quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nerd.Neem jij alles in het leven zo serieus?
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef Michael-H het volgende:
"Phoeh, die 5000 euro maken de kist wel zwaar"
En
"In het water wordt alles gewichtsloos toch??"
Dat is het Silenus. Ze gelooft alles wat er in de boeken staat en kan dat reproduceren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef Silenus het volgende:
Ze was weer geweldig gisteravond.
Zo puur. Zo onnozel. Ze leeft in een heerlijke wereld.
Vond het een beetje slap dat ze het al zo snel op gaf. 1 Nachtje in het arme kamp en een knokpartij en ze geeft de pijp aan Maarten. Had meer van haar verwacht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Toverheks het volgende:
Net afl. 3 weer gezien, gewoon geweldig alleen jammer dat Amanda naar huis is gegaan
Wel hopen dat ze later nog een foto met handtekening van Amanda heeft gekregen.quote:
Dat is echt te veel werkquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:17 schreef Anneloortje het volgende:
Kan iemand alle geniale opmerkingen van Britt achter aelkaar plakken in een filmpje? :Leuk voor op mn hyves :p
Iedere klas minimaal 2 keer doen? Deed/doet ze echt HAVO?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef tong80 het volgende:
Trouwens iemand die kan verklaren hoe zo iemand in 5-HAVO terechtkomt ?
Ja.....wat ik begrepen heb zit ze in de 5e.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Iedere klas minimaal 2 keer doen? Deed/doet ze echt HAVO?
Misschien zit ze op het Luzac college, als d'r ouders voldoende geld hebben zal zelfs Britt d'r diploma daar halenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef tong80 het volgende:
Trouwens iemand die kan verklaren hoe zo iemand in 5-HAVO terechtkomt ?
Ze woont in een rijtjeshuis zei ze.quote:Op maandag 11 april 2011 02:54 schreef childintime het volgende:
[..]
Misschien zit ze op het Luzac college, als d'r ouders voldoende geld hebben zal zelfs Britt d'r diploma daar halen![]()
Dan kunnen d'r ouders nog wel alles op alles zetten om haar naar het Luzac te sturen. In dit geval zou ik dat als ouder denk ik ook maar doen, ook al moest ik er krom voor liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |