Komt ook door vriendjes en vriendinnetjes die elkaar al opnaaien op schoolquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken mijn kind... en zijn dure smaak
Ik kreeg en krijg nooit de pinpas meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn moeder deed het welwas ook nooit een goed plan, dat was t einde van mn moeders huishoudgeld
Het spijt me Air. Ik had beter moeten weten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is onder de gordel. Mij vergelijken met een zure groep ICT'ers die hier op FOK! rondhangen.
Ja precies, hoor je dat HW?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Komt ook door vriendjes en vriendinnetjes die elkaar al opnaaien op school
Ik weet de weg daar te goed heb ik net ontdektquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
anders kom je de stadspoorten niet door
deed mijn mams wel, ik was te vertrouwen....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, lijkt me geen goed plan, hem mijn pinpas meegeven
Ongetwijfeld erfelijk belast. Ik bedoel, jij hebt je voorkeur voor dure Applemeuk toch ook niet zelf ontwikkeld?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Puhlease, kinderen met een dure smaak, uhuh, zomaar spontaan ontwikkeld natuurlijk.
Die mag ik niet meer leuk vinden sinds ik iets met Angel heb:quote:
quote:See the little faggot with the earring and the make-up
Yeah buddy that's his own hair
That little faggot got his own jet airplane
That little faggot he's millionaire
Gewoon falend opvoeden, geeft niet, dat hoort tegenwoordigquote:
Mn ouders hebben beide meerdere passen, ik ook trouwens. Dat is wel handig soms, zeker als ik iets voor ze haal, dan hoefde ik dat niet voor te schieten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik kreeg en krijg nooit de pinpas mee
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Die mag ik niet meer leuk vinden sinds ik iets met Angel heb:
[..]
Ja daar is ie dus wel erg mee verwend, dure schoenen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
deed mijn mams wel, ik was te vertrouwen....
totdat ik eens met nike air max thuis kwam
Ik op m'n 16equote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe oud is minipuber? Ik kreeg toen ik 12 was kleedgeld.
Slaat ook echt nergens op. Van die kleuters die in Oilily lopen waar ze binnen no time weer uitgegroeid zijn. Ik draag pas merkkleding sinds de afgelopen jaren, en dan is het nog alleen maar omdat dat toeval is. Op de middelbare school had ik er schijt aan en ik ben er nooit om gepest ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Puhlease, kinderen met een dure smaak, uhuh, zomaar spontaan ontwikkeld natuurlijk.
Deed me denken aan mijn schooltijd in groep 7 en 8. Ik wilde nike's want dat hadden anderen ook. Ik wilde een aussie en toen kreeg mijn pa een hartverzakking!quote:
zouden corrigerende tikken helpen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon falend opvoeden, geeft niet, dat hoort tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon falend opvoeden, geeft niet, dat hoort tegenwoordig.
mijn ma heeft ook een pasje als gemachtigde, en ik van haar, maar ik hou die van mij bij mij als ik in Nederland ben, en andersom ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ouders hebben beide meerdere passen, ik ook trouwens. Dat is wel handig soms, zeker als ik iets voor ze haal, dan hoefde ik dat niet voor te schieten.
Die mogen niet meerquote:
dat is lang niet zo erg als dat je de weg in een spelletje te goed kentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet de weg daar te goed heb ik net ontdekt
Precies, nike's voor pasgeborenenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Slaat ook echt nergens op. Van die kleuters die in Oilily lopen waar ze binnen no time weer uitgegroeid zijn. Ik draag pas merkkleding sinds de afgelopen jaren, en dan is het nog alleen maar omdat dat toeval is. Op de middelbare school had ik er schijt aan en ik ben er nooit om gepest ook.
Tuurlijk, dan is het weer de schuld van de vaderquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar is ie dus wel erg mee verwend, dure schoenen...Hoewel ik zijn vader de schuld geef natuurlijk
Vogelpoep is funestquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier zijn t de vogels, omdat beide oldtimers nu buiten staan, past mijn auto niet meer er bij onder de carport, dus kunnen er er op schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |