vind Britt leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:30 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liever geen van allen als dochter. Als je dochter te simpel is om in te zien hoe ze voor paal staat als ze aan zo'n programma mee doet waar half Nederland zich om zit te verkneukelen, dan zou ik haar toch wel in een instelling laten wonen........quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:33 schreef Silenus het volgende:
Ik heb liever Britt als dochter dan één van die andere achterbakse kuthoeren in dat programma.
Dat gezeik op haar, zo triest. Boeiend dat ze lekker dom is, alsof iedereen hier universiteit heeft gedaan.Zij is hartstikke gelukkig met zichzelf, een oprecht aardig meisje en ze trouwt gewoon later met een simpele bouwvakker en dan gaan ze elke zomer drie weken op de camping in Brabant zitten. Hartstikke prima toch?
Dat het jouw (of mijn) leven niet is, lekker boeiend. Je hebt wel meer mensen die fucking dom zijn, maar die lopen alleen maar te kankeren op de hele wereld. Britt is gelukkig, dus wie zijn wij om haar af te zeiken?
Die zijn doodongelukkig.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef childintime het volgende:
De Tokkie's zijn ook gelukkig........
Nou. . . Ze roddelt net zo hard mee maar als ze erop aangesproken wordt gaat ze huilen. Ze is gewoon one of the bitches.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:32 schreef tong80 het volgende:
Ze is aandoenlijk dom, en dat weet ze zelf ook. Ze heeft nog nooit ruzie gehad zei ze. Integenstelling tot de meeste andere bitches. Ze is lief.
it takes one to know onequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . . Ze roddelt net zo hard mee maar als ze erop aangesproken wordt gaat ze huilen. Ze is gewoon one of the bitches.
Nerd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef rubje het volgende:
Om niet helemaal zeikerig over te komen maar een fanclub voor een programma zoals dit,is echt![]()
Daarbij zitten al die dodo's nu gewoon thuis (en zich te verschuilen
)omdat het programma allang is opgenomen.
Ik moest lachen toen Britt zei dat er helemaal niets was, zelfs geen pooltafel. Ik vind het echt leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:37 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
net afl. 2 bekeken wat heerlijk zulke meiden bij elkaar
Over die pooltafel had ze het de eerste aflevering alquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen Britt zei dat er helemaal niets was, zelfs geen pooltafel. Ik vind het echt leuk om naar te kijken.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over die pooltafel had ze het de eerste aflevering al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |