Ik doe iets verkeerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Euhm het is mooi weer, je moet buiten zitten, biertje pakken en genietenniet fokken
Morgen pannenkoeken etenquote:
Snap ik, was helaas wel het geval. Had ook dit niet verwacht en al helemaal niet van een auto die 2 jaar oud was. Maar ja Opel he...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoeld hoor.. kan me alleen niet voorstellen dat het met 1 dag al zo is.... (simpewelweg omdat ik het zelf niet meemaak)
Hoorde je m'n naamquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen pannenkoeken eten![]()
Ik ben benieuwd
Opel, zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Snap ik, was helaas wel het geval. Had ook dit niet verwacht en al helemaal niet van een auto die 2 jaar oud was. Maar ja Opel he...
Jawel!!quote:
Ja, heul verkeerdquote:
Is goed, heb nog wel wat HJ staan, gouden carolus, andere sterkere biertjes, genoeg om je kotsend op het fietsje terug naar huis te sturenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Moet ik het je ook nog komen voordoen ook?
Kotsend? Wat denk je wel niet van mijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is goed, heb nog wel wat HJ staan, gouden carolus, andere sterkere biertjes, genoeg om je kotsend op het fietsje terug naar huis te sturen
Dat jij dit net zo min gaat trekken als almachtigequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kotsend? Wat denk je wel niet van mij
HJ!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is goed, heb nog wel wat HJ staan, gouden carolus, andere sterkere biertjes, genoeg om je kotsend op het fietsje terug naar huis te sturen
Lijkt me vermoeiend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je gaat er 4 neuken vanavond?
Niks, ik verdien het veel meer!quote:
Ik heb bier op, wil je nu met me zoenen?!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
Gaat het nu nog steeds over bier trouwens?
Dat is toch geen instelling Q!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb bier op, wil je nu met me zoenen?!
Q ging over zijn hagje dus. Hmm ik als dagelijkse wijndrinker mag hopen dat ik wel ergens tegen kan. Maar ja je weet het maar nooit...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat jij dit net zo min gaat trekken als almachtigeQ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |