Wel hopen dat ze later nog een foto met handtekening van Amanda heeft gekregen.quote:
Dat is echt te veel werkquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:17 schreef Anneloortje het volgende:
Kan iemand alle geniale opmerkingen van Britt achter aelkaar plakken in een filmpje? :Leuk voor op mn hyves :p
Iedere klas minimaal 2 keer doen? Deed/doet ze echt HAVO?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef tong80 het volgende:
Trouwens iemand die kan verklaren hoe zo iemand in 5-HAVO terechtkomt ?
Ja.....wat ik begrepen heb zit ze in de 5e.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Iedere klas minimaal 2 keer doen? Deed/doet ze echt HAVO?
Misschien zit ze op het Luzac college, als d'r ouders voldoende geld hebben zal zelfs Britt d'r diploma daar halenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef tong80 het volgende:
Trouwens iemand die kan verklaren hoe zo iemand in 5-HAVO terechtkomt ?
Ze woont in een rijtjeshuis zei ze.quote:Op maandag 11 april 2011 02:54 schreef childintime het volgende:
[..]
Misschien zit ze op het Luzac college, als d'r ouders voldoende geld hebben zal zelfs Britt d'r diploma daar halen![]()
Dan kunnen d'r ouders nog wel alles op alles zetten om haar naar het Luzac te sturen. In dit geval zou ik dat als ouder denk ik ook maar doen, ook al moest ik er krom voor liggenquote:
Ook bij een particuliere school zou ze dan op een gegeven moment toch echt examen moeten doen, en dat redt ze nooit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:28 schreef childintime het volgende:
Britt heeft zeker geen Havo 5 nivo. Ze kan dat misschien wel doen (bij een particuliere school), maar het nivo heeft ze niet![]()
Dan zou ik elke dag gaan kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 14:18 schreef gomi het volgende:
britt moet gewoon een eigen dagelijks item krijgen in man bijt hond ofzo.
In 5-HAVO lijk je me niet ouder dan 18.quote:Op maandag 18 april 2011 09:31 schreef spuitje het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe oud dat kind is?
ik denk een jaartje of 18-20quote:Op maandag 18 april 2011 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 5-HAVO lijk je me niet ouder dan 18.
Volgens mij ben je een paar jaar te laatquote:Op maandag 18 april 2011 13:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk een jaartje of 18-20kan ik haar al adopteren
Tenzij volwassenenonderwijs, etc. etc.quote:Op maandag 18 april 2011 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 5-HAVO lijk je me niet ouder dan 18.
Was het wat ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
22:40 Van der Vorst ziet sterren op RTL 4
Met Britt en ymke.......voor de liefhebber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |