Het komt zo uit... mijn geplande strandmeet in Zandvoort rond 18 juni heb ik maar even doorgeschoven naar half augustus nuquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:29 schreef Muck het volgende:
[..]
draadje doortrekken naar het balkon
[..]
mwoah, elke maand vind ik wat overdreven. ik denk ook niet dat wij er 16 april bij zijn
ik blijf een halve techneut, die niet te moeilijke technische dingen nog begrijpelijke dingen aan niet-nerds kan uitleggenquote:
Nee, want die mail moet ik nog steeds sturenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Jij was alleen afgeleid door S. uit N., die tzt voor ons achter de BBQ gaat staan.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik blijf een halve techneut, die niet te moeilijke technische dingen nog begrijpelijke dingen aan niet-nerds kan uitleggen
Ja, ik was al aan het zoeken op die sitequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, er staat wel 'kijk bij de vacatures OF mail naar'.
En bellen is echt niet stom hoor. Het staat er echt niet duidelijk
ROMEO DELTA.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want die mail moet ik nog steeds sturen.
laat maar komen hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik was al aan het zoeken op die site![]()
![]()
Wokje, mag ik jou zo mijn brief sturen?Ga er nu mee bezig
Ben op dreef deze week
Snap ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het komt zo uit... mijn geplande strandmeet in Zandvoort rond 18 juni heb ik maar even doorgeschoven naar half augustus nu.
Goed dat je inziet dat je mensen zoals ik nodig hebtquote:
Als je nog cv-tips nodig hebt dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik was al aan het zoeken op die site![]()
![]()
Wokje, mag ik jou zo mijn brief sturen?Ga er nu mee bezig
Ben op dreef deze week
Wat lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ga naar buiten dan
[..]
wakker aan het worden
Maar wel okee
Vandaag ga ik he-le-maal niets meer doen voor de instanties die aan me trekken, lekker rommelen in huis
En hoe is het met jou dan?
[..]
sinds kort pas eigenlijk, want in de eerste jaren van KSC hebben er alleen wat minimeets plaatsgevonden
Moet je dat in de wiki laten zetten, dan zal ik daarna vanuit de wiki de OP aanpassen... anders blijft het fout gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
De OP klopt nog niet MD, graag erin wat HIER Wat in deze [KSC #3181] Waar KG een supertof voorstel heeft OP staat staat. Mag natuurlijk wél in een spoiler.
Alvast bedankt!!
ik heb af en toe een gateway nodig om de vertaalslag te maken naar begrijpelijke taalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed dat je inziet dat je mensen zoals ik nodig hebtDat inzicht is niet besteed aan veel nerds
nee, dat hoorde ik van Toek, dat snap ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:29 schreef Muck het volgende:
[..]
draadje doortrekken naar het balkon
[..]
mwoah, elke maand vind ik wat overdreven. ik denk ook niet dat wij er 16 april bij zijn
Mja, dieet heb ik heel even opgegevenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat lekker
Ik ben moe, maar heb zin in het weekend en volgend weekend en in werk en moet nodig weer wat aan m'n "dieet" gaan doen anders durf ik niet te zwemmen in PortugalKortom: druk in m'n hoofd
Snap ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Snap ik
Ik vind het persoonlijk alleen een beetje veel van het goede, maar wens jullie veel plezier
Dat staat nu in de wikiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
De OP klopt nog niet MD, graag erin wat HIER Wat in deze [KSC #3181] Waar KG een supertof voorstel heeft OP staat staat. Mag natuurlijk wél in een spoiler.
Alvast bedankt!!
Daaromquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee, dat hoorde ik van Toek, dat snap ik ookBoevendien zien wij jullie volgende week al
![]()
Naar Marijke he, NIET naar KGquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want die mail moet ik nog steeds sturen.
Ja, het is vrij frequent. Maar als mijn weekend nog vrij is, vind ik het wel gezellig om te gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Snap ik
Ik vind het persoonlijk alleen een beetje veel van het goede, maar wens jullie veel plezier
Ik denk dat ik die wel op orde hebquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je nog cv-tips nodig hebt dan hoor ik het wel
Dit gaat over een andere mailquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naar Marijke he, NIET naar KG![]()
Incl info die hier [KSC #3181] Waar KG een supertof voorstel heeft gevraagd wordt
And here it is: MD your gatewayquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb af en toe een gateway nodig om de vertaalslag te maken naar begrijpelijke taal
dan ga ik het nu weer kopierenquote:
RD = Regel Dat.quote:
Tuurlijk, maar we hebben amper weekend hierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het is vrij frequent. Maar als mijn weekend nog vrij is, vind ik het wel gezellig om te gaan.
En wij gaan sowieso binnenkort nog even minimeeten, want ik wil de huisupdates live bewonderen![]()
.
MPG heeft een PMquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet je dat in de wiki laten zetten, dan zal ik daarna vanuit de wiki de OP aanpassen... anders blijft het fout gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |