Owh, DIEquote:
Is het nu goed?quote:
Wat ruik je lekkerquote:
Dat was het al voor die PMquote:
quote:
Straks moet ik ook nog gaan breien zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
RD = Regel Dat.
HAKEN!!!!!! heeft niks met een afkorting te maken, dat is de actie die je snotverdulle eens moet ondernemen! Vraag maar aan Peter.
Don't blame me, I'm only the OP changerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was het al voor die PM.
En, mensen, For Fucks Sake, RELAX NOU ES. Tijd zat om dat in orde te maken!
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
doe je dat anders nooit dan ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
uitnodiging om in iemands fobo te gluren...
Ja, what's next, vanavondquote:
De stress van de laatste week was ook wel enorm lijkt me..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
Relaxen?Man ik ben nog nooit zo chill geweest
Ik ga eerst keuren voor jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Ik neem haar wel mee uit eten hoor...
quote:
quote:
Nee. Vraag nou maar aan Peter wat je moet doen, die heeft al succesvol gehaaktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks moet ik ook nog gaan breien zeker.
Gezellig tochquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een fobo is toch om gezien te worden
Maar jij bent een vaste bezoeker bij Joysa zie ik nu
Ja en iedereen heeft dat zo'n beetje moeten ontgelden geloof ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De stress van de laatste week was ook wel enorm lijkt me..
heerlijk om dat nu kwijt te zijn jah!
tuurlijk, zuiderlingse gezelligheidquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een fobo is toch om gezien te worden
Maar jij bent een vaste bezoeker bij Joysa zie ik nu
Jij moeit je er niet meequote:
Peter, wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Vraag nou maar aan Peter wat je moet doen, die heeft al succesvol gehaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |