quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:54 schreef Tim_G het volgende:
"Herstel Reis duurt nog wel een jaar"
Als hij in de tussentijd maar van de rommel af kan blijven.
Je kan hem niet voor 1 jaar vastleggen, dan zou er opnieuw onderhandeld moeten worden. Er is alleen een optie voor 3 jaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:04 schreef Geo3kant het volgende:
Geen risico met die jongen nemen..
De vraag is zal/gaat PSV zijn contract verlengen.. ik denk van wel, maar het is best lastig. Leg je hem voor 1 jaar vast?
En hij hersteld kunnen andere clubs hem wegpikken, leg je hem voor 3 of 5 jaar vast en zeg je .. we hebben je zoveel gesteund dus we willen dan ook flink aan jou verdienen.. Als hij niet op niveau terug komt moet je hem wel 5 jaar lang salaris betalen.
Lastig, maar denk dat PSV wel verlengten hopelijk krijgen we nog veel van hem te zien.
Wat is een normaal salaris?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:43 schreef leoneleons het volgende:
Ik zou zijn contract verlengen met 4 jaar en een clausule erin dat hij een normaal salaris krijgt.
Maar zodra hij weer topfit is en weer in het eerste speelt zijn salaris ophoog gaat.
Zo is psv niet veel geld kwijt en heeft jonathan de kans om terug te komen.
[ afbeelding ]
Het minimale salaris wat je moet verdienen als psv speler van die leeftijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat is een normaal salaris?Hij moet sowieso een half miljoen vangen
Dus een half miljoenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef leoneleons het volgende:
[..]
Het minimale salaris wat je moet verdienen als psv speler van die leeftijd.
En dat is genoeg.
Volgens is dat minimale salaris van een speler van buiten de EUquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens is dat minimale salaris van een speler van buiten de EU
Vind dat wel een mooi bedrag ,geen probleem mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens is dat minimale salaris van een speler van buiten de EU
Nou de range bij PSV is wat breder hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef Xaobotnik het volgende:
527.000 Euro om precies te zijn. Overigens is dat ook weer niet zoveel. Er is gewoon een bepaald bedrag gereserveerd voor salarissen, en het gros van de salarissen bij PSV ligt gewoon tussen de 700.000 en 1 miljoen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef Doublepain het volgende:
REIS !!!
Zet hem nu aub in de spits.. Slechter dan Berg kan het niet..
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja Afellay en Pieters in de basis in de vermoedelijke opstelling...
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Tijd om wat herhalingen van Barcalona wedstrijden te kijken. Tevens leuk om alle PSV spelers te laten meekijken hoe het wel moet.
Ik word al nerveus bij de gedachtequote:
Tussen Twente uit en de laatste wedstrijd zal er nog wel een hoop gebeuren ben ik bangquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:14 schreef Einthovuh het volgende:
Heb er een hard hoofd in. Blijft een 0-0 denk ik waardoor het pas op de laatste wedstrijddag wordt beslist.
Dat is waar. We krijgen ook nog Feyenoord uit en stiekem ben ik daar wel huiverig voor. Heb het idee dat ze daar in Rotterdam maar wat graag wraak willen nemen voor die 10-0.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tussen Twente uit en de laatste wedstrijd zal er nog wel een hoop gebeuren ben ik bang
iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik word al nerveus bij de gedachte
pardon? Zoals in de beker al bleek doet PSV niks onder voor Twente. Ik vond PSV in Enschede zelfs de beterequote:Op zondag 27 maart 2011 11:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zelfs zonder Douglas schat ik Twente (zeker thuis) iets hoger in.
inderdaad, er valt weinig te winnen voor hemquote:Op zondag 27 maart 2011 22:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Opnieuw lichte klachten voor Balazs....laat hem die wedstrijd van dinsdag maar overslaan
Hij is ONMISBAAR. zo makkelijk kunnen we samenvattenquote:Op zondag 27 maart 2011 23:08 schreef Einthovuh het volgende:
Hoop dat ie rust neemt. Is te belangrijk voor ons als hij geblesseerd raakt is het einde kampioenschap denk ik zo.
True, maar dan moet je het achterin ook dichthouden.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pardon? Zoals in de beker al bleek doet PSV niks onder voor Twente. Ik vond PSV in Enschede zelfs de betere
Ja man, doorgestoken kaart!quote:Op maandag 28 maart 2011 09:00 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik heb het gevoel dat twente meer thuiswedstrijden speelt dan uit?
Vooral in de beker,raar man!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Twente nu het nieuwe "lucky ajax"?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:00 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik heb het gevoel dat twente meer thuiswedstrijden speelt dan uit?
Vooral in de beker,raar man!
Pff... Wat een gezeik zeg. Een graspol, nou nou!quote:ZEIST - Ola Toivonen heeft tot maandagmiddag twaalf uur de tijd te reageren op vragen van de aanklager betaald voetbal van de KNVB naar aanleiding van zijn rode kaart in de oefenwedstrijd tegen RKC Waalwijk van vorige week.
De aanklager wil onder meer van de Zweedse spits van PSV weten of hij met een graspol heeft gegooid.
Toivonen kreeg donderdag wegens aanmerkingen op de leiding de rode kaart. De aanvaller is in de competitie nog één wedstrijd geschorst wegens een elleboogstoot tegen Jan Vertonghen.
Toivonen krijgt maandagmiddag te horen of de aanklager met een schikkingsvoorstel komt.
Ik vind dat elke competitie los staat van elkaar, dus dat je als je in de eredivisie misdraagt ook gewoon in de beker mag spelen. Je mag tenslotte ook gewoon EL/CL doen.. ik vind dat krom.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:52 schreef KELDER het volgende:
Nou ja, als die met die graspol naar de scheids heef gegooid valt er wat voor te zeggen natuurlijk
Ego's zijn blijkbaar belangrijker in het voetbal dan je inzetten voor een club.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind dat elke competitie los staat van elkaar, dus dat je als je in de eredivisie misdraagt ook gewoon in de beker mag spelen. Je mag tenslotte ook gewoon EL/CL doen.. ik vind dat krom.
Oefen duels is dan weer zo'n apart geval, wat moet je daarmee.. tja.
Toivonen moet keer aan ze oren getrokken worden, hij scoort naast balasz de meeste doelpunten voor PSV en we kunnen kampioen worden, hebben we zijn hulp ook bij nodig. Keer normaal doen en gewoon goals maken.
Ey fuck you.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:53 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Als je al geen fuck you meer mag zeggen is het echt zoek hier.
Nee zo bedoel ik het niet,anders zou douglas niet zulk gezeik krijgen..quote:Op maandag 28 maart 2011 09:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is Twente nu het nieuwe "lucky ajax"?
Blackcard G gaat natuurlijk schoppenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:12 schreef Einthovuh het volgende:
Dzsudzsak speelt dinsdag waarschijnlijk weer he
Mag toch hopen dat ie heel blijft.
Wie ?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blackcard G gaat natuurlijk schoppen
Hoop ik ook. Alhoewel ik betwijfel of Dzsudzsak komende zaterdag de kar zal gaan trekken in Enschede (ik vind hem nl. wel teleurstellend qua "het stempel drukken op een belangrijke wedstrijd").quote:Op maandag 28 maart 2011 19:12 schreef Einthovuh het volgende:
Dzsudzsak speelt dinsdag waarschijnlijk weer he
Mag toch hopen dat ie heel blijft.
We winnen want wij worden kampioen. Zo goed?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:27 schreef 3M1N3M het volgende:
Wie heeft er nog argumenten waarom we of verliezen of winnen in enschede?
Tis maar geraden, want anders kreeg de idioot die hem een extra schorsing gegeven zou hebben een virtuele kogel extra in een potje call of duty.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef Einthovuh het volgende:
Toivonen krijgt geen extra schorsing voor competitie!!!Wel voor 4 oefenduels maar ach.
Verliezen. Twente is gewoon beter. Aanvallend staat het gewoon, terwijl PSV bij iedere echte druk dreigt te bezwijken. In Europa kent men PSV niet, maar bij Twente weten ze precies wat onze zwaktes zijn. PSV staat al bijna twee jaar niet meer stabiel en is onder Rutten geen steek beter geworden. Totaal geen synergie, slechts één speler die tactisch in te brengen heeft, en slechts één aanvaller die echt wat kan brengen, en daarvoor ook maar zijn wedstrijden voor uitkiest.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:27 schreef 3M1N3M het volgende:
Wie heeft er nog argumenten waarom we of verliezen of winnen in enschede?
Onzin. Tijdens zowel de thuis wedstrijd als tijdens de bekerwedstrijd tegen Twente was PSV veel beter. Alleen kwam Twente dankzij Chadli tot scoren en werd het bij de beker penalties. PSV mist gewoon een spits om de kansen af te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:13 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Verliezen. Twente is gewoon beter. Aanvallend staat het gewoon, terwijl PSV bij iedere echte druk dreigt te bezwijken. In Europa kent men PSV niet, maar bij Twente weten ze precies wat onze zwaktes zijn. PSV staat al bijna twee jaar niet meer stabiel en is onder Rutten geen steek beter geworden. Totaal geen synergie, slechts één speler die tactisch in te brengen heeft, en slechts één aanvaller die echt wat kan brengen, en daarvoor ook maar zijn wedstrijden voor uitkiest.
Hij had nergens meer last van en kan gewoon spelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:50 schreef StijnDa het volgende:
PSV heeft het betere spel tov Twente, ik hoop dat dat de doorslag zal geven
Trouwens speelt Dzudszak vanavond?
tofquote:PSV organiseert reünie selectie 1988 bij PSV - Benfica
29 maart 2011 PSV.nl
Op uitnodiging van PSV komt de selectie van 1988, winnaar van de titel, beker en Europa Cup I, weer bij elkaar rondom de wedstrijd PSV-Benfica. Dat duel, de terugwedstrijd in de kwartfinales van de UEFA Europa League, wordt gespeeld op donderdag 14 april aanstaande. De spelers van toen zijn als eregasten aanwezig in het Philips Stadion.
Oké mooiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij had nergens meer last van en kan gewoon spelen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
o.a. dus:
Hans van Breukelen, Eric Gerets, Ronald Koeman, Ivan Nielsen, Berry van Aerle, Jan Heintze,
Edward Linskens, Gerald Vanenburg, Søren Lerby, Wim Kieft, Hans Gillhaus, Anton Janssen
Mierenneukers.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:59 schreef Lemming22 het volgende:
Oh oh, 4 oefenwedstrijden schorsing voor Toivonen. Wat een drama!
Het betere van het spel hebben heb je niets aan. Scoren, dat is essentieel om te winnen. Tegen Den Haag hadden we ook het betere van het spel. Twente hoeft het maat vol te houden, en op het laatst de druk erop, en dan hebben ze een goede kans om te winnen. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb hoor. Komt alleen niet zoveel voor. Niet dat dat bijzonder is. PSV is namelijk redelijk constant met de beschreven zwaktes.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:16 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Onzin. Tijdens zowel de thuis wedstrijd als tijdens de bekerwedstrijd tegen Twente was PSV veel beter. Alleen kwam Twente dankzij Chadli tot scoren en werd het bij de beker penalties. PSV mist gewoon een spits om de kansen af te maken.
Truequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het betere van het spel hebben heb je niets aan. Scoren, dat is essentieel om te winnen. Tegen Den Haag hadden we ook het betere van het spel. Twente hoeft het maat vol te houden, en op het laatst de druk erop, en dan hebben ze een goede kans om te winnen. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb hoor. Komt alleen niet zoveel voor. Niet dat dat bijzonder is. PSV is namelijk redelijk constant met de beschreven zwaktes.
Feyenoord draait rond de 10é plaats van de Eredivisie met spelers waarvan veel hun 1sté / 2dé seizoen in de eredivisie spelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:58 schreef rubbereend het volgende:
Wel grappig trouwens, de slag die Cruijff bij de jeugdopleiding van Ajax wil maken heeft PSV een paar jaar geleden al gemaakt
Toch niet ? Ik bedoel daarmee te zeggen dat we in Rotterdam dat beter aanpakken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:34 schreef rubbereend het volgende:
Goed ik heb hem nu 7 keer gelezen en ik zie het verband nog niet.
ja prima, gaat super. Ik pak de ranglijst er even bijquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:38 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Toch niet ? Ik bedoel daarmee te zeggen dat we in Rotterdam dat beter aanpakken.
Nee kneusje, Feyenoord handhaaft zich wat dat betreft prima met bijna louter eigen jeugd..quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja prima, gaat super. Ik pak de ranglijst er even bij
quote:
overdrijven is ook een vak. Feyenoord kan nu niet anders. En ja Feyenoord heeft een hele goede jeugdopleiding. Daar valt weinig op af te dingen. Maar er wordt niet voor niets met elke cent die over is geprobeerd spelers te halen.quote:Feyenoord handhaaft zich wat dat betreft prima met bijna louter eigen jeugd..![]()
quote:Wist niet dat 14-jarige hier mod mochten zijn.
Wat dan? Ik heb altijd begrepen dat de jeugdopleiding van PSV om te janken was. Ze werken ook samen met FC Eindhoven nu.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:58 schreef rubbereend het volgende:
Wel grappig trouwens, de slag die Cruijff bij de jeugdopleiding van Ajax wil maken heeft PSV een paar jaar geleden al gemaakt
omdat de aansluiting van de jeugd naar het eerste zo beroerd was is een paar jaar geleden de opzet van de jeugd verandert en staat techniek op één en zo dus de persoonlijke ontwikkeling van de talenten. en wat ik er laatst over las lijkt dat redelijk goed te werken. Al duurt het natuurlijk jaren voordat je pas echt de resultaten kan zien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Wat dan? Ik heb altijd begrepen dat de jeugdopleiding van PSV om te janken was. Ze werken ook samen met FC Eindhoven nu.
Ik hoorde trouwens vorige week een verhaal dat PSV en FC Eindhoven plannen hadden om te fuseren in: PSV Eindhoven (tot nu toe wordt PSV Eindhoven alleen gebruikt bij Europese wedstrijden, anders is het gewoon PSV). Dan zou dit extra reclame betekenen voor de gemeente Eindhoven (vanwege de naam) en zou er mogelijkheden zijn tot subsidie.
Naja wat er van waar is weet ik ook niet.
Oke, bedankt voor de uitlegquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat de aansluiting van de jeugd naar het eerste zo beroerd was is een paar jaar geleden de opzet van de jeugd verandert en staat techniek op één en zo dus de persoonlijke ontwikkeling van de talenten. en wat ik er laatst over las lijkt dat redelijk goed te werken. Al duurt het natuurlijk jaren voordat je pas echt de resultaten kan zien.
Fantastische argumentatie. Voegt werkelijk he-le-maal NIKS toe aan dit topic.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:52 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Je bent toch ook een kneusje als je niet snapt wat ik zeg ? Dan ben je een 14-jarig kneusje.
Bannedquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:52 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Je bent toch ook een kneusje als je niet snapt wat ik zeg ? Dan ben je een 14-jarig kneusje.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:11 schreef Einthovuh het volgende:
Toivonen is geblesseerdSpeelt waarschijnlijk dit seizoen niet meer.
Aldus PSV.nlquote:Spierblessures Toivonen en Koevermans
30 maart 2011 15:30
Na MRI-onderzoek zijn bij Ola Toivonen (hamstring) en Danny Koevermans (kuit) lichte spierblessures vastgesteld, die door intensieve behandeling zullen worden verholpen. Beide kwetsuren vallen mee en verwacht wordt dat de twee spelers over niet al te lange termijn weer inzetbaar zijn, stelt de medische staf van PSV.
Intensieve behandeling
Koevermans heeft een lichte spierblessure, die door intensieve behandeling snel moet kunnen genezen. Uit onderzoek in het Sint Annaziekenhuis in Geldrop bleek dat de spits een klein scheurtje in zijn kuit (rechts) heeft opgelopen. Bij Ola Toivonen is een klein scheurtje in zijn hamstring (links) vastgesteld en ook die kwetsuur zal door intensieve behandeling worden verholpen. In de loop van volgende week beslist de medische staf van PSV wanneer Koevermans en Toivonen weer inzetbaar kunnen zijn.
quote:'Ten Hag ook in beeld bij VVV'
Volgens De Telegraaf is Erik ten Hag ook bij VVV Venlo in beeld. Eerder werd ook bekend dat De Graafschap hem graag wil vastleggen als hoofdcoach. Ten Hag zou volgens de krant openstaan voor de functie, maar alleen indien VVV in de eredivisie blijft.
Jong PSVquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond kan Jong PSV kampioen worden trouwens...
quote:
quote:PSV licht optie in contract verdediger Rodriguez
EINDHOVEN - De Mexicaanse verdediger Francisco 'Maza' Rodriguez blijft tot de zomer van 2013 verbonden aan PSV. De Eindhovenaren hebben de optie in het contract van de 29-jarige international, een verlenging met twee jaar, gelicht.
Ga je zaterdag PSV kijken als echte supporter of heb je belangrijkere dingen te doen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Einthovuh het volgende:
Ik vind het wel een prima speler eigenlijk.
Beloftencompetitie zegt me echt geen moer. Is het elftal waar de net-nieters in opgesteld worden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:14 schreef rubbereend het volgende:
als ze 9e hadden gestaan was het ook niet goed geweest
Dat elftal waarin bijvoorbeeld Reis zich heeft kunnen bewijzen bedoel jequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beloftencompetitie zegt me echt geen moer. Is het elftal waar de net-nieters in opgesteld worden.
Belangrijker vind ik de A-jeugd bijvoorbeeld.... en daar staan we 5e achter Twente, Feyenoord, Sparta en Ajax. Dat zijn de spelers voor de toekomst, niet die beloften waar kneuzen als Kromkamp en Ramos in mogen ballen.
Definieer belangrijkere dingen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:54 schreef bascross het volgende:
[..]
Ga je zaterdag PSV kijken als echte supporter of heb je belangrijkere dingen te doen?
Wat een bazen he jongens. Dit elftal zou Barcelona nog met gemak verslaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAAAAAA KAMPIOENEN!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS ENZ
Niet gek. Echte talenten worden op hun 10e ofzo weg gekocht door de grote clubs. Overigens loopt er in de jeugd best wel wat talent rond hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef Xaobotnik het volgende:
Zegt iets over de jeugd in Nederland. Ze kunnen er namelijk helemaal niets van. Niets uit de jeugd heeft het potentieel van een eerste elftalspeler.
Shit ik wilde gaan posten dat PSV rond is met Mark en Ruudquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is trouwens 1 april, om alle nep berichten maar voor te zijn...
We hebben Eikelkamp nog, maar of die het nog 90 minuten weten vol te houden...quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:04 schreef 3M1N3M het volgende:
Inderdaad er moet een assistent ofzo komen die hem minder verdedigend laat spelen,en/of berg vervangt...
Rutten beantwoord de vraag van een verslaggever op een grappige wijze, kritiek was het nog niet eens. Vervolgens legt die verslaggever de vraag bloedserieus aan Bakkal voor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:29 schreef de_boswachter het volgende:
JOS is aan stemmingmakerij aan het doen.
WTF, crisis.
Rutten uit alleen lichte kritiek op Bakkal, niets mis mee.
Hetw as niet eens kritiekquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:29 schreef de_boswachter het volgende:
JOS is aan stemmingmakerij aan het doen.
WTF, crisis.
Rutten uit alleen lichte kritiek op Bakkal, niets mis mee.
positief niet, wel realistisch....quote:
Isaksson mag blijven van mij, die andere twee...quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:32 schreef RijstNatie het volgende:
nou Rutten, 2 seizoenen de kans gehad.
2x niks, dus rot nu maar op.
Neem Berg en Isakson ook gelijk mee
houdoe...
Als toivonen zo viel, werd ie voor een halfjaar geschorst.. Maar al ruiz valt is er niks aan de handquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef GGMM het volgende:
Ach, laten we eerlijk zijn. Jullie hebben al heel veel geluk gehad dit seizoen. Al met al heeft Twente natuurlijk wel een iets betere selectie. Die Ruiz speelde fantastisch vandaag.
Mja, de eerste helft is er weer een penalty niet gegeven die wél gegeven had moeten worden. Laten we wel objectief blijven; uiteindelijk verdiende Twente gewoon één strafschop.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als toivonen zo viel, werd ie voor een halfjaar geschorst.. Maar al ruiz valt is er niks aan de hand
Niet happen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als toivonen zo viel, werd ie voor een halfjaar geschorst.. Maar al ruiz valt is er niks aan de hand
Berg was echt dramatisch vandaag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lekker veel kansen hebt ie gehad he
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef GGMM het volgende:
Met een goede spits had PSV zomaar 4 keer gescoord.
Wauw, echt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef Rucebo het volgende:
We kunnen nog altijd kampioen worden. Als wij alles winnen en Twente niet zijn we kampioen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef Rucebo het volgende:
We kunnen nog altijd kampioen worden. Als wij alles winnen en Twente niet zijn we kampioen.
Mwa, heb 2 kansen gezien van Berg. Twente heeft uiteindelijk net zoveel kansen gehad. Vind de uitslag wel terecht.quote:
Laat ze maar in Den Haag verliezen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef Rucebo het volgende:
Alsof we vandaag de titel verspelen. Die dure punten hebben we vooral laten liggen tegen Groningen (thuis), NEC (uit), ADO (thuis) en de Graafschap (uit).
Ik vraag me toch af waarom mensen altijd na een wedstrijd komen trollen in een club topicquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:46 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Maak jij je nou eens druk over je eigen clubje.
Hoezo zou je de positie van PSV in een ander topic bespreken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af waarom mensen altijd na een wedstrijd komen trollen in een club topicNo life?
Zei ik bespreken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo zou je de positie van PSV in een ander topic bespreken?Het gaat hier toch over PSV? Dit is geen PSV-fans topic, maar een PSV-topic.
Dat vind jij. Dat kan ik me best voorstellen nu er nog wat frustraties spelen, dan is het wat moeilijker om te relativeren, maar ik geef gewoon m'n mening, meer niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al jouw posts hebben een troll ondertoontje, en dat weet jij ook...
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik heb me verbaasd over de nutteloze wissels van Rutten vandaag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef Xaobotnik het volgende:
Dit verlies is natuurlijk ook gewoon een logisch gevolg. Ik hoorde iemand hier wel over het beste doelsaldo, etc. etc. Maar daar heb je natuurlijk niets aan. Je moet kunnen scoren wanneer het erom gaat. Als je kijkt naar de wedstrijden die we niet gewonnen hebben, even afgezien van de topwedstrijden, dan zijn dat geen wedstrijden waar er sprake is van een individuele misstap. Die doelpunten tegen in de laatste minuten, dat is geen pech. Niet als het zo vaak gebeurt.
En in de topwedstrijden, dus tegen Ajax en Twente, scoort PSV niet.
Ruttens strategie was ook weer het gebruikelijke ontzettend voorspelbare verhaal. 'Berg eruit, en Koevermans erin. O wacht, die is er niet. Dan maar die andere spits.'
Van Rutten hoeven we niet te verwachten dat hij strategische omschakelingen uitvoert om het spel te beïnvloeden. PSV moet verder, PSV moet zich ontwikkelen. Dit betekent per definitie dat het Rutten moet laten gaan, aangezien het onder Rutten al twee jaar niet verder komt.
Ja weer een week wachtenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:56 schreef Doublepain het volgende:
Achja weekje 2de staan is niet erg volgende week staan we weer 1ste:D
Slim is anders inderdaad, maar Ruiz had makkelijk door kunnen lopen, hij liet zich toch vallen terwijl hij er weinig hinder van had. Geen strafschop waard.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:01 schreef Kabolter het volgende:
Waarom is Ruiz de boosdoener? Hoe kan je nou overduidelijk je hand bij een spits op de buik leggen als die direct naar de goal beweegt en met zijn rug naar de scheidsrechter staat? Vooral als je er als spits voorbij bent is dat wel het laatste wat je moet doen.
Kan mij wel voorstellen dat als je de eerste helft geen overduidelijke strafschop hebt gehad dat je zodoende 'gerechtigheid' haalt. Dan weet je dat de scheidsrechter hem gaat geven, die krijgt die niet gegeven strafschop ook wel te horen.
Is gewoon dom van Marcelo.
Idd. Blom heeft 1 cruciale fout gemaakt en dat was in de eerste helft. Voor de rest heeft hij wel goed gefloten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:01 schreef Kabolter het volgende:
Waarom is Ruiz de boosdoener? Hoe kan je nou overduidelijk je hand bij een spits op de buik leggen als die direct naar de goal beweegt en met zijn rug naar de scheidsrechter staat? Vooral als je er als spits voorbij bent is dat wel het laatste wat je moet doen.
Kan mij wel voorstellen dat als je de eerste helft geen overduidelijke strafschop hebt gehad dat je zodoende 'gerechtigheid' haalt. Dan weet je dat de scheidsrechter hem gaat geven, die krijgt die niet gegeven strafschop ook wel te horen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:01 schreef Kabolter het volgende:
Je kan de bal daar gewoon op de stip leggen hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
een goede scheidsrechter moet die 2 momenten toch echt apart beoordelen, helaas is blom niet zo'n goede scheidsrechter.
Ruiz ging misschien makkelijk liggen maar Marcelo gaf hem wel daar alle gelegenheid voor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
een goede scheidsrechter moet die 2 momenten toch echt apart beoordelen, helaas is blom niet zo'n goede scheidsrechter.
overigens was dat 1e moment idd wel overduidelijk.
Verwijder je deze ook?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kan de bal daar gewoon op de stip leggen hoorDie verdediger moet gewoon z'n handen thuis houden
hij raakt hem amper aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kan de bal daar gewoon op de stip leggen hoorDie verdediger moet gewoon z'n handen thuis houden
amper inderdaad, maar er is wel contact.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:07 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
hij raakt hem amper aanveel te overdreven.
Jij bent zo zielig.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:00 schreef Jojoortje het volgende:
Wat trollposts verwijderd. Mooiboys van Ajax en Twente mogen hier wegblijven als ze niks zinnigs te zeggen hebben.
Ken jij de term contactsport?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
amper inderdaad, maar er is wel contact.
Dat is nou een slimmigheidje
Ja, maar volgens mij mag je dan nog steeds niet je handen in een duel gebruiken.quote:
als een psv'er het had gedaan was het weer een matennaaier geweest, maar ik het me ook wel voorstellen dat hij gaat liggen, vond het alleen geen strafschop.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
amper inderdaad, maar er is wel contact.
Dat is nou een slimmigheidje
Die hebben jullie zeker wel gemist.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
als een psv'er het had gedaan was het weer een matennaaier geweest, maar ik het me ook wel voorstellen dat hij gaat liggen, vond het alleen geen strafschop.
we hadden vandaag overigens toivonen wel kunnen gebruiken.
behoorlijk ja, wat een falers vandaag bij PSV.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die hebben jullie zeker wel gemist.
Geen idee of dat zo is maar nu kruip je wel heel erg in een slachtofferrol.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
als een psv'er het had gedaan was het weer een matennaaier geweest, maar ik het me ook wel voorstellen dat hij gaat liggen, vond het alleen geen strafschop.
we hadden vandaag overigens toivonen wel kunnen gebruiken.
Vraag me af waarom Rutten die Berg blijft opstellen. Hebben ze geen alternatief?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:15 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
behoorlijk ja, wat een falers vandaag bij PSV.
Denk eens na vriend, als je je hand op iemand legt tijdens een wedstrijd hoeft diegene niet meteen op de grond te gaan liggen en hoeft de scheidsrechter niet meteen voor een overtreding te fluiten, zo gaat het spelletje namelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij mag je dan nog steeds niet je handen in een duel gebruiken.
Anders hadden ze het wel een handduw genoemd ipv een schouderduw
Zeefuik dus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vraag me af waarom Rutten die Berg blijft opstellen. Hebben ze geen alternatief?
Koevermans was geblesseerd, Reis verhaal is bekend, Toivonen geschorst en Nijland mag nooit meedoen. Je zou je afvragen wat hij Rutten misdaan heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vraag me af waarom Rutten die Berg blijft opstellen. Hebben ze geen alternatief?
En als hij wel gaat liggen riskeer je een overtreding, dus moet je de schuld neerleggen bij de speler die zijn handen gebruikt, vriendquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk eens na vriend, als je je hand op iemand legt tijdens een wedstrijd hoeft diegene niet meteen op de grond te gaan liggen en hoeft de scheidsrechter niet meteen voor een overtreding te fluiten, zo gaat het spelletje namelijk.
Berg speelde zeker niet slecht als aanspeelpunt, maar als afmaker was het ouderwets huilen. Wat heb je aan hem als hij niet scoort of anderen laat scoren?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef StijnDa het volgende:
Zeefuik dus.
Reis en Koevermans geblesseerd, Toivonen geschorst.
Vond Berg niet bijzonder slecht spelen vandaag though.
Nee. Zeefuik is ook niet goed genoeg. Toivonen en Koef geblesseerd. Hij kan hooguit Nijland eens proberen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Helemaal na het incident in minuut 12, dan kun je echt op compensatie rekenen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En als hij wel gaat liggen riskeer je een overtreding, dus moet je de schuld neerleggen bij de speler die zijn handen gebruikt, vriend
Berg opstellen kost ons punten, je weet van te voren eigenlijk al dat hij gaat falen. Rutten moet gewoon lens in de spits zetten en anders nijland of zeefuik, in ieder geval iemand opstellen die wel zelfvertrouwen heeft. Met een redelijke spits hadden we vandaag wel een aantal doelpunten gemaakt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeefuik kon bij Dordrecht niet overtuigen dus waarom zou hij het wel bij PSV kunnen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:20 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Berg opstellen kost ons punten, je weet van te voren eigenlijk al dat hij gaat falen. Rutten moet gewoon lens in de spits zetten en anders nijland of zeefuik, in ieder geval iemand opstellen die wel zelfvertrouwen heeft. Met een redelijke spits hadden we vandaag wel een aantal doelpunten gemaakt.
Over ruiz ben ik het met je eens, ookal vond ik het vandaag geen penalty, maar kan het wel begrijpen dat hij zich laat vallen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo is maar nu kruip je wel heel erg in een slachtofferrol.
Ik denk ook dat het er mee te maken heeft dat Ruiz niet als een matennaaier bekend staat. Hij blijft altijd voetballen. Toivonen heeft zijn naam inmiddels net als Suarez toen tegen. En dat is echt zijn eigen schuld, al moet een scheids daarop niet beoordelen.
Toivonen doet net alles Suarez er alles aan om te winnen, van schwalbes maken tot gemene overtredingen. Is verder niet erg, hij merkt er alleen nu wel de gevolgen van. (Iedereen gaat hem zoeken en op hem letten.)quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:22 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Over ruiz ben ik het met je eens, ookal vond ik het vandaag geen penalty, maar kan het wel begrijpen dat hij zich laat vallen.
Ik ben het er niet mee eens dat het Toivonen zijn eigen schuld is en vind ook dat je hem totaal niet met suarez kunt vergelijken, maargoed die discussie is al vaker gevoerd.
jewel. Bij Groningen wel. Zeker niet minder dan Zeefuik en Berg op dit momentquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:23 schreef StijnDa het volgende:
Ik weet het niet zo hoor, of Nijland de Eredivisie aan kan.
In ieder geval beter dan een Zeefuik, die toevallig het winnende doelpunt tegen Willem II er in schiet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:23 schreef StijnDa het volgende:
Ik weet het niet zo hoor, of Nijland de Eredivisie aan kan.
Suarez heeft nooit een elleboog uitgedeeld, of domme gemene overtredingen gemaakt. Hij heeft één keer gebeten, maar speelde nooit zo vies zoals Toivonen dat nu doet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toivonen doet net alles Suarez er alles aan om te winnen, van schwalbes maken tot gemene overtredingen. Is verder niet erg, hij merkt er alleen nu wel de gevolgen van. (Iedereen gaat hem zoeken en op hem letten.)
Zeefuik vind ik een leuke spits in de JL en misschien later middenmoot Eredivisie, Nijland heeft m.i. al bewezen dat hij een hoger niveau aankan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan een Zeefuik, die toevallig het winnende doelpunt tegen Willem II er in schiet.
Dat is toch voornamelijk te danken aan de invloed vanuit de media. Verder ben ik blij dat toivonen er volgende week weer is. Zet hem maar in de spits en bakkal erachter, berg eruit in ieder geval, maar rutten kennende gaat dat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toivonen doet net alles Suarez er alles aan om te winnen, van schwalbes maken tot gemene overtredingen. Is verder niet erg, hij merkt er alleen nu wel de gevolgen van. (Iedereen gaat hem zoeken en op hem letten.)
Ik vind bijten anders behoorlijk smerig, gemeen en dom.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Suarez heeft nooit een elleboog uitgedeeld, of domme gemene overtredingen gemaakt. Hij heeft één keer gebeten, maar speelde nooit zo vies zoals Toivonen dat nu doet.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Suarez heeft nooit een elleboog uitgedeeld, of domme gemene overtredingen gemaakt. Hij heeft één keer gebeten, maar speelde nooit zo vies zoals Toivonen dat nu doet.
Is Toivonen volgende week alweer fit?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Dat is toch voornamelijk te danken aan de invloed vanuit de media. Verder ben ik blij dat toivonen er volgende week weer is. Zet hem maar in de spits en bakkal erachter, berg eruit in ieder geval, maar rutten kennende gaat dat niet gebeuren.
Schwalbes maken is ook smerig, gemeen en dom. Gelukkig leerde hij dat af een klein beetjequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind bijten anders behoorlijk smerig, gemeen en dom.
Nee, dat heeft voornamelijk te maken met het gedrag van Toivonen zelf.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Dat is toch voornamelijk te danken aan de invloed vanuit de media. Verder ben ik blij dat toivonen er volgende week weer is. Zet hem maar in de spits en bakkal erachter, berg eruit in ieder geval, maar rutten kennende gaat dat niet gebeuren.
Klopt, dat is ook de uitzondering die ik al aangaf, maar daarmee wil ik dus zeggen dat het een incident was. Het was zeker niet structureelquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind bijten anders behoorlijk smerig, gemeen en dom.
In de media willen ze ook wel erg graag iets hebben om hem op te pakken anders.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, dat heeft voornamelijk te maken met het gedrag van Toivonen zelf.
Als er niets is kan je hem ook nergens op pakken.
smerig en gemeen is het wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Schwalbes maken is ook smerig, gemeen en dom. Gelukkig leerde hij dat af een klein beetje
Mag het hopen van wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:27 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Is Toivonen volgende week alweer fit?
Ja, die pakken graag een stok aan om mee te slaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:28 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
In de media willen ze ook wel erg graag iets hebben om hem op te pakken anders.
Nijland traint altijd mee, als hij goed zou spelen daar zou hij vast ook mogen invallen, er zal dus wel iets aan schorten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Zeefuik vind ik een leuke spits in de JL en misschien later middenmoot Eredivisie, Nijland heeft m.i. al bewezen dat hij een hoger niveau aankan.
Maar dan zou de media consequent met die stok moeten slaan en niet op deze manier.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, die pakken graag een stok aan om mee te slaan.
Maar doet Toivonen niets, dan is er ook geen stok.
Dan dien je ervoor te zorgen dat je geen aanleiding geeft en slechts je voeten op positieve wijze te laten spreken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:28 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
In de media willen ze ook wel erg graag iets hebben om hem op te pakken anders.
Het komt vaker voor dat spelers ondanks goede kwaliteiten niet aan spelen toekomen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nijland traint altijd mee, als hij goed zou spelen daar zou hij vast ook mogen invallen, er zal dus wel iets aan schorten.
Was het maar zo gemakkelijk. Ik ben absoluut geen PSV watcher, maar er is (dat zie ik ook bij mijn eigen club) vaak meer dan alleen de training en instelling.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nijland traint altijd mee, als hij goed zou spelen daar zou hij vast ook mogen invallen, er zal dus wel iets aan schorten.
Inconsequent dat is sowieso een vaak voorkomende zaak in de Eredivisie en de media daar om heen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:30 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Maar dan zou de media consequent met die stok moeten slaan en niet op deze manier.
En als Twente wint dan komt er nog meer druk op PSV.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heerenveen is ook niks. Die winnen we zeker volgende week.
Laatste wedstrijd van het weekend. Kan je meteen zien of Twente punten verspeelt...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik leg me er gewoon alvast bij neer dat PSV weer geen kampioen word. Rutten mag van mij nu officieel weg, samen met Berg. Opgezout. Dat voorspelbare baggergedoe heel de tijd faalt elke keer, en daar dient men ook op afgerekent te worden.
quote:Op zondag 3 april 2011 03:50 schreef Einthovuh het volgende:
Ben nu pas thuis. Hebben we verloren? Wtf man...
Ik kijk de nachtherhaling.quote:Op zondag 3 april 2011 04:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe je nou net alsof de samenvatting live is?
quote:Op zondag 3 april 2011 04:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe je nou net alsof de samenvatting live is?
Gadverdamme nee....quote:
voor 1,5 miljoen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom vergeten mensen altijd dat Berg gehuurd is?
Op de laatste speeldag, als het dus al beslist kan zijn.quote:
Maak je niet druk, Ajax heeft toch niet veel meer te halen dus word er een B team opgesteld tegen Twente.quote:
Waarschijnlijk? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Stiekrm hoop ik op hiddink maar die aat waarschijnlijk naar ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |