Ja, bij TMO dacht ik ook echt nog dat het gespeeld was, maar blijkbaar is dit de echte gruwelijke waarheid......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik hoop echt zo voor haar dat zij een actrice is.
Wat of wie is TMO ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:33 schreef childintime het volgende:
[..]
Ja, bij TMO dacht ik ook echt nog dat het gespeeld was, maar blijkbaar is dit de echte gruwelijke waarheid......
Een beetje onnozelheid kan wel schattig zijn, maar zij is zo dom, dat ik elke keer dat ze moet poepen zou moeten controleren of ze dat wel op de wc doet in plaats van op bed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:32 schreef tong80 het volgende:
Ze is aandoenlijk dom, en dat weet ze zelf ook. Ze heeft nog nooit ruzie gehad zei ze. Integenstelling tot de meeste andere bitches. Ze is lief.
Take me out.quote:
Ze zei toen "Ik ken geen Engels, dus druk ik weg" ; maar hij sprak iets heel anders dan Engels, die hele zaal lag dus plat..... En ja, het zal je kind maar zijn......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Take me out.
Kun je nagaan, als je een "celebrity" kunt worden naar aanleiding van zo'n programma, hoe opvallend stom je dan wel niet moet zijn.
Voor wie het gemist heeft: ze drukte daar een kerel die frans sprak ofzo weg, omdat ze dacht dat hij een arabier was ofzo. Toen hij toch Nederlands bleek te kunnen wilde ze hem terug. Uiteindelijk won ze nog ook, omdat haar imitatie van een stewardess het beste zou zijn ("beste", omdat ze hem toonde waar hij "aan boord" kon).
Het zal je kind maar zijn.
Duh! FOK!kers natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:33 schreef Silenus het volgende:
. Britt is gelukkig, dus wie zijn wij om haar af te zeiken?
Ik heb het niet gezien maar bedoelde ze niet gewoon "als hij geen Nederlands spreekt moeten we in het Engels communiceren en dat wil ik niet"?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:01 schreef childintime het volgende:
[..]
Ze zei toen "Ik ken geen Engels, dus druk ik weg" ; maar hij sprak iets heel anders dan Engels, die hele zaal lag dus plat..... En ja, het zal je kind maar zijn......
Eensch.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:32 schreef tong80 het volgende:
Ze is aandoenlijk dom, en dat weet ze zelf ook. Ze heeft nog nooit ruzie gehad zei ze. Integenstelling tot de meeste andere bitches. Ze is lief.
Op die stem is ze juist zo trots.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef BrammetjeBraam het volgende:
die stem, verschrikkelijk
voor de rest is ze we lief denk ik, maar zo dom heb ik ze niet vaak gezien.
JA lachen he, kunnen ze bij secret story nog een puntje aan zuigenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ben helemaal om, net gezien gewoon keihard moeten lachen, helemaal top
Ja hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ben helemaal om, net gezien gewoon keihard moeten lachen, helemaal top
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef BrammetjeBraam het volgende:
die stem, verschrikkelijk
voor de rest is ze we lief denk ik, maar zo dom heb ik ze niet vaak gezien.
vind Britt leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:30 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liever geen van allen als dochter. Als je dochter te simpel is om in te zien hoe ze voor paal staat als ze aan zo'n programma mee doet waar half Nederland zich om zit te verkneukelen, dan zou ik haar toch wel in een instelling laten wonen........quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:33 schreef Silenus het volgende:
Ik heb liever Britt als dochter dan één van die andere achterbakse kuthoeren in dat programma.
Dat gezeik op haar, zo triest. Boeiend dat ze lekker dom is, alsof iedereen hier universiteit heeft gedaan.Zij is hartstikke gelukkig met zichzelf, een oprecht aardig meisje en ze trouwt gewoon later met een simpele bouwvakker en dan gaan ze elke zomer drie weken op de camping in Brabant zitten. Hartstikke prima toch?
Dat het jouw (of mijn) leven niet is, lekker boeiend. Je hebt wel meer mensen die fucking dom zijn, maar die lopen alleen maar te kankeren op de hele wereld. Britt is gelukkig, dus wie zijn wij om haar af te zeiken?
Die zijn doodongelukkig.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef childintime het volgende:
De Tokkie's zijn ook gelukkig........
Nou. . . Ze roddelt net zo hard mee maar als ze erop aangesproken wordt gaat ze huilen. Ze is gewoon one of the bitches.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:32 schreef tong80 het volgende:
it takes one to know onequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . . Ze roddelt net zo hard mee maar als ze erop aangesproken wordt gaat ze huilen. Ze is gewoon one of the bitches.
Nerd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef rubje het volgende:
Om niet helemaal zeikerig over te komen maar een fanclub voor een programma zoals dit,is echt![]()
Daarbij zitten al die dodo's nu gewoon thuis (en zich te verschuilen
)omdat het programma allang is opgenomen.
Ik moest lachen toen Britt zei dat er helemaal niets was, zelfs geen pooltafel. Ik vind het echt leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:37 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
net afl. 2 bekeken wat heerlijk zulke meiden bij elkaar
Over die pooltafel had ze het de eerste aflevering alquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen Britt zei dat er helemaal niets was, zelfs geen pooltafel. Ik vind het echt leuk om naar te kijken.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over die pooltafel had ze het de eerste aflevering al
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nerd.Neem jij alles in het leven zo serieus?
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef Michael-H het volgende:
"Phoeh, die 5000 euro maken de kist wel zwaar"
En
"In het water wordt alles gewichtsloos toch??"
Dat is het Silenus. Ze gelooft alles wat er in de boeken staat en kan dat reproduceren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef Silenus het volgende:
Ze was weer geweldig gisteravond.
Zo puur. Zo onnozel. Ze leeft in een heerlijke wereld.
Vond het een beetje slap dat ze het al zo snel op gaf. 1 Nachtje in het arme kamp en een knokpartij en ze geeft de pijp aan Maarten. Had meer van haar verwacht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Toverheks het volgende:
Net afl. 3 weer gezien, gewoon geweldig alleen jammer dat Amanda naar huis is gegaan
Wel hopen dat ze later nog een foto met handtekening van Amanda heeft gekregen.quote:
Dat is echt te veel werkquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:17 schreef Anneloortje het volgende:
Kan iemand alle geniale opmerkingen van Britt achter aelkaar plakken in een filmpje? :Leuk voor op mn hyves :p
Iedere klas minimaal 2 keer doen? Deed/doet ze echt HAVO?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef tong80 het volgende:
Trouwens iemand die kan verklaren hoe zo iemand in 5-HAVO terechtkomt ?
Ja.....wat ik begrepen heb zit ze in de 5e.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Iedere klas minimaal 2 keer doen? Deed/doet ze echt HAVO?
Misschien zit ze op het Luzac college, als d'r ouders voldoende geld hebben zal zelfs Britt d'r diploma daar halenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef tong80 het volgende:
Trouwens iemand die kan verklaren hoe zo iemand in 5-HAVO terechtkomt ?
Ze woont in een rijtjeshuis zei ze.quote:Op maandag 11 april 2011 02:54 schreef childintime het volgende:
[..]
Misschien zit ze op het Luzac college, als d'r ouders voldoende geld hebben zal zelfs Britt d'r diploma daar halen![]()
Dan kunnen d'r ouders nog wel alles op alles zetten om haar naar het Luzac te sturen. In dit geval zou ik dat als ouder denk ik ook maar doen, ook al moest ik er krom voor liggenquote:
Ook bij een particuliere school zou ze dan op een gegeven moment toch echt examen moeten doen, en dat redt ze nooit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:28 schreef childintime het volgende:
Britt heeft zeker geen Havo 5 nivo. Ze kan dat misschien wel doen (bij een particuliere school), maar het nivo heeft ze niet![]()
Dan zou ik elke dag gaan kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 14:18 schreef gomi het volgende:
britt moet gewoon een eigen dagelijks item krijgen in man bijt hond ofzo.
In 5-HAVO lijk je me niet ouder dan 18.quote:Op maandag 18 april 2011 09:31 schreef spuitje het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe oud dat kind is?
ik denk een jaartje of 18-20quote:Op maandag 18 april 2011 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 5-HAVO lijk je me niet ouder dan 18.
Volgens mij ben je een paar jaar te laatquote:Op maandag 18 april 2011 13:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk een jaartje of 18-20kan ik haar al adopteren
Tenzij volwassenenonderwijs, etc. etc.quote:Op maandag 18 april 2011 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 5-HAVO lijk je me niet ouder dan 18.
Was het wat ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
22:40 Van der Vorst ziet sterren op RTL 4
Met Britt en ymke.......voor de liefhebber
jezus, wat een stoot op die onderste foto links. is dat britttttt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:16 schreef Pencile het volgende:
Britt met bruin haar, schokkend beeldmateriaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik herken er amper!
Hoe jij praat en hoe Britt praat, ik zeg matchquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, wat een stoot op die onderste foto links. is dat britttttt?
ze mogen heeeel dom zijn als ze zo aantrekkelijk benne
Ik wist niet dat een mens zoveel kon zeiken, zeuren en klagenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:37 schreef Toverheks het volgende:
Al vind ik Michelle ook heel leuk hoor, wat een ellende wat een ellende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |