Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
http://www.fun-shirt.nl/p(...)ae-1e74c02f6815.aspxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt wat voor mij. Waar koop je die?
Speld in een hooibergquote:
No, thnxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Wokkieeeee
[..]
Helleu![]()
[..]
Ik kan er alsnog wel eentje sturen uit mijn eigen voorraad hoor
ja... kon het niet latenquote:
Ik heb nog ergens een shirt liggen waarop staat "stop staring, they don't talk."quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.fun-shirt.nl/p(...)ae-1e74c02f6815.aspx
Hoi MissMSX
Mensenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.fun-shirt.nl/p(...)ae-1e74c02f6815.aspx
Hoi MissMSX
Mag ik dan ook een blik in je decolleté werpenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een shirt liggen waarop staat "stop staring, they don't talk."
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Wokkieeeee
[..]
Helleu![]()
[..]
Ik kan er alsnog wel eentje sturen uit mijn eigen voorraad hoor
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
2 maanden geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja
Dat wist ik ook wel
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Lekkerquote:
helaas was het idd beschaafdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij viel dat decoletee wel mee tijdens de meet hoor
Ik heb een hekel aan mensen. Vandaar dat ik blij ben met dat t-shirtquote:
* Pien85 geeft koffie aan wokquote:
Jij altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een blik in je decolleté werpen?
Is vooruit plannen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:20 schreef MissMSX het volgende:
Alweer een meet?
Wow wat een meetingtijgers zijn jullie
als je zorgt dat in de wiki de juiste komt te staan, dan wil ik m er wel in kopiërenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand heeft de OP mbt de meet aangepast in iets wat NIET klopt![]()
![]()
Kan iemand de juiste versie er weer inzetten??
http://www.it-ernity-hs.nl/4-Werken-bij-IT-Ernityquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wok! Wok! He, deze vacature he? Hoe moet ik nou solliciteren?
Ik kan geen mailadres vinden
http://www.it-ernity-hs.n(...)nux-Systeembeheerder
En vind het wat achterlijk staan om te bellen![]()
Er staat wel een info@ mailadres, die maar doen?
Wat staat er de komende jaren op de planning?quote:
Oh lolquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.it-ernity-hs.nl/4-Werken-bij-IT-Ernity
Kom je ook bbq-en in juni?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat staat er de komende jaren op de planning?
http://hfg.heerema.com/tabid/1818/language/nl-NL/Default.aspxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:23 schreef Barreltje het volgende:
MD.. ik wist niet dat RWE ook in de nederlandse Noordzee zat
dacht dat ze vooralpartners waren en niet operators
Men heeft keer op keer verzuimd de wiki te voorzien van de JUISTE info. Nu is de wiki gefixt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
je hebt hem alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh lolIk ben niet helemaal wakker geloof ik
![]()
Wat een faal
Thanks!
Hier http://www.it-ernity-hs.nl/5-Contact-informatie vind je de adresinfo enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat moet er staan dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
aberdeen dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
http://hfg.heerema.com/tabid/1818/language/nl-NL/Default.aspx
komt door marijkequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:20 schreef MissMSX het volgende:
Alweer een meet?
Nou ja, er staat wel 'kijk bij de vacatures OF mail naar'.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh lolIk ben niet helemaal wakker geloof ik
![]()
Wat een faal
Thanks!
Ik wist niet eens dat de informatie in de Wiki fout was!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Men heeft keer op keer verzuimd de wiki te voorzien van de JUISTE info. Nu is de wiki gefixt.
is toch ook noordzee?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Men heeft keer op keer verzuimd de wiki te voorzien van de JUISTE info. Nu is de wiki gefixt.
zal ik de OP wel even aanpassenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
ga naar buiten danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:18 schreef DaMart het volgende:
Ik stond net even op balkon... het is eigenlijk te lekker buiten om binnen te zitten.
wakker aan het wordenquote:
sinds kort pas eigenlijk, want in de eerste jaren van KSC hebben er alleen wat minimeets plaatsgevondenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:20 schreef MissMSX het volgende:
Alweer een meet?
N functie?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komt door marijkedie heeft de ban gebroken en een N functie aan de meets toegevoegd
Mijn tieten zijn daar niet groot genoeg voor denk ikquote:
Omdat je niet LUISTERT. O, pardon, LEEST wat KG te melden heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat de informatie in de Wiki fout was!
Niet handig, want thuiswerken en zoquote:
Zoals ik gisterenavond al zei: we hebben wat in te halen, met de maandelijkse meets t/m in ieder geval augustusquote:sinds kort pas eigenlijk, want in de eerste jaren van KSC hebben er alleen wat minimeets plaatsgevonden
* MaleDuck mompelt iets over aantallen...quote:
Net een dieseltje. Trage start, maar daarna niet te stoppenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ga naar buiten dan
[..]
wakker aan het worden
Maar wel okee
Vandaag ga ik he-le-maal niets meer doen voor de instanties die aan me trekken, lekker rommelen in huis
En hoe is het met jou dan?
[..]
sinds kort pas eigenlijk, want in de eerste jaren van KSC hebben er alleen wat minimeets plaatsgevonden
Wat in deze [KSC #3181] Waar KG een supertof voorstel heeft OP staatquote:
ik blijf een nerd natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck mompelt iets over aantallen...
Dit helpt beter:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omkeer functieNOR NAND jij weet toch wel...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck mompelt iets over aantallen...
Op de momenten dat ik online was gisterenavond en vandaag, ben ik geen post van KG tegengekomen die iets over de meet zei, behalve toen ik werd gewezen op tekst in de OP, waarvan ik dan aanneem dat die correct is!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat je niet LUISTERT. O, pardon, LEEST wat KG te melden heeft.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:18 schreef DaMart het volgende:
Ik stond net even op balkon... het is eigenlijk te lekker buiten om binnen te zitten.
draadje doortrekken naar het balkonquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet handig, want thuiswerken en zo.
[..]
Zoals ik gisterenavond al zei: we hebben wat in te halen, met de maandelijkse meets t/m in ieder geval augustus.
mwoah, elke maand vind ik wat overdreven. ik denk ook niet dat wij er 16 april bij zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet handig, want thuiswerken en zo.
[..]
Zoals ik gisterenavond al zei: we hebben wat in te halen, met de maandelijkse meets t/m in ieder geval augustus.
Jawel. Jij was alleen afgeleid door S. uit N., die tzt voor ons achter de BBQ gaat staanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de momenten dat ik online was gisterenavond en vandaag, ben ik geen post van KG tegengekomen die iets over de meet zei, behalve toen ik werd gewezen op tekst in de OP, waarvan ik dan aanneem dat die correct is!
Het komt zo uit... mijn geplande strandmeet in Zandvoort rond 18 juni heb ik maar even doorgeschoven naar half augustus nuquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:29 schreef Muck het volgende:
[..]
draadje doortrekken naar het balkon
[..]
mwoah, elke maand vind ik wat overdreven. ik denk ook niet dat wij er 16 april bij zijn
ik blijf een halve techneut, die niet te moeilijke technische dingen nog begrijpelijke dingen aan niet-nerds kan uitleggenquote:
Nee, want die mail moet ik nog steeds sturenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Jij was alleen afgeleid door S. uit N., die tzt voor ons achter de BBQ gaat staan.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik blijf een halve techneut, die niet te moeilijke technische dingen nog begrijpelijke dingen aan niet-nerds kan uitleggen
Ja, ik was al aan het zoeken op die sitequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, er staat wel 'kijk bij de vacatures OF mail naar'.
En bellen is echt niet stom hoor. Het staat er echt niet duidelijk
ROMEO DELTA.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want die mail moet ik nog steeds sturen.
laat maar komen hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik was al aan het zoeken op die site![]()
![]()
Wokje, mag ik jou zo mijn brief sturen?Ga er nu mee bezig
Ben op dreef deze week
Snap ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het komt zo uit... mijn geplande strandmeet in Zandvoort rond 18 juni heb ik maar even doorgeschoven naar half augustus nu.
Goed dat je inziet dat je mensen zoals ik nodig hebtquote:
Als je nog cv-tips nodig hebt dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik was al aan het zoeken op die site![]()
![]()
Wokje, mag ik jou zo mijn brief sturen?Ga er nu mee bezig
Ben op dreef deze week
Wat lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ga naar buiten dan
[..]
wakker aan het worden
Maar wel okee
Vandaag ga ik he-le-maal niets meer doen voor de instanties die aan me trekken, lekker rommelen in huis
En hoe is het met jou dan?
[..]
sinds kort pas eigenlijk, want in de eerste jaren van KSC hebben er alleen wat minimeets plaatsgevonden
Moet je dat in de wiki laten zetten, dan zal ik daarna vanuit de wiki de OP aanpassen... anders blijft het fout gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
De OP klopt nog niet MD, graag erin wat HIER Wat in deze [KSC #3181] Waar KG een supertof voorstel heeft OP staat staat. Mag natuurlijk wél in een spoiler.
Alvast bedankt!!
ik heb af en toe een gateway nodig om de vertaalslag te maken naar begrijpelijke taalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed dat je inziet dat je mensen zoals ik nodig hebtDat inzicht is niet besteed aan veel nerds
nee, dat hoorde ik van Toek, dat snap ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:29 schreef Muck het volgende:
[..]
draadje doortrekken naar het balkon
[..]
mwoah, elke maand vind ik wat overdreven. ik denk ook niet dat wij er 16 april bij zijn
Mja, dieet heb ik heel even opgegevenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat lekker
Ik ben moe, maar heb zin in het weekend en volgend weekend en in werk en moet nodig weer wat aan m'n "dieet" gaan doen anders durf ik niet te zwemmen in PortugalKortom: druk in m'n hoofd
Snap ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Snap ik
Ik vind het persoonlijk alleen een beetje veel van het goede, maar wens jullie veel plezier
Dat staat nu in de wikiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
De OP klopt nog niet MD, graag erin wat HIER Wat in deze [KSC #3181] Waar KG een supertof voorstel heeft OP staat staat. Mag natuurlijk wél in een spoiler.
Alvast bedankt!!
Daaromquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee, dat hoorde ik van Toek, dat snap ik ookBoevendien zien wij jullie volgende week al
![]()
Naar Marijke he, NIET naar KGquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want die mail moet ik nog steeds sturen.
Ja, het is vrij frequent. Maar als mijn weekend nog vrij is, vind ik het wel gezellig om te gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Snap ik
Ik vind het persoonlijk alleen een beetje veel van het goede, maar wens jullie veel plezier
Ik denk dat ik die wel op orde hebquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je nog cv-tips nodig hebt dan hoor ik het wel
Dit gaat over een andere mailquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naar Marijke he, NIET naar KG![]()
Incl info die hier [KSC #3181] Waar KG een supertof voorstel heeft gevraagd wordt
And here it is: MD your gatewayquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb af en toe een gateway nodig om de vertaalslag te maken naar begrijpelijke taal
dan ga ik het nu weer kopierenquote:
RD = Regel Dat.quote:
Tuurlijk, maar we hebben amper weekend hierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het is vrij frequent. Maar als mijn weekend nog vrij is, vind ik het wel gezellig om te gaan.
En wij gaan sowieso binnenkort nog even minimeeten, want ik wil de huisupdates live bewonderen![]()
.
MPG heeft een PMquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet je dat in de wiki laten zetten, dan zal ik daarna vanuit de wiki de OP aanpassen... anders blijft het fout gaan
Snap ik welquote:
Snap ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Daarom
We hebben het al zo druk, bouwen een huis, en zitten financieel verre van makkelijk, dus het is voor ons gewoon niet haalbaar
eerst zweet, nu natte haren ... het is wat vandaag met jouquote:
Een natte dag vandaagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eerst zweet, nu natte haren ... het is wat vandaag met jou
Primaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die wel op orde hebMaar omdat dit een iets ander vakgebied is dan waar ik uitkom is een briefcheck wel goed
quote:
Owh, DIEquote:
Is het nu goed?quote:
Wat ruik je lekkerquote:
Dat was het al voor die PMquote:
quote:
Straks moet ik ook nog gaan breien zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
RD = Regel Dat.
HAKEN!!!!!! heeft niks met een afkorting te maken, dat is de actie die je snotverdulle eens moet ondernemen! Vraag maar aan Peter.
Don't blame me, I'm only the OP changerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was het al voor die PM.
En, mensen, For Fucks Sake, RELAX NOU ES. Tijd zat om dat in orde te maken!
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
doe je dat anders nooit dan ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
uitnodiging om in iemands fobo te gluren...
Ja, what's next, vanavondquote:
De stress van de laatste week was ook wel enorm lijkt me..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
Relaxen?Man ik ben nog nooit zo chill geweest
Ik ga eerst keuren voor jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Ik neem haar wel mee uit eten hoor...
quote:
quote:
Nee. Vraag nou maar aan Peter wat je moet doen, die heeft al succesvol gehaaktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks moet ik ook nog gaan breien zeker.
Gezellig tochquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een fobo is toch om gezien te worden
Maar jij bent een vaste bezoeker bij Joysa zie ik nu
Ja en iedereen heeft dat zo'n beetje moeten ontgelden geloof ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De stress van de laatste week was ook wel enorm lijkt me..
heerlijk om dat nu kwijt te zijn jah!
tuurlijk, zuiderlingse gezelligheidquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een fobo is toch om gezien te worden
Maar jij bent een vaste bezoeker bij Joysa zie ik nu
Jij moeit je er niet meequote:
Peter, wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Vraag nou maar aan Peter wat je moet doen, die heeft al succesvol gehaakt!
is niet vreemd hier hoor... LL, ST en pien waren ook erg laat met aankleden vandaagquote:
Succesquote:
Bijna elke vrouw / dame loopt hier in pyamas rond de halve dagquote:
HAKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart vraagt het wel even in het haaktopic dat vast wel ergens op FOK! loopt.
Vleeskeuringquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij moeit je er niet mee.
Ga maar whisky proeven ofzo.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is niet vreemd hier hoor... LL, ST en pien waren ook erg laat met aankleden vandaag
Doe ik bijna nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Succes
[..]
Bijna elke vrouw / dame loopt hier in pyamas rond de halve dag
Ik was nog redelijk op tijd voor een vrije dag hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is niet vreemd hier hoor... LL, ST en pien waren ook erg laat met aankleden vandaag
in CRE, maar als je leven je lief is, doe je het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart vraagt het wel even in het haaktopic dat vast wel ergens op FOK! loopt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vleeskeuring
En whisky proeven ga ik sowieso wel doen denk ik
Jij hoeft niks te keurenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vleeskeuring
En whisky proeven ga ik sowieso wel doen denk ik
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Slap excuus hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Doe ik bijna nooit eigenlijk
Maar ja, ik moest heeeeel nodig plassen toen ik wakker werd en daarvoor moet ik twee trappen af. Toen ik eenmaal beneden was, had ik geen zin meer om weer naar boven te gaan en me aan te kleden
Curry keurenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hoeft niks te keuren.
En dat whisky proeven doe je maar in je eigen tijd, boefje!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Slap excuus hoor
maar wordt je voor deze ene keer vergeven
niet boos worden... het was geen verwijt, het was een constatering... is het al gelukt trouwens met de was ophangen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is VRIJdag
een VRIJE dag dan mag dat
Nee ik ben net thuis en zit lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet boos worden... het was geen verwijt, het was een constatering... is het al gelukt trouwens met de was ophangen?
Hela Curryquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Curry keuren
Ok, ok.. vannacht pas proeven dan
Bakkesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Curry keuren
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik ben net thuis en zit lekker
moet jij niet naar de garage met een mini ?quote:
EN wat Curry betreft. Hela. Das de enige echte. EN Limburgs, ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Curry keuren
voel je je verantwoordelijk voor joysa ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Bakkes!
En wat je vannacht doet, moet je zelf weten, maar denk erom: GEDRAAG JE!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Heinz Curry![]()
![]()
verder hoef je niet te proeven
I will, i willquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Bakkes!
En wat je vannacht doet, moet je zelf weten, maar denk erom: GEDRAAG JE!
Braaf!quote:
Jah die bedoelde ik ookquote:
Dan hoef je ook niks te keuren. Goedzo!quote:
Hela curry is echt lekker, proef je echt de curry.quote:
Doe hem de groeten van FOK!quote:
Mayonaise keuren danquote:
In die kleinere zakken vond ik 'm lekkerder dan nu in die grotequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hela curry is echt lekker, proef je echt de curry.
Joppie saus is ook wel lekker. die chips ook
Muckquote:
Saraquote:
Die grote is indrdaad gelijk erg veel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mayonaise keuren dan
[..]
In die kleinere zakken vond ik 'm lekkerder dan nu in die grote
Ahoy Saraquote:
wij ook kebabquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, rustig ineens hier... etenstijd ofzo?
Oe... vanmiddag lekker weer broodje kebab eten![]()
lang leve thuisbezorgd.nlquote:
gewoon zelf halenquote:
is wel goedkoperquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:01 schreef Solique het volgende:
Ik doe het wel met zelf meegenomen brood met beleg.
Ik ook, salamiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:01 schreef Solique het volgende:
Ik doe het wel met zelf meegenomen brood met beleg.
quote:
Hoi Flesquote:
Altijdquote:
Ik ben te jongquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Alleen jammer dat er maar 1 reactie op is gekomen en dat die persoon niet meet reageert.
Ach niet manquote:
en ik een manquote:
ga je tochquote:
Volgens zijn sig wel hoorquote:
Ja, sorry. Val buiten jouw gestelde eisen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Alleen jammer dat er maar 1 reactie op is gekomen en dat die persoon niet meer reageert.
Nee dat kan niet helaasquote:
* DaMart wacht op de PM van LLquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Nou dan zit ik er mooi tussen in
quote:
nee, jij mag ook nietquote:
Hoeft ook niet...quote:
Ik moest er gewoon om lachenquote:
Jeujquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Fles![]()
![]()
Ja, heb gebeld en mijn sollicitatie wordt alsnog in behnadeling genomen![]()
![]()
Het is ook wel grappig natuurlijk... berichtjes sturen dat je helaas niet binnen de criteria valt... als je echt wilt dan stuur je gewoon een berichtje en negeer je de criteria die worden gesteldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoeft ook niet...
[..]
Ik moest er gewoon om lachen
Smakelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:15 schreef Koen66 het volgende:
kut, ik heb het druk vandaag
Dat was niet de bedoeling van gaan werken
FF lunchen![]()
![]()
smakelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:15 schreef Koen66 het volgende:
FF lunchen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:15 schreef Koen66 het volgende:
FF lunchen![]()
![]()
Niet eens Fliet Babi Pangang?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:01 schreef Joysa het volgende:
Ik ga zo gewoon netjes een broodje met kipfilet ofzo eten
is toch ook oud danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gatver![]()
Gisteren brood gekocht dat nu oud smaakt
ja beter als andersomquote:
O, wil je mijn treinbaan dan zien?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry ik hou niet zo van body workouts en buikspieroefeningen
Kunnen wij toch elke keer doen als je postquote:
dus geen sex voor LLquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry ik hou niet zo van body workouts en buikspieroefeningen
eventueel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Kunnen wij toch elke keer doen als je post
Nieuw soort tietenhouderquote:
Die randen gaan dan toch snijdenquote:
beetje opschurenquote:
quote:
de boobs of het blik?quote:
Nou dat valt ook wel weer mee....quote:
Jaquote:
blik natuurlijk anders heeft het geen zinquote:
Of ik ben gewoon snel de weg kwijtquote:
Ik las WOKNOKquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
blik natuurlijk anders heeft het geen zin
wat weten jullie toch een hoop van elkaars tietenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon snel de weg kwijt
Neem de tom tom mee als je in mijn decolleté komtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon snel de weg kwijt
tijd voor Hans Andersquote:
Brilletje nodig?quote:
Goed planquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Neem de tom tom mee als je in mijn decolleté komt
schaftse!quote:
trevquote:
Ik heb een bril...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Brilletje nodig?
Mag ik jou mijn brief ook sturen?
mijn collega moet is opschieten godverquote:
Hier wordt het over 5 minuten bezorgdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn collega moet is opschieten godver
Wat heb je nodig dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een bril...
Denk dat ik eerder iets anders nodig heb![]()
...
Stuur de brief maar door
een sterkere brilquote:
Sorry? Ik snap even niet wat er te lachen valt?quote:
Ja maar ik heb nog geen rijbewijsquote:
Ik denk dat je zelf wel kan bedenken wat ie nodig heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry? Ik snap even niet wat er te lachen valt?
eet zequote:
quote:
Iets met 'waar het hard van vol is'quote:
Van seks ga je heus niet beter kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een bril...
Denk dat ik eerder iets anders nodig heb![]()
...
Stuur de brief maar door
Genoeg ja....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf wel kan bedenken wat ie nodig heeft
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Iets met 'waar het hard van vol is'...
hard of hart ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Iets met 'waar het hard van vol is'...
Hard, dat is een Trevviaanse vertypingquote:
Ik ook al nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry? Ik snap even niet wat er te lachen valt?
Het is geeeen typefoutquote:
en hard... zoals in hardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hard, dat is een Trevviaanse vertyping
oh dus hij bedoelt "snel"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hard, dat is een Trevviaanse vertyping
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van seks ga je heus niet beter kijken
En je hebt mail
Nee, Trev bedoelde wel hart, maar typte hard en dat hebben we erin gehoudenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:30 schreef crv het volgende:
[..]
oh dus hij bedoelt "snel"
dan begrijp ik helemaal niet wat ie bedoelt
Veenendaalquote:
Niet? Naja, misschien helpt het mijn gedachten beter te sturenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van seks ga je heus niet beter kijken
En je hebt mail
Nóg nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Genoeg ja....
[..]
![]()
Heb je al een kamer geboekt bij KG![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, Trev bedoelde wel hart, maar typte hard en dat hebben we erin gehouden![]()
Niets snelligs aan
Wortels doen het welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]En ik m'n vriendin maar wijsmaken dat ze haar bril weg kan doen als we maar genoeg neuken.
En het schijnt goed te zijn voor de buikspieren, mits minstens 3 keer week uitgevoerd!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet? Naja, misschien helpt het mijn gedachten beter te sturen...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wortels doen het welDus dat wordt meer worteltjes eten
'Wortels eten'... Noemen ze het zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blijven volhouden en zeggen dat het langzaam hersteltquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]En ik m'n vriendin maar wijsmaken dat ze haar bril weg kan doen als we maar genoeg neuken.
Oh, ben ik benieuwd waar het dan bij mij mis ging.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:30 schreef sararaats het volgende:
Met een bril is niks mis alleen als je er 1 van Samson droeg
Gelukkig heb ik nu een modernere
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Blijven volhouden en zeggen dat het langzaam herstelt
En hopen dat ze hier niet mee leestquote:
OMG is jouw vriendin zo dom dat ze daar intrapt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ik verf mijn piem0l wel oranje.
Uhu, brommers kieken viel te veel opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
'Wortels eten'... Noemen ze het zo tegenwoordig?
Of hij brengt het zo overtuigendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG is jouw vriendin zo dom dat ze daar intrapt?![]()
Ik ken zelf ook antwoorden.quote:
Gewoon adresseren aan:quote:
Stroek'n doek'nquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu, brommers kieken viel te veel op
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon adresseren aan:
Trev
iets meet ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Komt vast wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |