Bij mij duurde het een jaar, toen had ik het een keer uitgegeven aan sigaretten ( eerste pakje ooit) en MacDonalds enzo en toen was het over.quote:
Dat mocht inmiddels toch weer wel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Jazeker, ware dat het wettelijk gezien niet meer mag.
pfff.. geen wonder dat onze kennis economie er aan gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Nare herinnering aan... dagje scheveningen in de zomer. Zwarte auto ongescheten door zure klote meeuwen. Uiteindelijk hele auto moeten herspuitenquote:
Met zo'n adidastrainingspakje ook aan dan he.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, nike's voor pasgeborenen.
Ach, het zal me ook worst zijn, ik vind het allemaal zo overdreven...
Niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:53 schreef missbehavin het volgende:
Verder krijgt hij geen dure kleren, die kan ik me niet veroorloven ookMaar leuk staat niet gelijk aan duur hoor.
Het gaat over kinderen, dat hoef je niet te vermelden, we kennen jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het zal me ook worst zijn, ik vind het allemaal zo overdreven...
Wat niet weet, wat niet deertquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Lepel sambalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een madame jeanette in zijn mond poeren. Dat zal hem leren.
preciesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:53 schreef missbehavin het volgende:
Verder krijgt hij geen dure kleren, die kan ik me niet veroorloven ookMaar leuk staat niet gelijk aan duur hoor.
Antraciet hier, maar ding is 10 jaar oud, kan me niet héél veel boeien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nare herinnering aan... dagje scheveningen in de zomer. Zwarte auto ongescheten door zure klote meeuwen. Uiteindelijk hele auto moeten herspuiten
Neequote:
Oj, dat is wel heel lelijk jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met zo'n adidastrainingspakje ook aan dan he.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nare herinnering aan... dagje scheveningen in de zomer. Zwarte auto ongescheten door zure klote meeuwen. Uiteindelijk hele auto moeten herspuiten
Ik weet het, alle andere auto's wordt het ook altijd meteen van verwijderd, maar deze kan me niet zoveel boeien eerlijk gezegdquote:
Als het er goed in gebrand is, krijg je het er nooit meer uitquote:
Was 2 jaar oud die wagen.... dat was heel zuur. Wel compleet vergoed door de verzekering uiteindelijk. Maar ja het idee alleen al.. overal scheuren in de lak door die klote beestenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Antraciet hier, maar ding is 10 jaar oud, kan me niet héél veel boeien.
en dat in 1 dag? dan ben ik waarschijnlijk luxe lak gewendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het er goed in gebrand is, krijg je het er nooit meer uit
Herkenbaar wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet het, alle andere auto's wordt het ook altijd meteen van verwijderd, maar deze kan me niet zoveel boeien eerlijk gezegd
1 dag in volle brandende zon bij hoge temperaturen? Vergeet niet dat een zwarte auto rustig 60 graden kan worden op een zomer dag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
en dat in 1 dag? dan ben ik waarschijnlijk luxe lak gewend
Dat scheelt wel weer, anders zou het heel genaait zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was 2 jaar oud die wagen.... dat was heel zuur. Wel compleet vergoed door de verzekering uiteindelijk. Maar ja het idee alleen al.. overal scheuren in de lak door die klote beesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Auto's van tegenwoordig hebben klote lak op waterbasis. Die zijn veel minder hard dan de oliegedragen lakken van vroeger. Dus 1 hele dag bakkende schijt op een metalliclak (ook nog eens minder hard) was succes verzekerd voor doffeplekken met scheurtjes erin waardoor je de blanke lak er doorheen zag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Hij had de auto op Scheveningen staan, dus ws op een warme dag. En een dag in de volle zon met 30 graden maakt denk ik wel verschil toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |