestenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Antraciet hier, maar ding is 10 jaar oud, kan me niet héél veel boeien.
en dat in 1 dag? dan ben ik waarschijnlijk luxe lak gewendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het er goed in gebrand is, krijg je het er nooit meer uit
Herkenbaar wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet het, alle andere auto's wordt het ook altijd meteen van verwijderd, maar deze kan me niet zoveel boeien eerlijk gezegd
1 dag in volle brandende zon bij hoge temperaturen? Vergeet niet dat een zwarte auto rustig 60 graden kan worden op een zomer dag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
en dat in 1 dag? dan ben ik waarschijnlijk luxe lak gewend
Dat scheelt wel weer, anders zou het heel genaait zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was 2 jaar oud die wagen.... dat was heel zuur. Wel compleet vergoed door de verzekering uiteindelijk. Maar ja het idee alleen al.. overal scheuren in de lak door die klote beesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Auto's van tegenwoordig hebben klote lak op waterbasis. Die zijn veel minder hard dan de oliegedragen lakken van vroeger. Dus 1 hele dag bakkende schijt op een metalliclak (ook nog eens minder hard) was succes verzekerd voor doffeplekken met scheurtjes erin waardoor je de blanke lak er doorheen zag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Hij had de auto op Scheveningen staan, dus ws op een warme dag. En een dag in de volle zon met 30 graden maakt denk ik wel verschil toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |